Laitoitko tänään pitkät kalsarit?
En viel laittan vaik pyöräl tulinki töihin mut tää hipo jo rajaa. Huomenna varmaa täytyy kaivaa esiin jos kylmempi
Mitkä kalsarit ;D
[q]mayah, 19.1.2006 13:11:
---
POSER, 19.1.2006 13:09:
Perkeleen natsi, menit mun toppici tärvelemään ylimääräisellä vaihtoehdolla :D
---
No HEEEIIII, pitäähän meillekin olla oma vaihtoehto! Emmä ainakaan laita mitään kalsareita jalkaani
[/q]
Siskos käytää!!!
En voinut äänestää, kun mieleinen vaihtoehto puuttui. Eli en laittanut kalsareita, vaikka omistankin sellaiset, ja en ole mitenkään kalsarivastainen (eli "En, enkä laita." ei sovi vaihtoehdokseni).
En laittanut kalsareita, koska en vaan katsonut sellaisia tänään tarvitsevani. Vaikka kylmä onkin, en oleskele tänään paljon ulkona. Melko harvoin kyllä edes katson tarpeelliseksi laittaa lisähousut. Sellaisina päivinä toki laitan kalsarit tai toppikset tms., kun tulee oltua ulkona kunnolla.
Ja sukkahousuista: Sukkahousut on epämiellyttävät housujen alla, ainakin sellaiset ohuet, joihin tulee helposti reikiä. Lisäksi ne reikiintyvät yksilöt on niin ohuita, etteivät ne edes ajaa samaa asiaa kuin kalsarit. Paksummat sukkikset on asia erikseen.
Mä suosin polvisukkia ja polvipituista takkia. Ei tarvi sit töissä hiostella sukkahousujen kanssa tai riisua mamiksia housujen alta, jos tulee kuuma voi polvarit kääriä nilkkoihin. Erotiikantappajat ovat muutenkin vastenmieliset vähänkin tiukempimallisten housujen kanssa, jolloin saumat pursuilee läpi. Ja sukkahousuista lienee turha edes sanoa mitään, hameen kanssa niitä tulee käytettyä mutta ei muuten.
Jos nää kelit jatkuu, niin pöllin joltain kaverilta (varokaa!) kalsarit.
Yksiä jo testasin - oli ihan sopivat.
[q]domi, 19.1.2006 13:40:
Mitkä kalsarit ;D
[/q]
WORD! kommandona paras!
urheilukerraston alaosan kyllä laitoin. Ohut, mukava, ei hikoa ja pitää lämpimänä.
aamulla kun bussia odottelin, vieressä pomppi jengiä ylös-alas-ylös-alas, olisivat laittaneet vähän enemmän vaatetta niin ei tarvii palella :)
Laitoin ja vielä kahdet sukkahousut niiden alle! En mä tonne jäätykään halua..
en edes omista
Pärjäähän sitä tarvittaessa vaikka munasillaan. Toinen juttu onkin sitte, että kannattaako jäätyä turhaan.*pepsodent*
Alvarit *sydän*
Heti kun menee alle +5 asteen niin sit on kyllä pitkikset jalassa.
Erotiikantappajat jalkaan vaa!
Yleensä en käytä, mut tänään oli pakko laittaa kun mittari näytti aamulla 25 astetta pakkasta...*whaat* Silti olin ihan jäässä! Saa nähdä miten huomenna tarkenee, kun on luvattu vielä kylmempää...
Sunnuntaiks luvattu -24 astetta stadiin
Ja muutenkin seuraavat päivät -18, -19 ja -19.
http://www.fmi.fi/saa/paikalli.html?kunta=Helsinki
Pakko oli käydä oikeen ostamas tykit ku alko olee viilee ;)
Kyllä tänään rikottiin sen verran rajusti kylmänsietokestävyyttä että pakkohan ne oli laittaa. Hyvin auttoivat :)
Tänään oli sen verran pirtsakka että moni pehmompi jätkä varmaan tuollaiset sieltä naftaliinista laittoi. Itse en omista, enkä aio ostaa, enkä ainakaan jalkanaai laittaa. Tykit on sen verran rumia ja epämukavia että en halua ko. vaatekappaletta käyttää. Kyllä sitä pelkillä farkuilla mun ulkona käväsyt pärjää. Pitää sitä tosimiehen(TM) vähän nyt pikku pakkasia kestää.
Mites teillä?
Bonus tehtävänä voit kertoa myös millä nimellä näitä kapistuksia kutsut.