Virallinen "olen krapulassa"-topic

Back to häröily O

Tässä sitä taas vaihteeks ollaan. Ihan kamala olo Viikonlopun putki taas takana ja olo on kyl todellakin sen mukainen.

Tuli taas käytyä porukalla jo perinteeksi muodostuneelle sunnuntai päivän hesemätöllä. Istuttiin siellä joku tunti, kun kaikilla oli vähän vaikeuksia saada ruokaa alas. Mut ei mitään, toi perinne on ihan kiva, kun jälleen nähtiin muutamia muita krapulaisia kavereita

Onneks en oo tän oloni kanssa yksin

Mut ei siin mitään, kivat viikonlopun mittaset pikkujoulut oli

VIELÄKIN!

Perkele eiks tää koskaan hellitä

Tänään oli kyl jännä juttu, olin päissäni vielä kun heräsin tuossa 12 jälkeen päivällä :D
Tai ainakin olo oli ihan samanlainen kuin humalassa. Eipä ole vastaavanlaista, hassua oloa ollut varmasti ikinä, ainakaan muistu mieleen

On kyl aivan kaamea.

Viiden minuutin päästä pitää lähteä duuniin.

En selviä tästä yöstä hengissä.

Mua selkeesti rangaistaan jostai eilisestä pelleilystä mitä en nyt jaksa muistaa

melkoista

saanko kuolla...?

pieni epämääräinen olo.
no, kyllä se tästä varmaan, kohta pitäis duuniin könyy

Perusmeininki boolin, siiderin, viinin, snapsien ja kuoharin jälkeen. VITTU YÄK.

vähän on joo.

tosin tätä olotilaa osasi jo odottaa siinä vaiheessa kun eilen illalla aluksi luultiin ottoautomaatin jonoa dtm:n jonoksi :D

toisaalta voisi olla huonompikin olo.

Ei saasta, nyt on K R A P U L A.

Kreivi Krapula on kyläilemässä Aimo Kankkusen kanssa ja jysäripeikot alkaa just käynnistellä tärytinporiaan. Aaah, firman pikkujoulut on kyllä oiva keino saada otsalohko kipeäksi! Onneks on muutkin työkaverit samanlaisessa hapessa!

aaaaaaaaaaaaarghh......*hikoil*

En ees. Onkos tää nyt sitä vaihetta, että kun on selvinpäin on paha olo ja sitten kun ottaa viinaa, niin tulee normaali olo?

Alkoi jo aamuyöstä (ennen kuin menin nukkumaan) hiipimään ihan puskasta pientä krapulan poikasta ja aamulla (kaks tuntia nukkumaan menon jälkeen) ei ollut mitenkään erityisen hyvä olo

Enpä olis uskonut, että olis tullut krapula noin vähästä juomisesta. Mutta ehkä se monien eri juomien juominen sitten vaikutti vähän asiaan...

Sinnittelin ja otin eilen vain 3 olutta..Ei krapulaa..Saas nähdä miten tänään käy*tirsk*

Se on loppu nyt. Tuhat kertaa sanottu mut nyt se loppu. Ei pienen pää enää kestä.

piti eilen mennä juomaan vielä pullo viinaa ja muutama kalja hyvän aamukännin päälle, ja tänään aamukuudelta oli taas vaikeimpia töihinlähtöjä vähään aikaan. eikä tää olo mikään herkku ole vieläkään. kyllä sitä osaakin ihminen olla tyhmä.

edit: taidanpa ottaa pienen viinapaukun. :P

[q]2la, 17.5.2009 14:59:
---
Timce, 17.5.2009 14:09:
No juu. En muista viime yöstä yhtään mitään. Ei näin.

---

Muistutanko?
[/q]

Aika paha...Tota, joo? Tai en mä tiedä.

ei voi huh huh ehkä pitäis jossain vaihees oppia, et sitä viinaa ei välttistä tartti niin antaumuksel vetää....

... mut toisaalta, pitihän ne ekat firman pikkujoulut koskaan kokea täysin sydämin :P

*poks**poks* ja

O