Klubbarin AA kerho! Kaikki mukaan :)

Back to päihdekeskustelu O

eipä tässä mittään mutta naisella on vaan kamala alkoholiongelma.


minä.

:D

hi, I'm Mikko and I'm fucking wasted *känni*

Moi oon Tonppa ja myönnän ongelmani kieltämällä että minulla olisi alkoholiongelmaa

Vois liittyy! Lupaan että: En dokaa enää NIIN paljoo matkan jälkeen.Vaan yritän treenata itseni kuosiin!

Taas sellanen olo, että ei kyllä oikeesti pitäis juoda enää ikinä

[q]astaroth, 2.11.2006 12:46:
lähteekö joku kaljalle?
[/q]
Ei jaksa liikkuu kun on niin kauhee krapula, onneks jääkaapissa on bissee
Ei vais, krapula oli eilen - mut bissen kyl vois juoda tuolta kylmästä...

[q]mikke, 5.11.2006 01:51:
hi, I'm Mikko and I'm fucking wasted *känni*
[/q]
Olen myös Mikko, mutta en ole kännissä. En osaa juoda viinaa, joten minulla on sen suhteen paha ongelma. Kanssaihmisiä?

Hei olen Ozzi, minulla ei ole ongelmaa sillä nyt on menossa alkoholiton vuosi 2006! Päihteetön vuosi 2005 meni niin hyvin, että se sai nyt jatkoa tällä uudella teemalla.

KESÄ MENI kyl aika juopotelles..mut onneks nyt on rauhottunu ja saa jotai fiksuuki aikaseks..mut kwesäl kuuluuki vetää iha övereiks ja talvel rauhotttuu.. :) "rauhottuu"pe bilettää:D

kohtuus kaikessa ja pieniä määriä silloin tällöin pitämään terveyttäkin jo yllä.

Aikuisten jädekastike on kyllä se kunnon likööri :) Ja kyllähän sitä nyt vinkua pitää ottaa välillä kunnon ruoan kanssa (Tosin ainoa oikea yleis ruokajuoma on MAITO =P). Ja mikä se nyt on saunassa käynti ilman sidukkaa tai bisseä.

mutta muun aikaa voinkin olla AA kerhon jäsen. ne 300päivää vuodesta jolloin ei tarvitse ottaa alkomaholia.

hohoho.
mun iskällä olikin viime viikolla 23v synttärit ;)

<3

et ihan hyvää läppää te heitätte!

hmmm tein tuon testin. Olen siis erittäin skeptinen noiden viikottaisten yms. annosmäärien suhteen. Tosin en ole ehtinyt juoda kymmeniä vuosia, joten pitkäaikaisvaikutukset ovat kai vasta esittäytymässä mulle myöhemmin.

-käytän alkoholia 312 päivänä vuodesta. Mä vastasin tohon viime aikaisten juomatottumusten perusteella. Enhän mä nyt joka viikko vuodesta juo samalla tavalla kuin esim viime viikolla, jonka perusteella tein kyselyn. Tämä laskennallinen yksi viikko tarkoittaa sitä, että tämä hienoakin hienompi testi laski mun olevan alkoholin vaikutuksen alaisena 124 vuorokautta
-join viime vuonna 988 annosta alkoholia.
-kerroin juovani yleensä himassa, joten vuodessa juomiin kuluu karkean arvion mukaan n. 1087 euroa.
-silloin kun juon, saan juomista riippuen 269-570 kaloria alkoholista

Sain testissä mystiset 11 pistettä. hienossa pyljäs diagrammissa se tarkoittaa sitä, että mun alkoholista aiheutuvat haitat ovat keskitasoa.

Moi,

Olen Jarkko ja haluan paeta todellisuutta päihteillä. Sitä paitsi se on kivaa. Siltojen alla on vielä tilaa meille kaikille.

Lihan iloista pidättäytyminen vittuun.

Äääh, pilmonaatia vaan juon ja joskus harvoin jotain lillinkejä pyörittelen lasini pohjalla

Mä lupaan ja vannon kautta kiven ja kannon, että tulevan viikonlopun jälkeen - kun firman pikkujoulut ja muut kissanristiäiset on ryypätty - en dokaa ainakaan viikkoon.

[q]cjet, 14.11.2006 10:38:
...en dokaa ainakaan viikkoon.
[/q]

Meinaatko viikolla nyt ens viikon arkipäiviä? :D

Kuka lähtee kaljalle? *känni*

[q]SyndroDome, 20.10.2006 03:00:
---
Ober, 20.10.2006 02:53:
Jep AA kerhossa vakavasti mukana ollaan.

Moi
Teemu
Tullut päihdytettyä ja muuta sellaista itseänsä muutama kk joka keskiviikko ja viikonloput,
kyllähän se on ihan kivaa mutta voisihan sitä toki olla kivempaakin selvinpäin. Selvinpäin tuntuu etten enää edes tuntisi itseäni ja se jos jokin huolestuttaa. Oikeastaan darra on se ainut fiilis kun tunnen itteni elävän:D

---


Hei Teemu!

Hienoa, että uskallat puhua ongelmastasi avoimesti ja myöskin myönnät sen. Se on ensimmäinen askel kohti paranemista. Darra on tosiaan yksi niitä hienoimpia fiiliksiä mitä elämässä voi saavuttaa. Silloin todellakin tuntee elävänsä. Varsinkin parin kolmen päivän putken jälkeen, oi sitä ihanaa tärinää ja pahan olon tunnetta :D

Joten kehotan sinua ehdottomasti jatkamaan samaan malliin ja pyrkimään samaan sen _ah niin ihanan_ krapulan tunteen mahdollisimman usein.

Voimia sinulle Teemu!
[/q]

Hei taas!! Alotin tänään absolutismin ja kasvissyönnin.. eivaan, ongelma ei oo minulla se että juon niin usein, vaan se että kun juon niin en osaa tehä sitä kohtuudella vaan aina menee överiksi..

Jep AA kerhossa vakavasti mukana ollaan :DDD.


Tullut kännättyä itseänsä muutama kk joka keskiviikko ja viikonloput,
kyllähän se on ihan kivaa mutta voisihan sitä toki olla kivempaakin selvinpäin. Selvinpäin tuntuu etten enää edes tuntisi itseäni ja se jos jokin huolestuttaa. Oikeastaan darra on se voimakkain fiilis kun tunnen itteni elävän:D plur<3

(edit.)

O