Laitoitko tänään pitkät kalsarit?

Back to häröily O

[q]T-mu, 19.1.2006 13:59:
---
domi, 19.1.2006 13:40:
Mitkä kalsarit ;D

---

WORD! kommandona paras!
[/q]
No jos jonkun kuukerinnelli nyt tuosta alkaa voihkimaan, ni oh noes :D

Itellä se vain kasvaa, mitä kylmempää on

En laittanut. Ei oikein tule laitettua, kun pitää sit sisätiloissa istua monta tuntia, niin tuleepi vähän hiki. Tietty, jos kävisi vessassa ottamassa mokomat pois päältä ja sit päälle taas, kun lähtee kotiin...

Oli pitkikset, välkkärit ja toppahousut. Ja silti tuntu, että persaus jäätyy kiinni pyöränpenkkiin.

Eilinen aamu ja matka kouluun opetti sen verran, että tuli tänään kaivettua kaapista kaikki mahdollinen lämmin päälle.
-->Eli tänään aamulla: ulsteri päällä, pipo päässä ja pitkikset jalassa *sydän*

-23°C! Pitkikset toki!!!!

Oon sen verran vilukissa, että sukkahousuistakin luovun vasta kun bikini-ilmat koittaa*justjoo*
Hih...mutta tästä syystä omistakin paaaaljon sukkiksia eri värisinä ja kuvioisina! Pinkkejä löytyy varmaan sadat*pepsodent*

Mukavempi kun ei pyllynvarsia palele!*joo*

Itse en laittanut mutta rakas poikaystäväni laittoi ja Oli Aivan ihanan seksikäs ne päällä!
Itsekin vois harkita sukkahousujen käyttöä nyt....hrrr.....

pienet kalsarit. verkkarit t-paita ja pitkä takki

oon vähä nolo kun en omista hanskoja edes :(

TOD. laitoin... mul oli kolitsi housut ja toppa housut jalassa, sukat, villasukat, hattu, hanskat, paita, pitkähihanen, yli iso huppari ja toppatakki... silti jäädyin. . hurr. . .

En edes omista, mutta aamulla olisi kelvannut kunnon kalsarit!

En ja ku pääsin ulos alko vi***taa

ei kait tuolla muuten selviä tosin vasta kun mittari näytti melkein -20 tuli kaivettua esille, muuten pärjää kyl ilman

sehän nyt vaan on tyhmää olla ilman pitkiä kun kelit on tällaiset. Pallit jäässä on hiukan vaikea hymyillä. Ja sitä paitsi, usein, kun jalkoja palelee, koko kroppaa palelee.

Kait ne pikkuhiljaa vois kaivaa esiin. Sissälläkin nallepuku rokkaa *nauru*. No onneks on salikin tossa 200m päässä.

pistin kahet. eroottista, tiedän. mutta ku ei tarkene muuten enkä omista toppahousuja.

Mitkä ne on??? Mulla on vaan säärystimet vaik pakkasta oli eilen tääl suunnas tuuli mukaanlaskettuna varmaan -30... Ei sellasia osaa käyttää, tulee liian täyteepakattu olo Eikä mua sitäpaitsi palellu kun senverran et piti pyytää kyyti kyl himaapäin sit

jos on niin kylmä, että tarvisi mamiksia niin vaihtoehtosesti laitan verkkarit sitten housujen alle.

Enpä oo vielä käyttänyt moisia,oottelen että tulee oikeasti kylmä,ei tää -25 oikeen riitä,muahahahaha.
Nim.Sissi

Äijikset on ihan lääääääst siison -juttu!

-a-

No en taaskaan. Mut lähinnä irkkasin koko päivän.

Tottahelvetis Oikein Black Horsen Haraldit <- Harald ON muuten äijä ^^

Kerrospukeutuminen on aina IN. Ei sitä viitsi olla mikään mishelin mies lasketellessa vaan ihan kunnon vaatteet pääl.

O