Virallinen "olen krapulassa"-topic

Back to häröily O

pelottaa.

kaks päivää dokattu laivalla, vieläki on kai romillee veres mut sit ku se kapula iskee ni taitaa kuolema olla lähellä... :F

tavallaan olen.

tuli lauantaina juotua hieman liikaa ja eilen en ehinyt
näköjään toipua tarpeeksi :/

kahden päivän krapulat, ftw

Mahtava olo!!

tavastian itsarit*poks*

Oijoi, eilinen meni aika nappiin x)
..perus glögi-ilta työkavereiden kanssa, aina tapahtuu; kotimatkalla ratsastettiin varsapuiston hepalla :D
ny onneks vaan pientä krapulaa havaittavissa, ei liian pahaa niin jaksaa tänään illalakin lähteä ulos xP

Firman bileet ja ilmanen viina
Enpä muista millon ois viimeksi ollu
näin karmee olo

[size=6]
Onneks oksensin jo yöllä ja heräsin
hirveään hedariin seittemältä ja söin
särkylääkkeen silloin. Niin nyt pystyy
jo kohta lähtee töihin, vain 1,5h myöhässä...
Matkalta ostan kyllä kebabia ja pidän
töissä ekana lounastauon *slurps*[/size]

0.9 promillee näyttäis viel olevan veressä, mut vittu tää olo on kauhea. Eli tänään sit taas känni päälle.

en juo enää ikinä. enenenenenenenenenen.

Leppävaaran Fennia-keikasta jäi aika sekavat muistot ja vitullinen krapula*grr*

jeejee, kyllä, oon virallisesti krapulas onneks ei eilen tullu kitattuu ihan kaameit määrii alkomahoolii, ni ei oo krapula ollu pahin mahollinen.... mut kummiski aikasta moinen tärinä ollu koko pv:n ja ei näy loppuu... ja hirmu heikko olo...
mulla ku nää pienetki krapulat tuppaa olee astetta kovemmat ku muil
mutta henkis ollaa ja pysytää (ikävä kyl *nauru*)

Firmanbileet = Kaamea Kapula! *toktok**eiei*

Yep, olo on kohtuullisen kaamea Ei oo vähään aikaan ollut tämmöstä krapulaa + että kaiken kivan lisäksi on vielä ihan hirvee morkkis

Tuli nukuttua "yöllä" muutama tunti kun vierähti meno vähän aamuun asti (mentiin nukkumaan joskus seittemän aikoihin). Kotiin päästyä oli ihan pakko ottaa muutaman tunnin torkut. Sen jälkeen oonkin painanut tän kamalan oloni kanssa monta tuntia siivotessa kun tuli vähän uusia huonekaluja, enkä pääse edes sänkyyn pötköttelemään välillä kun kaikki tavarat on väliaikasesti sijotettu just siihen *toktok*

Krapulahiki alkaa painaa päälle

Note to myself:

Älä juo maanantaisin,
tai jos juot älä juo valkovenäläisiä,
tai jos juot niitä älä tee sitä baarikärpäsessä.

Nää on hassui nää parin päivän darrat.

Mä näin sellasta unta että olin ihan hireessä darrassa ja 40min töistä myöhässä. Sitte mä heräsin kohtalaisessa darrassa enkä ollu myöhässä töistä

Vittu taas eksyin Baarikärpäseen eilen, helvetti mikä olo. :D

Muutenki ollu krapulassa joka päivä viime perjantaista lähtien ja joka päivä sitä sitten korjannut.

Ja jälleen illalla joku voi multa kysyä "MIKÄ PÄIVÄ SUL ON HUOMENNA?"

No kyllä!! saa nähä onko huomenna kans..

kaverit hei oikeesti.. mä liityn AA-kerhoon.. vihaan darraa.. oliko taas pakko juoda niin paljon..? *toktok*

*hikoil**igor**pier**pökr* eli kovassakin kanuunassa

*poks**poks* ja

O