Klubbarin AA kerho! Kaikki mukaan :)
Illalla saunakaljaa Kestihän tää tipaton jakso jo 2 päivää...
melkeen viikko ja retkahdus iski*pahis*
Moi oon nammo ja oon ollut ilman kuningas alkoa jo vuoden verran. Alkoi mennä meininki hieman itsetuhoiseksi joten katsoin parhaimmaksi jättää kyseisen myrkyn kokonaan pois. Nyt alkoholittomassa elämässäni olen huomannut hyvin suuren osan alkoholia käyttävistä olevan jonkin tason riippuvaisia kyseisestä aineesta, mksi muuten sitä juotaisiin toistuvasti päihtymistarkoituksessa.. Vaikka, enhän mie ketään voi diagnosoida, näen muutenvaan viinapiruja seinillä.. ;)
nii tää se oli se känniääliöiden kokoontumispaikka ja mie ku etin alkoholist haulla tätä. Ei vittu ku huomaa koko ajan olevan enemmän ja enemmän faijan kaltanen kippauksen suhteen joka on ihan holisti ja huomannu notta itte tuppaa juomaa vaan kuhan juo ku se on kivvaa ja sit parin jälkeen juo vaan välinpitämättömyyden takia. eihän tuo ole kai ongelma minkään muun kuin elämäntilanteen/asenteen takia. ET ÖRRÖR JA ÖTYJÄ KAIKILLE VIINAPINOILLE
[q]Tuikkari, 7.1.2007 17:05:
Tipattomuudessa ja absolutismissa on sellanen pienehkö ongelma, et kännissä on jumalauta vaan niin paljon kivempaa. Ihan sama miten päin sen kääntää niin kännissä on aina kivempaa kun selvinpäin. [/q]
Asia ei vaan ole noin mustavalkoinen. Mun eka pitempi tipaton vuosien jälkeen hätkähdytti todenteolla-> http://klubitus.org/blog.php?blog=5360 , nyt on toinen menossa.
meitsi on lähinnä vaan ilonen et mulla on ees yks juttu joka yhdistää perisuomalaiseen kulttuuriin ja identiteettiin :P ...tosin rupeehan toi jossain määrin ongelma olemaan varsinkin kun itekin ollu joskus melkein vuoden dokaamatta. Mutta onneks ei juuri koskaan mee sellaseks et dokaan _ihan saatananasti_ ja päiviä putkeen...kohtuus kaikessa...
Moi, oon Petri ja oon semialkoholisti.
No enny joka päivä juopottele, enemmänkin viikonloppuisin. Ongelmana vaan on se, et en osaa lopettaa juomista. Ennen mulla tuli huono olo jos tuli liikaa juotua, mut nyt vaan tulee enemmän känniin. Oon ajatellu koittaa seuraavis pileis juoda pelkkää kaljaa/siduu, enkä koske kirkkaaseen ollenkaan.. tuntuu et siitä päänuppi sekoo. Mut absolutiksi en ruve, ei perhana :D
Mä voin avautua tänne, kun olen pitänyt kuukauden tipatonta. Nyt en kehtaa myöntää. :C
Kriss G ilmottautuu. Nyt on pakko pitää vähän taukoa ja saa nähdä miten onnistuu.
[q]Kriss G, 23.4.2007 15:40:
Kriss G ilmottautuu. Nyt on pakko pitää vähän taukoa ja saa nähdä miten onnistuu.
[/q]
oon tulossa hesaan! :DD
[q]Rocca, 23.4.2007 15:45:
---
Kriss G, 23.4.2007 15:40:
---
[/q]
Jepa. Komento takas ei tässä mitää taukoja pidetä :D
[/q]
ootko sä poju sekasin?
[q]Kriss G, 23.4.2007 15:45:
---
Rocca, 23.4.2007 15:45:
---
---
---
[/q]
OIKEIN :DD
[q]Rocca, 23.4.2007 15:46:
---
Kriss G, 23.4.2007 15:45:
---
---
---
---
---
OIKEIN :DD
[/q]
ehdin jo pelästyä...
[/q]
Ai se on näin paha morkkis :DDD Ei vittu sä oot hulvaton!
[/q]
ai tuliko eilen otettua korjaava mäyris? täällä viel kiiffeliä vähän sen lisäks =P
joo ilmottautuu tää kans...
tosin nyt kyl menee karlsbergi sapuskan kans.. mut mut ens bileet sais luvan olla selvinpäin ja booliin en koske ainakaan ennen ehh. ensi bileitä.
[q]Kriss G, 23.4.2007 15:45:
---
---
---
---
[/q]
Ja mä en muuten oo kattomassa sua vappuna selvinpäin!
[q]SyndroDome, 20.10.2006 03:00:
---
Ober, 20.10.2006 02:53:
Jep AA kerhossa vakavasti mukana ollaan.
Moi
Teemu
Tullut päihdytettyä ja muuta sellaista itseänsä muutama kk joka keskiviikko ja viikonloput,
kyllähän se on ihan kivaa mutta voisihan sitä toki olla kivempaakin selvinpäin. Selvinpäin tuntuu etten enää edes tuntisi itseäni ja se jos jokin huolestuttaa. Oikeastaan darra on se ainut fiilis kun tunnen itteni elävän:D
---
Hei Teemu!
Hienoa, että uskallat puhua ongelmastasi avoimesti ja myöskin myönnät sen. Se on ensimmäinen askel kohti paranemista. Darra on tosiaan yksi niitä hienoimpia fiiliksiä mitä elämässä voi saavuttaa. Silloin todellakin tuntee elävänsä. Varsinkin parin kolmen päivän putken jälkeen, oi sitä ihanaa tärinää ja pahan olon tunnetta :D
Joten kehotan sinua ehdottomasti jatkamaan samaan malliin ja pyrkimään samaan sen _ah niin ihanan_ krapulan tunteen mahdollisimman usein.
Voimia sinulle Teemu!
[/q]
Hei taas!! Alotin tänään absolutismin ja kasvissyönnin.. eivaan, ongelma ei oo minulla se että juon niin usein, vaan se että kun juon niin en osaa tehä sitä kohtuudella vaan aina menee överiksi..
Jep AA kerhossa vakavasti mukana ollaan :DDD.
Tullut kännättyä itseänsä muutama kk joka keskiviikko ja viikonloput,
kyllähän se on ihan kivaa mutta voisihan sitä toki olla kivempaakin selvinpäin. Selvinpäin tuntuu etten enää edes tuntisi itseäni ja se jos jokin huolestuttaa. Oikeastaan darra on se voimakkain fiilis kun tunnen itteni elävän:D plur<3
(edit.)