Laitoitko tänään pitkät kalsarit?
ollu jo marraskuusta asti on tietysti ollu muutama lämpöinen pävä välis jolloin ei oo tarvinnu käyttää
en, koska juoksin autoon, rallasin duuniin 8km ja juoksin duuniin sisälle lämpimään. Enkä poistu ennen neljää jolloin juoksen autoon, rallaan kotio ja juoksen sisälle vällyjen väliin *sydän*
Just say NO to winter
Mulla ei edes oo pitkiä kalsareita
E
Tottakai laitoin. En ala leikkimään munien kanssa.. Ja muutenkin kivempi tuolla olla jos oikeasti ei palele yhtään Kaunis sää ja kaikkea.
Enkä ymmärrä tota possea "en oo ikinä käyttäny, enkä käytä!". Vähän kuin siinä maitomainoksessa aikoinaan Saleen samaa possea, joka intissä valitti alvariinsa kylmyydestä ja säästä ym. ja ovat sitten viis-kuuskymppisinä tilaamassa salaa netistä huomaamattomassa pakkauksessa toimitettavia potenssipillereita
Kyllä laitoin ja ois voinu laittaa viel vaik toisetkin*joo*
[q]Samu*, 19.1.2006 15:14:
Enkä ymmärrä tota possea "en oo ikinä käyttäny, enkä käytä!". Vähän kuin siinä maitomainoksessa aikoinaan Saleen samaa possea, joka intissä valitti alvariinsa kylmyydestä ja säästä ym. ja ovat sitten viis-kuuskymppisinä tilaamassa salaa netistä huomaamattomassa pakkauksessa toimitettavia potenssipillereita
[/q]
Katto se on se tyyli ennne kaikkea. Ja viis-kuuskymppisenä varmaan haen pillerini ihan apteekista, jos siis enää edes kiinnostaa.
[q]keisha, 19.1.2006 13:56:
Mä suosin polvisukkia ja polvipituista takkia. Ei tarvi sit töissä hiostella sukkahousujen kanssa tai riisua mamiksia housujen alta, jos tulee kuuma voi polvarit kääriä nilkkoihin. Erotiikantappajat ovat muutenkin vastenmieliset vähänkin tiukempimallisten housujen kanssa, jolloin saumat pursuilee läpi. Ja sukkahousuista lienee turha edes sanoa mitään, hameen kanssa niitä tulee käytettyä mutta ei muuten.
[/q]
Mä olen täysin samaa mieltä!
Polvisukat rules
Ja jos haluu koiran kans temmeltää pitempään ulkona,
niin sit on aina toppahousut jalassa, eikä palella yhtään
kyl sitä tykit laittaa jalkaan, jos lähtee irliin :)
Kyllä, ensimmäistä kertaa!
[q]POSER, 19.1.2006 13:01:
Bonus tehtävänä voit kertoa myös millä nimellä näitä kapistuksia kutsut.
[/q]
Mamikset.
[q]Foxmagon, 19.1.2006 14:24:
Heti kun menee alle +5 asteen niin sit on kyllä pitkikset jalassa.
[/q]
Kutakuinkin noin.
[q]POSER, 19.1.2006 13:01:
[/q]
Tykit. ;D
[q]wiper, 19.1.2006 15:53:
---
POSER, 19.1.2006 13:01:
---
Mamikset.
[/q]
Erotiikan tappajat.
en... mut ois pitänyt laittaa. fmao.
En laittanu, kävin röökillä ja pistin kahet housut päällekkäin, paljo tehokkaampaa... ai nii ja villasukat jalas
no hell yeah!
oisin laittanu kahet, jos oisin tajunnu et töissä on kylmepmpi kun ulkona
STNA!!!
Ei viel ei viel, sit vast ku mittari lyö yli 25 ni sit voi kuvitella vast laittavans ehkä (kenties pientä itse kidutusta).
Kunhan kohtapuoliin lähden töihin niin ajattelin laittaa pitkikset+ verkkarit ja vielä toppahousut päälle. *joo**hymy*
Tänään oli sen verran pirtsakka että moni pehmompi jätkä varmaan tuollaiset sieltä naftaliinista laittoi. Itse en omista, enkä aio ostaa, enkä ainakaan jalkanaai laittaa. Tykit on sen verran rumia ja epämukavia että en halua ko. vaatekappaletta käyttää. Kyllä sitä pelkillä farkuilla mun ulkona käväsyt pärjää. Pitää sitä tosimiehen(TM) vähän nyt pikku pakkasia kestää.
Mites teillä?