Klubbarin AA kerho! Kaikki mukaan :)

Back to päihdekeskustelu O

[q]cjet, 20.12.2006 16:18:
Kiitti näistä 2 lähes selvästä päivästä, mikäli lounaskoomailuja ei oteta lukuun. Perjantaina sit päästetään helvetti irti.
[/q]

Äh kuka nyt lounaskoomailuja laskee Kyllähän lunchilla pitää vähän koomaillakkin!

Mä en ees viiti yrittää..!

SD, thanx. Otamma neuvosta vaarin.

Heh, kumma juttu kun enää ei tee mieli alkoholia läheskään niin paljon kuin silloin, kun oli Nokialla töissä. Sillon oli ihan mahdotonta litkimistä. Seuraavaksi viunaa uutena vuotena (ompas iso aika ilman viinaa), ja sitten sen jälkeen Proteuksen keikalla ihan pikkusen ja sitten sen jälkeen vois pitää pidemmän tauon

Sen oon huomannu, ettei vitutukseen kannata ryypätä. Ainakaan usein. Joskus se auttaa kun saavuttaa sellasen rehellisen olotilan ja varsinki jos on pahalla päällä ni muutama olut tekee ihan terää, mut seuraavana aamuna vituttaa kuitenki vieläkin, ja sit on hormonitasot sun muut ihan vinkurallaan ja tulee masis muutamaks päiväks :(

Mulla ainakin kohmelo kestää sen pari päivää nykyään.

Kai paras lääke ois liikunta ja hyvä ruokavalio.

olin kerran tipaton-> http://klubitus.org/blog.php?blog=5360

suosittelen sitä itse kullekkin.

[q]cjet, 26.12.2006 04:31:
[/q]

Juu eipä kestä

[q]SyndroDome, 26.12.2006 11:45:
---
cjet, 26.12.2006 04:31:

---

Juu eipä kestä
[/q]

Taas kankkunen. Ne neuvoa antavat aiheuttaaki kankkusta!

[q]cjet, 26.12.2006 11:51:
---
SyndroDome, 26.12.2006 11:45:
---
cjet, 26.12.2006 04:31:

---

Juu eipä kestä

---

Taas kankkunen. Ne neuvoa antavat aiheuttaaki kankkusta!
[/q]

No joo, siinähän tuppaa joskus olemaan se haittapuoli *igor**hymy* Olen itsekkin saman usein todennut :D

Hei, olen toistaiseksi vielä teekkari. Juon kaiken mikä vaan on käden ulottuvilla. Viimeksi join naapurin taskulaskimen.

PS. Henkilökohtaisesti ei ole varaa ostaa viinaa - mutta jos joku vaikka tarjoaa...?

Mä meinaan jatkaa tipatontani jotta kaljamaha katoaisi, mutta miettikääs tätä:

Jos ravintolassa ei juoda viinaa, ravintola ei saa tuloja, mistä seuraa että se ei halua sinne bileitä, koska niistä ei saa tuloja sillä puolet on tipattomalla tai vesi ja "lisuke" -linjalla anyways... mistä seuraa että bilepaikat vähenee... eli pitäskö juoda et oli enemmän bileitä?

[q]Itis, 5.1.2007 08:45:
Mä meinaan jatkaa tipatontani jotta kaljamaha katoaisi, mutta miettikääs tätä:

Jos ravintolassa ei juoda viinaa, ravintola ei saa tuloja, mistä seuraa että se ei halua sinne bileitä, koska niistä ei saa tuloja sillä puolet on tipattomalla tai vesi ja "lisuke" -linjalla anyways... mistä seuraa että bilepaikat vähenee... eli pitäskö juoda et oli enemmän bileitä?
[/q]

ei, vaan laillistaa kaikki non-alcohol substances

-M

ainii, nythän on tammikuu :D se siitä tipattomasta tammikuusta

tipatonta tammikuuta ei tullu, mutta loppukuu saattaa hyvin ollakin.

Nyt se sitten alkoi, mun tipaton ja savuton.. Pakko vähän taukoilla kun pitäisi taas kouluun ja duuniin intin jälkeen mennä, eikä se pollakaan enään meinaa oikein mukana pysyä. Kun saa hommat aluille niin sitten loppuu röökinkin veto perkele!!

Tipattomuudessa ja absolutismissa on sellanen pienehkö ongelma, et kännissä on jumalauta vaan niin paljon kivempaa. Ihan sama miten päin sen kääntää niin kännissä on aina kivempaa kun selvinpäin. Ei sen väliä monta "jee jee elämä on parasta huumetta" mainosta tehdään niin on sitä silti juovuspäissään aina kivempaa. Raja menee tietysti siinä, et muistaa illan ja on sen verran vähän humalassa, että pystyy toimii ja tuntee olevansa itsensä herra.

Moi oon Matti ja lähen täst baarii vetämään pari bisseä (jonka jälkeen alkaa pienimuotoinen selvä episodi)

Mun tipaton tammikuu kesti tasan 6päivää jolloin en voinut vastustaa kaverin tarjoama tuoppia.

En mä tiijä, ei alkoholi ongelma oo, mut ei muutamasta bissest voi ikinä kieltäytyä=)

[q]SyndroDome, 20.10.2006 03:00:
---
Ober, 20.10.2006 02:53:
Jep AA kerhossa vakavasti mukana ollaan.

Moi
Teemu
Tullut päihdytettyä ja muuta sellaista itseänsä muutama kk joka keskiviikko ja viikonloput,
kyllähän se on ihan kivaa mutta voisihan sitä toki olla kivempaakin selvinpäin. Selvinpäin tuntuu etten enää edes tuntisi itseäni ja se jos jokin huolestuttaa. Oikeastaan darra on se ainut fiilis kun tunnen itteni elävän:D

---

Hei Teemu!

Hienoa, että uskallat puhua ongelmastasi avoimesti ja myöskin myönnät sen. Se on ensimmäinen askel kohti paranemista. Darra on tosiaan yksi niitä hienoimpia fiiliksiä mitä elämässä voi saavuttaa. Silloin todellakin tuntee elävänsä. Varsinkin parin kolmen päivän putken jälkeen, oi sitä ihanaa tärinää ja pahan olon tunnetta :D

Joten kehotan sinua ehdottomasti jatkamaan samaan malliin ja pyrkimään samaan sen _ah niin ihanan_ krapulan tunteen mahdollisimman usein.

Voimia sinulle Teemu!
[/q]

Hei taas!! Alotin tänään absolutismin ja kasvissyönnin.. eivaan, ongelma ei oo minulla se että juon niin usein, vaan se että kun juon niin en osaa tehä sitä kohtuudella vaan aina menee överiksi..

Jep AA kerhossa vakavasti mukana ollaan :DDD.

Tullut kännättyä itseänsä muutama kk joka keskiviikko ja viikonloput,
kyllähän se on ihan kivaa mutta voisihan sitä toki olla kivempaakin selvinpäin. Selvinpäin tuntuu etten enää edes tuntisi itseäni ja se jos jokin huolestuttaa. Oikeastaan darra on se voimakkain fiilis kun tunnen itteni elävän:D plur<3

(edit.)

O