Laitoitko tänään pitkät kalsarit?
u bet i did. Mut ei sekään näköjään riittänyt. Ois varmaa tarvinu kahet kalsarit ja lasketteluhousut siihen päälle. Jokohan ois tarjennut?
En laittanu.. Tosin ekaa kertaa tänä talvena tuli ihan oikeesti mieleen, että olis voinu laittaa takin päälle liivien sijaan..
Kyllähän ne jalassa tuppaa olemaan jo hieman lauhemmassakin kelissä. Kun kävellen liikkuu niin ei sitä kovin mielellään ilman ole.
Toudellakin semmoset norsunnussimat Rukka kerrastonhousut oli kyllä pakko vetää ylle. Henki meinasi salpauttuua, kun ulos viimein uskaltausuin. Nyt onneksipa viiemin kotona.
Pakkohan se on. Paris minuutis iha jäässä *toktok*
En laittanut kun oli tarkoitus heilua autolla ulkonaliikkumisen ajan. Muuten meni ihan ok, mutta satamassa oli aivan törkeen kylmä Jos tässä nyt lähtis tonne ihan oikeasti ulkoilemaan niin tykit olisi sitten puettuna
Hah, ihana keskustelu Mutten kyllä käytä pitkiä kalsareita, myönnän kylläkin käyttäväni paksuja sukkahousuja. Ne on ihanat, mut tuskin maltan odottaa kunnes niitä ei enää tarvii käyttää :) Kevät <3
Totta munassa. -15C
Kyllä!! jälleen kerran päällä kunnon erotiikan tappajat
Jaah, mä käytän pitkiksiä oikeastaan aina kun lämpötila laskee +5 asteen alapuolelle... ei huvita palella! Nyt kun on ollut yli 10 astetta pakkasta ni sit on kahdet päällekkäin :)
Enää -6 joten noi pitkät vois kohta vaikka polttaa!! Kesä tulee ihan just
Nyt on talvi TOTTA KAI
en, eilen kyl otin pois.
En laittanut.. pihallahan on jo lämmin..
kaikkeen tottuu..
En laittanut
[q]Avernian, 11.7.2006 21:13:
En laittanut
[/q]
oli sit ihan pakko kertoa meille?
[q]astaroth, 11.7.2006 21:14:
---
Avernian, 11.7.2006 21:13:
En laittanut
---
oli sit ihan pakko kertoa meille?
[/q]
Se oli multiversumin kaareutumisen kannalta kriittistä
*justjoo**lmao*
Ehkä ajankohtaisin topic hetkeen.
mä käytän pitkiä kalsareita 365 päivää vuodessa
[q]TrippyG, 11.7.2006 21:27:
mä käytän pitkiä kalsareita 365 päivää vuodessa
[/q]
Sä asut sit varmaan jossain etelänavalla..*nauru* Eihän tällasella kelillä voi edes käyttää pitkiä housuja saatika pitkiä kalsareita!