IDOLS-tukilinja

Back to häröily O

http://kuvablogi.com/nayta/iso/img273051.jpg

[q]remotion, 16.3.2007 14:04:

http://kuvablogi.com/nayta/iso/img273051.jpg
[/q]

Niinpä...Stailaus todellakin ihan perssiksestä...*justjoo* Mä en tossa lookissa kehtais mennä minnekään ihmisten ilmoille!aij aij aij...

[q]Sssan*, 16.3.2007 14:13:
Niinpä...Stailaus todellakin ihan perssiksestä...*justjoo* Mä en tossa lookissa kehtais mennä minnekään ihmisten ilmoille!aij aij aij...
[/q]
höpö höpö, hyvältä se näyttää. mutta hyvä kuva silti! otetaan se numeroa isompi pipo enskerralla...

[q]Android, 15.3.2007 22:53:
Tuo Kristiinan joukkodissaaminen on kyllä niin huvittavaa <3
[/q]

Kertoisitko et mikä siinä mahtaa olla niin huvittavaa? Ko. nuori neiti laula silmittömän hirvittävän kuulloisesti ja ääntää englantia kuin mun vaarini. En oo vähään aikaa kuullut mitään yhtä piinaavaa musiikin saralla kuin toi eilinen esitys. Se oli vaan aivan käsittämätöntä paskaa alusta loppuun. Jos se olis ollut edes vaan kehnoa tai mitäänsanomatonta, niin en avautuis näin - mut kun ei.

mun mielestä oli ärsyttävää, että kristiina seivaili esityksen alustuspuheenvuorossa mahdollista paskaa esitystä sanomalla, että häntä niin jännittää saako laulettua puhtaasti kun ei kuule bändiä tai jotain sinne päin. ei kyllä mun mielestä (tässä vaiheessa kisaa) mikään validi selitys jos laulaa epävireisesti/täysin nuotin vierestä. Ok eihän tonne kisaan tullessa vaadita vankkaa kokemusta esiintymisestä bändin kanssa, mutta kyllä jotain ymmärrystä pitäisi tässä vaiheessa jo olla. Kuitenkin kisan voittajan pitää olla jo valmis idoliksi. ei siinä vaiheessa enää alkeista aleta opettelemaan 'miten laulaa bändin kanssa'. Eikä asia tunnu olleen muille mikään ongelma.

Mä kyllä jaksan dissata kristiinaa niin kauan kun se vain laulaa biisit läpi. se, että se eleillä ja ilmeillä saa jotain tulkinnan fiilistä biisiin ei riitä, jos laulu on keskinkertaista tai jopa huonompaa. Ääni ei millään riitä vielä. Ehkä muutama vuosi lauluopetusta ja äänenkäytön opetusta ja ennen kaikkea elämänkokemusta..!

Nyt vain tunnutaan antavan liian paljon anteeksi näille pikkutytöille "ovathan he vasta 16 vuotiaita". "mykistävää miten noin nuori jne" yadda yadda yadda....
Arikin päästetään aivan liian helpolla vain koska se veti pari biisiä alkupuolella kilpailua ihan tajuttoman hyvin. jotenkin tuntuu, ett ainoastaan kristianin kohdalla tuomarointi on ollut suht realistista ja oikeudenmukaista.

Harmi että tähän kisaan on jäänyt nyt tasan kahta eri osastoa edustavia kilpailijoita:
a)pitkään hommissa pyörineitä, aikuisia "hevi"kehäkettuja
b)teini-ikäisiä pikkublondeja

[q]Android, 16.3.2007 14:47:
Toteat nyt että Kriistiina laulaa hirvittävän kuuloisesti ihan kuin se olisi joku objektiivinen fakta.[/q]

Mitenkäs ne objektiiviset puolet? Kristiina ei ei pysy temmossa eikä nuotissa yhtä hyvin kuin muut. Vaikka diggaisikin äänestä, niin noista ei saa subjektiivisia virheitä kuin siinä tapauksessa, että kuulijalla ei ole sävelkorvaa taikka rytmitajua.

