IDOLS-tukilinja

Back to häröily O

[q]H3li, 15.3.2007 21:30:
mitä toi kristiina tuolla enää tekee, ihmettelin jo viime viikolla, tai sitä edellisinä, ja nyt jos jatkoon menee, niin ihmettelen suomen kansaa (=pissiksiä vissiin)
[/q]

ihmettele vaan !! saa sunkin aivot jotain oikeeta puuhaa

pitkästä aikaa muistin kattoo tän (*nauru*, oliko se nyt sen arvoista) ja täytyy kyl ihmetellä, että mitä kristiina tekee tuol finaalissa? karmeen kuulosta laulua ja ääntäminenkin särähti korvaan...

[q]crissy, 15.3.2007 21:40:

.........

tai no kaikkihan sen tietää millä kallonen kuuntelee

.........

[/q]

korvilla?

Musta Sami Hokkanen oli niin ihana, pirteä, aurinkoinen ja lutunen alkukarsinnoissa... *sydän*

Se Tessa -poikatyttö kävi mun kassalla tänää!!1

[q]psysex, 15.3.2007 21:34:
---
Pätkis, 15.3.2007 21:28:
Mikä noilla tuomareilla ihan oikesti on ton Kristiinan kanssa*ding*

---

asko osaa tehdä paskasta platinaa*sars* esim nylon beat..*tirsk*
[/q]

askolla ei ole mitään tekemistä nylon beatin kanssa.

[q]Miinapiina, 15.3.2007 21:53:
---
crissy, 15.3.2007 21:51:

nooooh....*possu* se sen kuunteluvärkki o siellä reilu puol metrii alempana... viisari aina värähtää kun kristiina laulaa... *kylmiä väreitä*

---

anteeksi tyhmyyteni, mutta en oo ollut biologian tunneilla paikalla ja toi ihmisen anatomia on mulle vieras käsite
[/q]

se onki sellanen mitä et ookkaa koskaa nähny!

[q]Android, 15.3.2007 21:54:

...Ja minä. Jossain määrin.

Kristiinan tämänpäiväinen esitys ei ollut niin epävireinen ja falski kuin viestit täällä antavat ymmärtää. Jos ei tykkää hänen omalaatuisesta äänestä niin se on ihan ok, mutta se ei tee laulusta epävireistä. Siinä on "pieni" ero.
[/q]

jeppistä jee, musta se on aika ihuna noi ei vaa tajuu...

[q]crissy, 15.3.2007 21:57:

[/q]

se, mikä se?? onks taas jotain mitä mulle ei oo kerrottu?

mut joo asiaan, anna on söpö, mut muuten en tiiä, kristian ei sytytä, ari jatkoon, panu on ihan liikkis ja kristiina... se on vaan plur ! !

mä en oo mikään laulunopettaja eikä musta koskaan sellasta tuu , mutta mä tykkään silti

[q]Miinapiina, 15.3.2007 22:00:
---
crissy, 15.3.2007 21:57:

---

se, mikä se?? onks taas jotain mitä mulle ei oo kerrottu?

mut joo asiaan, anna on söpö, mut muuten en tiiä, kristian ei sytytä, ari jatkoon, panu on ihan liikkis ja kristiina... se on vaan plur ! !

mä en oo mikään laulunopettaja eikä musta koskaan sellasta tuu , mutta mä tykkään silti
[/q]

mä jo ihmettelin karsinnoissa et kuinka ne päästi kristiinan läpi.. mut saa nähä kuis käy..=)

[q]crissy, 15.3.2007 22:02:

mä jo ihmettelin karsinnoissa et kuinka ne päästi kristiinan läpi.. mut saa nähä kuis käy..=)
[/q]

aih, musta se oli niin ihana niis ekois karsinnois jo... *sydän*

[q]Miinapiina, 15.3.2007 22:03:
---
crissy, 15.3.2007 22:02:

---

aih, musta se oli niin ihana niis ekois karsinnois jo... *sydän*
[/q]

tapellaanko nii saatetaan saada tikkarit! *släp**kissatappelu**plur**plur*

[q]crissy, 15.3.2007 22:05:

[/q]

mä voin tapella jos mä saan...!!!

sitä paitsi ei sussa oo mulle vastusta... haa haa

[q]Tomppeli, 15.3.2007 22:08:
Musta Sami Hokkanen oli niin ihana, pirteä, aurinkoinen ja lutunen alkukarsinnoissa... *sydän*
[/q]

onks tää se tyyppi joka on ollut aikasemminkii...? vai kuka häh täh? nimi kuulostaa tutulta mutta iso ratas lyö tyhjää...

[q]Pinski, 15.3.2007 22:12:
---
crissy

---

Tapelkaa ihmeessä niin annan teille selkäsaunat Mielipideasioitahan noi on ja niistä turha käydä edes leikillään kinaamaan
[/q]

mukaan vaa! otetaan kunnon rysä!

[q]Pinski, 15.3.2007 22:12:

Tapelkaa ihmeessä niin annan teille selkäsaunat Mielipideasioitahan noi on ja niistä turha käydä edes leikillään kinaamaan
[/q]

niistähän sitä just pitää kinata , varsinkaan jos ei oo muuta tekemistä

(pinski tuu lyömään mua!!)

taas asiaan!! veikkauksia, kuka tippuu... oikein arvannut saa... hyvän mielen ainaskii

[q]Tomppeli, 15.3.2007 22:12:
jep http://www.seiska.fi/extrat/idols/idolsraati/ruodinnat/_a46048/sami+hokkanen/
[/q]

jos multa ois kysytty sillon aikoinaan ni oisin veikannut että tää mies tulee ja vie koko potin... en älyy miks se ees tiputettiin...

[q]Pinski, 15.3.2007 22:37:
Mä uskoisin että Panu tai Kristiina tippuu. Arilla, Annalla ja Kristianilla on kuitenkin omat kannatusjoukkionsa jotka pitää ne tuolla loppuu asti. Itse villisti veikkaisin Panua, on ollu vähän turhan tasapaksu koko ajan ja ei tosissaan toimi sillä muut ku balladit
[/q]

olit oikeessa balladi panu läks... mä olin väärässä mutta tää on niitä harvoja kertoja... hehe

[q]crissy
[/q]

[q]crissy
mukaan vaa! otetaan kunnon rysä!
[/q]

Sori mut jos sen teen niin te saatte jäädä nuolemaan näppejänne ku mä voitan

O