Laitoitko tänään pitkät kalsarit?

Back to häröily O

Koska naisetkin käyttää pitkiksiä, ajattelin olla rohkea ja äänestää. Kyllä laitan, jos tästä ulos lähden.

laitoin kyllä kalsarit jalkaan...

Eihän tuolla muuten tarkene

En tarvitse :D

Ainoastaan pyöräillessä, ja tänään ei ole pyöräilypäivä.

Toki myös naiset saavat äänestää, vaikka oletusarvoisesti sen verran mamiksia (lue fiksumpia) ovat että näitä enemmän käyttävätkin.

En, mut toppahousut laitoin mennessäni tupakalle parvekkeelle.

...ja joo, "pitkiksi jusseiksi", "long johneiksi" tai nykyään myös "tykeiksi" tulee kutsuttua noita varsinaisten byysien alle meneviä erotiikantappajia kutsutuksi.

Kun pakkasta on noin 30 astetta niin ei tuolla oikein pelkillä farkuilla tarkene. Joensuu ja Siperian tuulet, oujee.

[q]mayah, 19.1.2006 13:07:
TASA-ARVOA!!1!YKS!1 Lisäsin sukkisvaihtoehdon :)
[/q]

Perkeleen natsi, menit mun toppici tärvelemään ylimääräisellä vaihtoehdolla :D

PS: Lisätty vaihtoehto, en, käytän toppahousuja.

en. en oo vielä hakenut ollenkaan talvivaatteita kellarista :D
(paitsi villakangastakin, ei sinne jaksa mennä kun pitää hissillä ensin vetää K:hon asti ja sitten vielä avata muutama ovi, ja painaa valokatkaisijaa, aivan liian vaativaa)
ehkä kuitenkin pitäis ennenkuin tulee kevät tai 30 astetta pakkasta :D

Vittu minä tonne mitään vaihtoehtoja osaa lisätä, voitko maya nyt näppäränä tyttönä lisätö tonki tonne.

[q]mayah, 19.1.2006 13:11:
---
POSER, 19.1.2006 13:09:
Perkeleen natsi, menit mun toppici tärvelemään ylimääräisellä vaihtoehdolla :D

---

No HEEEIIII, pitäähän meillekin olla oma vaihtoehto! Emmä ainakaan laita mitään kalsareita jalkaani
[/q]
No voi harmi...sopis sulle. *ajatteleemaijaapitkissäkalsareissahymiö*

mä nöyrryin sitten laittamaan ne (sukkikset tosin) ekaa kertaa tänä talvena

En omista. UFOjen alle mahtuvat hyvin GSusin housut, jotka ovat paljon tykkejä mukavammat. Farkkujen kanssa olenkin sitten vähän pulassa, mutta paleluhan pitää vain hereillä.

En tälläkertaa.. en löytänyt kaapista! Perkeleen naiset.. mitä tahansa kädestä laskeekin lattialle, niin kohta ne ei enää ole siellä. Laitoin siis paksut verkkarit farkkujen alle ja eiku pihalle!

Mulla on omasta takaa suojaava rasvakerros, joten mä en tarvii tollasia Ja jos ei meinaa riittää, niin sitten liikkuu sen verran reippaasti, että pysyy lämpimänä

kutsun niit mamiksiks :)

Ja ei tuol kyl ilman niitä vois kävellä..

En laittanu, mut olis kyl pitäny 20 min koulumatkal hrrrr..

en laittanut kun ei ollu alle -20c ja muutenkin olin työmatkalla (ulkona) ehkä n 5 min yhteensä... Sormet meinas vaan jäätyä

Puh, ulkona on mukavan raikas ilma. Ei pitkiä kalsareita vielä mihinkään tarvita.

Mä laitoin, turha urheilla munaskuitten kustannuksella
vaikka olis tarjennutkin.

Tänään oli sen verran pirtsakka että moni pehmompi jätkä varmaan tuollaiset sieltä naftaliinista laittoi. Itse en omista, enkä aio ostaa, enkä ainakaan jalkanaai laittaa. Tykit on sen verran rumia ja epämukavia että en halua ko. vaatekappaletta käyttää. Kyllä sitä pelkillä farkuilla mun ulkona käväsyt pärjää. Pitää sitä tosimiehen(TM) vähän nyt pikku pakkasia kestää.

Mites teillä?

Bonus tehtävänä voit kertoa myös millä nimellä näitä kapistuksia kutsut.

O