Virallinen "olen krapulassa"-topic
[q]RainChild, 16.12.2006 14:28:
ei voi huh huh ehkä pitäis jossain vaihees oppia, et sitä viinaa ei välttistä tartti niin antaumuksel vetää....
[/q]
tänään sit uudestaan ja juodaan enemmän *känni*
[q]larzizi, 16.12.2006 14:42:
Just tossa mietittiin eilen kaverin kanssa, että mikä siinä on kun suomalaiset on jossain sellaisessa paikassa, jossa on tarjolla esim. boolia tai muuten vain jotain sosiaalipulloja, niin niitä tarvii vetää ihan järjetön määrä ihan vaan sen takia, että kun on tarjolla ilmasta viinaa
[/q]
Vaikka tässä ei nyt ihan kuolemaa tehdäkään, niin silti noiden samojen kysymysten äärellä painii. Olen tässä nyt viimeisen kolme tuntia yrittänyt keräillä itseäni, että pääsisin edes tuonne suihkuhuoneen puolelle ja ehkä joskus kauppaankin hakemaan sapuskaa. Eilen oli firman pikkujoulut ja heti kun matka kohti Kouvolaa alkoi lyötiin sidukka käteen ja sitä tahtia sitten jatkui koko ilta, joskin alussa hieman maltillisimmissa merkeissä. Lopullinen niitti oli sitten pomomme lausumat taikasanat: "tuolla on sitten tiskillä piikki auki". Ja kylläpä sitä tulikin vedettyä. Heti kun lasi tyhjeni, niin uutta hakemaan. Kaksin käsin ja kahmalokauppalla. Pitihän sitä nyt juoda, kun ilmatteeks sai.
[q]Indiboi, 16.12.2006 15:24:
---
larzizi, 16.12.2006 14:42:
Just tossa mietittiin eilen kaverin kanssa, että mikä siinä on kun suomalaiset on jossain sellaisessa paikassa, jossa on tarjolla esim. boolia tai muuten vain jotain sosiaalipulloja, niin niitä tarvii vetää ihan järjetön määrä ihan vaan sen takia, että kun on tarjolla ilmasta viinaa
---
Vaikka tässä ei nyt ihan kuolemaa tehdäkään, niin silti noiden samojen kysymysten äärellä painii. Olen tässä nyt viimeisen kolme tuntia yrittänyt keräillä itseäni, että pääsisin edes tuonne suihkuhuoneen puolelle ja ehkä joskus kauppaankin hakemaan sapuskaa. Eilen oli firman pikkujoulut ja heti kun matka kohti Kouvolaa alkoi lyötiin sidukka käteen ja sitä tahtia sitten jatkui koko ilta, joskin alussa hieman maltillisimmissa merkeissä. Lopullinen niitti oli sitten pomomme lausumat taikasanat: "tuolla on sitten tiskillä piikki auki". Ja kylläpä sitä tulikin vedettyä. Heti kun lasi tyhjeni, niin uutta hakemaan. Kaksin käsin ja kahmalokauppalla. Pitihän sitä nyt juoda, kun ilmatteeks sai.
[/q]
Niinpäh, niinpäh :D. Yhdellä sun toisella on näemmä ollut firman pikkujoulut eilen. Oli muuten härskii meininkii
[q]RainChild, 16.12.2006 15:26:
Eteinen oli raiskattu (kenkäteline kaatunu, yks naulakko saatu alas seinältä, matto jossain ihan muual, taulu saatu pois seinältä ja siihen oli viel tarttunut mun hiuksii)...
[/q]
*pökr*
sä oot sit oikee kunnol riehunu :D
mutjoo.. topikin aiheeseen:
postaan valmiiks jo huomisen postauksen..
klo 9.30 "hyi vittu, mä en ikinä juo enää viinaa"
[q]Bio, 16.12.2006 15:28:
---
RainChild, 16.12.2006 15:26:
Eteinen oli raiskattu (kenkäteline kaatunu, yks naulakko saatu alas seinältä, matto jossain ihan muual, taulu saatu pois seinältä ja siihen oli viel tarttunut mun hiuksii)...
---
*pökr*
sä oot sit oikee kunnol riehunu :D
mutjoo.. topikin aiheeseen:
postaan valmiiks jo huomisen postauksen..
klo 9.30 "hyi vittu, mä en ikinä juo enää viinaa"
[/q]
Njoo, näin tais käydä. Miettisin et toi mun kotiintulo ois ollu aika kova saada videol :D. Oon luultavasti heilunu aika pahanlaisesti.
Ja samoin, luulen, että tänne tulle postattuu.. tosin luulen myös, etten pysty (mikä on sinänsä aika positiivista) vetämään samaa tahtia kuin eilen :D
BILEET
en enää ikinä lähe "parille" *hikoil**eiei*
/
En menny pikkujouluihin mut menin sit silti vaiks minne. Ja ny pitäs lähtee töihin. Mä tärisen.
Yhh, check.
Tästä voiskin melkeen pitää uuteen vuoteen asti streittarilinjaa.
Nyt on menny viimesetki mehut.
*sars**hikoil*
Tuli sitte juotuu eilen aika paljon
Örp... Olisinkin juonut paljon, niin tämän olon ymmärtäisi.
Olikohan siinä wiljamissa jotain vikaa, kun tähän aikaan illastakin on vielä ohkanen olo..? *eikä*
[q]Mark Hamilton, 17.12.2006 20:29:
Vähän ollan kännissää...
[/q]
Taidat olla, jos kirjotat tollasta olen krapulassa-topiciin...
Tän päiväsen darran aikana päätin. Nyt alkaa tipaton elo-syyskuu. Hyi helvata, ei kestä pää eikä kroppa.
Kahen päivän darra, wtf?! Kädet tärisee vieläkin ja syöminen etoo. Yhyy mitä paskaa
Notta mikä olotila. Toisaalta eilen oli niin kivaa, et kärsin tän hyvillä mielin.
baker'sin skumppailut ftw !
Onpahan taas olo.. kai siitä voi syyttää vaan itteensä.. mut kivaa oli.. nyt vaa ei ole.. vielki sellai semikänni, mut darra alkaa puskee läpi.. not nice..
mitäköhän sitä tuli taas eilen tehtyä.. epäilen mustia aukkoja löytyvän muistista ..
Aika hyvä krapula aluillaan ja ihan järkky väsymys. Onks tää nyt sitä hyvää joulumieltä?
*poks**poks* ja