IDOLS-tukilinja
[q]RiD, 11.3.2007 11:19:
No eikse just siks sanonu että tuntuu siltä?
tässä on mun näkemys idolseista pähkinänkuoressa. Ihan tälleen uskallettuna telkun katsojan asiantuntemuksella.
[/q]
Sano sano, eikä siinä mitään, itse tuskin kuitenkaan lähtisin ketään arvostelemaan sisäisesti tyhjäksi telkkutuntemisen perusteella, vaikka siltä jostain syystä tuntuisikin.
Ja nuo sinun näkemyksesi olivat mielestäni ihan oikeutettuja telkun katsojan asiantuntemuksella, et lähtenyt kenenkään sielunelämää kovinkaan syvästi arvostelemaan, vaan laulua, lavaesiintymistä, karismaa yms., joista tässä kisataan. Niin no, tyhjä kuori ei näissäkään loista, jos näin sattuisikin olemaan.
[q]Chatte, 11.3.2007 11:36:
---
RiD, 11.3.2007 11:19:
No eikse just siks sanonu että tuntuu siltä?
tässä on mun näkemys idolseista pähkinänkuoressa. Ihan tälleen uskallettuna telkun katsojan asiantuntemuksella.
---
Sano sano, eikä siinä mitään, itse tuskin kuitenkaan lähtisin ketään arvostelemaan sisäisesti tyhjäksi telkkutuntemisen perusteella, vaikka siltä jostain syystä tuntuisikin.
Ja nuo sinun näkemyksesi olivat mielestäni ihan oikeutettuja telkun katsojan asiantuntemuksella, et lähtenyt kenenkään sielunelämää kovinkaan syvästi arvostelemaan, vaan laulua, lavaesiintymistä, karismaa yms., joista tässä kisataan. Niin no, tyhjä kuori ei näissäkään loista, jos näin sattuisikin olemaan.
[/q]
Sillä mä sitä mietinki ku Mialla, Arilla, Kristianilla, Annalla ja sillä pudonneella Johannallakin tuntu olevan enemmän omaa persoonallisuutta mukana silleen rutkasti. Kristiinasta ei nyt vaan oo saanu mitään irti, sillä on erikoinen ääni mut se ei silti luo siihen ihmiseen yhtään omaa.
mun mielestä kristiinan olis pitänyt ehdottomasti tippua miian siasta tuolta finaalista, kun eihän se osaa laulaa ! :O mitä se tekee tuolla kisassa oikeesti? missikisat on eri juttu sit..ihme meininkiä et kaikista persoonallisin tyyppi ja parhain laulaa häädetää jo täs vaihees....*grr*
mä jo meinasin kirkuu ilosta ku anna joutu pudotusuhan alle, mut paska..... sai jatkaa kuitenkii!
No voi ku sopii taas hyvin noi biisivalinnat tohon teemaan! Ihan sama kun noita teemoja ei oliskaan kun ei niitä noudateta..
[q]Super-Kerttu, 15.3.2007 13:57:
Mistä sä ne biisit jo tiedät?
[/q]
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1336887
Ja Panu laulaa Take that:a. voi elämän kevät. Se vois jo vaihtaa tyyliä.
mia oli adhd ja anna on ihan v***n teini.. toiv. ari voittaa ton skaban..
[q]-Santtu-, 15.3.2007 13:56:
No voi ku sopii taas hyvin noi biisivalinnat tohon teemaan! Ihan sama kun noita teemoja ei oliskaan kun ei niitä noudateta..
[/q]
En tajua noita "teemoja" kans ollenkaan...Sheryl Crow kuninkaallinen? ja No Doubt? wtf
Pännii, kun katoin yhden jakson idolsia ja jäi kiinnostus artisteihin päälle. Onneks on youtube, niin ei tarvi katsella jumalattoman paskoja juontajia ja tuomareita.
[q]Zenni,
Hyh mä en ainakaan halua kuulla, kun Kristiina Brask raiskaa No Doubtin. [/q]
en kerinny kirjottaan tota :D
onpas toi panu väsähtäny vätys!
Panu
liikaa meikkiä naamassa tolla abreulla....
[q]Tomppeli, 15.3.2007 21:10:
liikaa meikkiä naamassa tolla abreulla....
[/q]
Mikä noilla tuomareilla ihan oikesti on ton Kristiinan kanssa*ding*
tuomarit on kyl ny ihan sipis*whaat*siis en tajuu kyl niitten kommentteja kristiinalle...
Mussa ja mun kuulossa on varmaan jotain vikaa, mut mä tykkään tosta Kristiinasta..*sydän* Onhan se vähän epävireistä, mut mä tykkään silti sen saundista..
Panukin on ihan kiva poppari. Anna on loistava, mut jotenkin luotaantyöntävä. Ari ja Kristian veti ihan jees..Mut en sanois, et noilla vedoilla Idolia voitetaan..
Vaikee sanoo, kuka on paras! Tykkään kaikista!
[q]psysex, 15.3.2007 21:34:
---
Pätkis, 15.3.2007 21:28:
Mikä noilla tuomareilla ihan oikesti on ton Kristiinan kanssa*ding*
---
asko osaa tehdä paskasta platinaa*sars* esim nylon beat..*tirsk*
[/q]
Mitäääää*pökr*
Ei mut mun tarvii varmaan puhistaa korvat, koska toi tyttö onnistuu kuulostaa jollain omituisella tavalla samaan aikaan sekä epävireiseltä että osittain ihan normaalilta. Heiluukse ääni jotenkin siinä rajoilla vai mikä siinä on, mut häiritsee ihan kamalasti. Joku normi karaoke veto hirveellä paatoksella, ja törkee tapa tahdittaa sanojen tavut.
[q]Super-Kerttu, 15.3.2007 21:28:
Mussa ja mun kuulossa on varmaan jotain vikaa, mut mä tykkään tosta Kristiinasta..*sydän* Onhan se vähän epävireistä, mut mä tykkään silti sen saundista..
.....
[/q]
mä kans