Kotkalaisten asiallisen keskustelun luukku

Back to tunkio O

Ei juma Tääki topicci piti sitte nähdä

tää rules! *sydän**super**sydän*
kyl on ihquu olla kotkalainen...

Oujee Jopas on kotka nousussa.... eikun tänne rähisemään siis

taidan muuttaa kokonaan hämptoniin....

no onhan se jossain hyvä putsata ilmaa ja nostaa kisut pöydälle?

ja nyt ku on noit sinkkuluukkubileit ni miks ei rähinäluukkujaki jotka ylläriylläri järjestettäis kotkassa?

Ei helkkari mikä topic

No toisessa ketjussa jo todettu, että muissa kaupungeissa vassareiden kannatus laski eduskuntavaaleissa (kukaan ei vaan tajunnut aiemmin sitä juttua), mutta Kotkassa pysyi ennallaan. Vassarit ovat tunnetusti kovia kyseenalaistamaan asioita ja väittelemään, joten kait tää topic sitten on kotkalle ihan jees :D Eikös täällä joskus ollut joku Kymi-10 topic:n, vai muistanko väärin? :D

[q]T-Justice, 9.4.2007 22:44:
ja nyt ku on noit sinkkuluukkubileit ni miks ei rähinäluukkujaki jotka ylläriylläri järjestettäis kotkassa?
[/q]

juuri näin. Jokaiselle varataan pari nyrkkeilyhanskoja ja pesismailoja tietenkin kasa ynnä muuta kivaa Nippusiteitä ja jesaria, eiköhän rähinät saada aikaseks

*plur**plur*ihana topic*hali**pus*

Haha.

On se onni, että asun jo Turussa. Tänne tietty nykyään turistimielessä rähinöitsemähän. *släp*

[q]coolcat82, 9.4.2007 22:47:
---
T-Justice, 9.4.2007 22:44:
ja nyt ku on noit sinkkuluukkubileit ni miks ei rähinäluukkujaki jotka ylläriylläri järjestettäis kotkassa?

---


juuri näin. Jokaiselle varataan pari nyrkkeilyhanskoja ja pesismailoja tietenkin kasa ynnä muuta kivaa Nippusiteitä ja jesaria, eiköhän rähinät saada aikaseks
[/q]
Miksei noi pileet vois olla pasifistiset? Vai onks jo liian myöhäistä? hehe.

[q]kuulovaurio, 9.4.2007 22:54:
---
coolcat82, 9.4.2007 22:47:
---
T-Justice, 9.4.2007 22:44:
ja nyt ku on noit sinkkuluukkubileit ni miks ei rähinäluukkujaki jotka ylläriylläri järjestettäis kotkassa?

---


juuri näin. Jokaiselle varataan pari nyrkkeilyhanskoja ja pesismailoja tietenkin kasa ynnä muuta kivaa Nippusiteitä ja jesaria, eiköhän rähinät saada aikaseks

---

Miksei noi pileet vois olla pasifistiset? Vai onks jo liian myöhäistä? hehe.
[/q]

Sä vittuilet tahallas kaikille ja kaikesta ni en vaivaudu edes miettimään mitä mä sulle tekisin jos tulisit kaapistas ulos... daiju...

nonnis, saatiihan sitä sutinaa tähän uuteenkin topicciin! *nauru**pahis*

Tää on tätä klubbarin parasta antia :D

[q]


Sä vittuilet tahallas kaikille ja kaikesta ni en vaivaudu edes miettimään mitä mä sulle tekisin jos tulisit kaapistas ulos... daiju...
[/q]
:P :D mitä tarkoittaa sana "hehe"? :D olisikohan läppää...

[q]kuulovaurio, 9.4.2007 23:07:
---


Sä vittuilet tahallas kaikille ja kaikesta ni en vaivaudu edes miettimään mitä mä sulle tekisin jos tulisit kaapistas ulos... daiju...

---

:P :D mitä tarkoittaa sana "hehe"? :D olisikohan läppää...
[/q]

niinkun kaikki muukin kura mitä sun hernettäkin pienemmät aivot ulos suoltaa. Mee hei hoitoon jos sun huumorintaju on noin outo, ettei sitä kukaan muu käsitä kun sinä itse. hehe..

tää on kyl tälläin ihQ raksu poks topici!!
ja kuulovaurio oot kyl vaan hölmö*joo**joo**joo*

[q]coolcat82, 9.4.2007 23:11:
---
kuulovaurio, 9.4.2007 23:07:
---


Sä vittuilet tahallas kaikille ja kaikesta ni en vaivaudu edes miettimään mitä mä sulle tekisin jos tulisit kaapistas ulos... daiju...

---

:P :D mitä tarkoittaa sana "hehe"? :D olisikohan läppää...

---


niinkun kaikki muukin kura mitä sun hernettäkin pienemmät aivot ulos suoltaa. Mee hei hoitoon jos sun huumorintaju on noin outo, ettei sitä kukaan muu käsitä kun sinä itse. hehe..
[/q]
Ihanaa :D Miten sä voit ottaa klubbarin näin vakavasti? Olisikohan syytä harkita asioita, jos ei oo juurikaan muuta elämässä, vaikka elämäntapa olisikin. Ja voin hoitaa pääni, mutta ilman X:a :) Aikamoinen yleistys "kukaan".

Tervehdys iloisesta Espoosta Caro²:lle, kuulovauriolle, -Alex-:lle, T-Justicelle ja muille aurinkoisen rannikkokaupungin ihQuille!

O