Virallinen "olen krapulassa"-topic
Jos huonosti käy, niin "pääsen" taas huomenna kirjottelemaan tänne *känni*
Tässä sitä taas ollaan Alkaa pikku hiljaa helpottaa kun sai 24 tunnin jälkeen ruokaa suuhunsa. Tosin hesen myyjä oli ehkä maailman typerin, ärsyttävin, ylimielisin ja itsekeskeisin ja ei todellakaan sovi asiakaspalveluun.
Aamu oli kyllä suht koht kamala kun herää kahden muun ihmisen kanssa liian pienestä sängystä, ahdettuna reunaan (jossa oli sängyn ja seinän välillä pienoinen rako) ja ihan kiinni kohtuullisen kuumassa patterissa.
Mutta onneksi on itsellä pysynyt kaikki vielä sisällä, toisin kuin kavereilla
Kaveri oli aamulla krapulassa mennyt terassille istumaan, käpertynyt huovan sisälle ja juonut vettä. Oli siinä sitten miettinyt, että "voi kun mulla on ihania ystäviä". Pari viikonloppua sitten saman henkilön suusta saatiin kuulla "mä luulin et mul on fiksui kaverei. Mut te ette tajuu kui vitun vääräs mä olin!"
Vois harkita nukkumista, jos tää olo sit paranis
Auuh mun pää..
Löysin krapulan hyvätkin puolet Jos darra on pieni, niin itse asiassahan tää on ihan mukava, lepposa ja luova olotila. Sain jotain koulujuttujakin tehtyä. Yleensä kun darra on mun kohdalla sellanen, et laattaan koko päivän naama vihreenä jossain nurkassa
Mikä ihme saa tiistaiyönä tarttumaan Viron tuliaiseen?
piti juoda vaan pari ja mennä sivistyneesti kuuntelemaan
teknoa, mut koko ilta feilas ja piti sit kostoks dokata ihan
liikaa. huoh.
Yllättävän pieni, verrattuna siihen, kuinka monta tuntia viimeisten kahden vuorokauden aikana on oltu alkoholin vaikutuksen alaisena. Olipas se vaikea lause. Joskin vähän tuntuu siltä, että tää pahenee iltaa kohden. Eli nyt olisi oltava reippaana, käytävä kaupassa ja tehtävä ruokaa, jos illaksi jäätyy ihan kokonaan, eikä pystykään enää sitten.
Olen yöllä saanut jonkun ihme kohtauksen ja toisin kuin yleensä (kaatuu suoraan sänkyyn), pessyt hampaat ennen nukkumaanmenoa. Oikeinkin mukavampi oli herätä, kun ei maistunut suussa ihan hirveälle.
Kahden päivän mökkidokailureissu takana..
Odotettavissa ensiyöksi: LiskoDisco DeLuxe
[q]Kolera, 19.11.2006 02:45:
EI DARRA OLE KOSKAAN PIENI! DARRA ON KUNINGAS JA SE RAIVATAAN POIS TIELTÄ KOTIKALIALLA!
[/q]
mä en oo päässy viel noin pitkälle urallani...
[q]Jone, 19.11.2006 12:23:
Olen.
Lisäksi hikan perkele on päällä nyt jo puolisen tuntia.
[/q]
Toi on kyllä aika harmittavaa välillä, suorastaan raivostuttavaa ja kun se ei meinaa mennä pois, ei sitten millään tai on välillä pois ja pamahtaa uudelleen päälle. Siinähän sitten nikottelet. Tänään oli kyllä sinänsä aika jännä, ettei ollut pahempaa darraa ollenkaan, vaikka kyllä sitä ihan hyvä humala tuli eilen juotua.
meinas ruveta kääntymään darran puoleen äsken, mutta otin pari loiventavaa ja nyt olo on oikeastaan jopa hyvä!
o/
tulipa sit juotua aika vtusti eilen ja nukuttua noin kaks
tuntia ennen töitä. onneksi sentään tajusin juoda vettä
ennen kalmausta, niin ei ole ihan niiin kauhee olo.
Ei jumalauta, ei se ämmä vaan opi
Taas ollaan...nyt olen sentään saanut itseni raahattua koululle, mutta mitään en kyllä ole saanut aikaan.
Ei helvetti, olihan siinä päivän tauko *känni*
nyt tuntuu joululta
[q]T-mu, 23.11.2006 08:27:
oooon sen verran digitaalinen olo että kohta alkaa melekonen darude...
[/q]
*iloinen**nyyh**iloinen**nyyh**iloinen* huutonaurua
[q]Aisti, 23.11.2006 09:22:
Heh.. tää olikin toisiks ylimmäisenä. Kohtalotovereita jossai.. On tässä vähän hutera olo mutta suurimmat krapulan elkeet tuli counteroitua jo 1 aikaan aamuyöstä. =x
vois hakee tuopin jäävettä...
[/q]
HA oks petri ollu digitalisoitumassa xD ooks iha koodina?
[q]typ0, 23.11.2006 09:24:
---
Aisti, 23.11.2006 09:22:
Heh.. tää olikin toisiks ylimmäisenä. Kohtalotovereita jossai.. On tässä vähän hutera olo mutta suurimmat krapulan elkeet tuli counteroitua jo 1 aikaan aamuyöstä. =x
---
[/q]
ei pahemmin ku kaikki digitaalisuuden rippeet lens pönttöön jo aikoja sitten. x]
[q]Aisti, 23.11.2006 09:30:
---
typ0, 23.11.2006 09:24:
---
Aisti, 23.11.2006 09:22:
---
---
ei pahemmin ku kaikki digitaalisuuden rippeet lens pönttöön jo aikoja sitten. x]
[/q]
x)
uuuh.... *poks**poks*
*poks**poks* ja