Klubbarin AA kerho! Kaikki mukaan :)

Back to päihdekeskustelu O

Joku päivä liityn varmaan tähänkin topiicciin. Se päivä ei ole vielä tänään.

[q]Morrowe, 9.12.2006 00:55:
ajatellut että uudenvuodenlupauksena voisin olla vuoden juomatta... niitä ei voi mun mielestä rikkoa :) alotin kasvissyönninki samalla tavalla, päätin vaan etten enää syö lihaa. hyvin on jo 4v pitänyt. täytyyhän tämän toimia alkoholiinkin

eli uunnavuonna tänne :)
[/q]

Joo toimii aivan varmasti myöskin alkoholiin... Päätät vaan että nyt en dogaa vuoteen Toimii ihan varpilla!

Moi, mä olen Tero ja mä olen alkoholisti.

On se jännää, mitä enemmän tulee ikää lisää niin sitä enemmän kuluttaa viinaa yms.

Tipaton tammikuu vois kuulostaa hyvältä.

Essolta saa tenua, tinneriä, sinolia ja lasolia 5 / litra.

[q]RiD, 9.12.2006 15:48:
Tipaton tammikuu vois kuulostaa hyvältä.
[/q]

Tipallinen Tammikuu ois parempi

[q]NextAce, 9.12.2006 15:47:
On se jännää, mitä enemmän tulee ikää lisää niin sitä enemmän kuluttaa viinaa yms.
[/q]

No AI JAA!!*nauru*

ai perkele se on tammikuu taas tulos :(

Ai perkele selväviikonloppu

[q]NextAce, 9.12.2006 15:47:
On se jännää, mitä enemmän tulee ikää lisää niin sitä enemmän kuluttaa viinaa yms.
[/q]
Ja sitä vähemmän on kunnon fyysistä pahoinvointia darrassa, mutta sitäkin enemmän henkistä ja huomattavasti pidempään.

opiskelu on tehny must alkkiksen prkl. siis jopa sen verran et alkaa oikeesti ajattelee et nyt vois vakavissaan vähentää. liha on heikko ja olut maukasta...

minun tulee välttää
1) kaliaa
2) punaviiniä
3) "parille" lähtöjä

kanuuna kestää nykyään 24-48 tuntia, eikä korvien välissä oikein tahdo liikkua mitään pariin päivään bilevknlopun jälkeen
bileiden jälkeen on luvassa vain pelkkää tyhjää leijumista, leffojen ja sarjojen kattomista sipsipussin kera yksinäisessä asunnossa, viikonlopusta toiseen

baarireissuista tulee aina krapula-pahoinvointi-moraalinenkrapula

Tää alkkis voi ylpeänä todeta olleensa kuivin suin 31 päivää *jiihaa**hihu* Toki se johtuu hyvin pitkälti sairastumisesta, mutta kuitenkin :)

Koskakohan olisin viimeks ollut kuukauden täysin ottamatta mitään? Ehkä joskus kymmenen vuotta sitten :D

Plääh, ilman alkoholia ei voi olla älyllistä elämää. Suuri ajattelija, ajatusten Seine Jean-Paul Sartre on hyvä esimerkki. Mies väärinkäytti kaikkea ja eli 74-vuotiaaksi.

Hei olen Ilona ja olen alkoholisti

Liityn nyt ihan virallisesti klubbarin AA-kerhoon messiin Oon muuten ainakin 4 päivää ollu juomatta!

[q]Medusa, 20.12.2006 15:48:
Hei olen Ilona ja olen alkoholisti

Liityn nyt ihan virallisesti klubbarin AA-kerhoon messiin Oon muuten ainakin 4 päivää ollu juomatta!
[/q]

Hei Ilona ja tervetuloa meidän alkkareiden ikiomaan kerhoon! Olet ollut jo neljä päivää juomatta?! pienet sille! Siitä on hyvä aloittaa. Toivottavasti on paljon selviä päiviä luvassa jatkossakin :D

[q]SyndroDome, 20.10.2006 03:00:
---
Ober, 20.10.2006 02:53:
Jep AA kerhossa vakavasti mukana ollaan.

Moi
Teemu
Tullut päihdytettyä ja muuta sellaista itseänsä muutama kk joka keskiviikko ja viikonloput,
kyllähän se on ihan kivaa mutta voisihan sitä toki olla kivempaakin selvinpäin. Selvinpäin tuntuu etten enää edes tuntisi itseäni ja se jos jokin huolestuttaa. Oikeastaan darra on se ainut fiilis kun tunnen itteni elävän:D

---


Hei Teemu!

Hienoa, että uskallat puhua ongelmastasi avoimesti ja myöskin myönnät sen. Se on ensimmäinen askel kohti paranemista. Darra on tosiaan yksi niitä hienoimpia fiiliksiä mitä elämässä voi saavuttaa. Silloin todellakin tuntee elävänsä. Varsinkin parin kolmen päivän putken jälkeen, oi sitä ihanaa tärinää ja pahan olon tunnetta :D

Joten kehotan sinua ehdottomasti jatkamaan samaan malliin ja pyrkimään samaan sen _ah niin ihanan_ krapulan tunteen mahdollisimman usein.

Voimia sinulle Teemu!
[/q]

Hei taas!! Alotin tänään absolutismin ja kasvissyönnin.. eivaan, ongelma ei oo minulla se että juon niin usein, vaan se että kun juon niin en osaa tehä sitä kohtuudella vaan aina menee överiksi..

Jep AA kerhossa vakavasti mukana ollaan :DDD.


Tullut kännättyä itseänsä muutama kk joka keskiviikko ja viikonloput,
kyllähän se on ihan kivaa mutta voisihan sitä toki olla kivempaakin selvinpäin. Selvinpäin tuntuu etten enää edes tuntisi itseäni ja se jos jokin huolestuttaa. Oikeastaan darra on se voimakkain fiilis kun tunnen itteni elävän:D plur<3

(edit.)

O