Sen olen kyllä valmis myöntämään, että Kristiina teki välkyn biisivalinnan tällä kertaa ja tuo totaalisen munaton ja (IMO ikävän) nasaali ääni jopa sopi biisiin. Esitys oli varmempi ja muutenkin parempi kuin edellinen, mutta... No, eilen kaikki ilmeisesti vetivät aika mitäänsanomattomasti ja mokaillen, joten Kristiina ei ihan hirveästi muusta joukosta jäänyt jälkeen. Voi olla, että veti Panun tai Annan kanssa jopa tasan. Tuomareiden kommentit on vielä katsomatta, mutta jos sieltä tosiaan helisee ylisanoja, kärsii tuomareiden vähäinenkin uskottavuus kolauksen.

[q]remotion, 16.3.2007 14:16:
---
Sssan*, 16.3.2007 14:13:

---

höpö höpö, hyvältä se näyttää. mutta hyvä kuva silti! otetaan se numeroa isompi pipo enskerralla...
[/q]

Nooh..mun mielestä toi neiti laulaa aivan ihanasti ja sillä hyvänkuulonen ja voimakas ääni
Ainut vaan mitä morkkailin oli toi viime jakson staili...

[q]Android, 16.3.2007 15:28:
---
Ainoa esitys kaikista finaaleista, joka on jäänyt mieleen, on Kristianin "Lapin Kesä".
[/q]

Tää on kyllä täysin faktaa. Ainoa lähes virheetön suoritus ja harmillisesti harvoja suomenkielisiä biisejä joissa nämä idolit pääsis paremmin varmasti oikeiksiinsa, koska englanti on todella heikoissa kantimissa kaikilla.

Mun mielestäni se Kristiinan veto oli sen paras toistaiseksi finaaleissa. Eilisen perusteella ei siis ois pitäny pudota, mutta aiempien suoritusten perusteella sen oleminen jatkossa on kyllä suunnaton vääryys.

Eilinen finaali oli mielestäni tasoltaan huonoin tähän mennessä. Ja Anna etenki petti kyl pahasti.

Onneks Panu putos, ois saanu kyl pudota jo aiemmin.

[q]Android,

Ainoa esitys kaikista finaaleista, joka on jäänyt mieleen, on Kristianin "Lapin Kesä".
[/q]

täysin samaa mieltä. Ensimmäisen finaali-illan jälkeen kun Kristian veti 'lapin kesä', ajattelin että "tästä kisasta tulee jotain todella ennen näkemätöntä". Harmikseni sain huomata, että lapin kesä haihtui kuin tuhka tuuleen, samoin tulkinnat sen myötä.

idols finalistien kimppabiisissä pop-musiikkia ehdottomasti parhaiten (mun mielestä) vetää kristian, ari ja anna

katottiin äsken kidstop20 ja siin tuli se musavideo... hehe

[q]Miinapiina, 17.3.2007 10:32:
idols finalistien kimppabiisissä pop-musiikkia ehdottomasti parhaiten (mun mielestä) vetää kristian, ari ja anna
[/q]

niin, kai se Kristiinakin siinä pärjää, ku laulu on vedetty autotunen läpi. ^_____^

Apua kun tuo turha Turunen on nolo*eiei*

ihuna kristiina

[q]Miinapiina, 18.3.2007 23:11:

ihuna kristiina
[/q]

Joo laulais vaan jatkossakin ruotsiksi ku se on ainoo mikä tuntuu sujuvan.

[q]Birgie, 18.3.2007 23:20:

Joo laulais vaan jatkossakin ruotsiksi ku se on ainoo mikä tuntuu sujuvan.
[/q]

joops, vähän hassusti kyllä ääntää sitä enkkua

Kiva kuulla ku tytötki vihdoin laulaa myös suomeks.

mun mielestä anna laulo aiemmin paremmin. eilen näin ekstran lopun jossa oli kooste sen lauluista ja niissä ei yksikään nuotti osunu...

[q]ezzy, 23.3.2007 10:55:
I wanna live while i'm alive -> Iwwa liwwa imma laaav
[/q]

xD

hmm...

http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1338809

ja se että se meinas hajoo ihan totaalisesti ku joutu pudotusuhan alle... jos ei kestä kritiikkiä ja julkisuuden paineita tässä vaiheessa ni entäs jos voittais kisan...??

no ei siinä mitn että puhuu että aikoo pukeutuu pliisummin ja jne, mutta kun se tossa hetki sitten mietti että meneekö lavalle enää ollenkaan...

onko annasta sittenkään idoliksi...??

O