Virallinen "olen krapulassa"-topic
Jumalauta nyt oikeesti. Olin perkeleen vitsikäs eilen muistaakseni. Ja tänäänkin vielä kun kännipäisssäni heräsin.
Kallioon on moni kuollu.
*purjohymiö*
vieläkään oo ihan normaali olo
[q]senso, 15.3.2009 14:19:
monetki pikkujoulut vuodessa? :D
[/q]
sopivan monet ;)
Joo, kiitos kysymästä. Nyt kyllä vähän puskee pahaa oloa. Ei sillä, tuli sitä kyllä eilen tintattuakin.
miks?!
nyt huomaa et 5 päivän putkella on seuraamuksia..
Nyt taitaa olla pikkasen huono olo. *pökr*
[q]UnityF, 21.1.2006 14:42:
kapulaan sopii ihana kasvoihoito ja piiiiiiiitkä suihku *sydän*
[/q]
kylpy ois vielä parempi. niin kuuma vieläpä, että iho tulee
punaiseksi ja koko kylppäri höyrystyy <3
mut ku ei oo uudes kämpäs ammetta
kuolen.
[q]Zenni, 26.12.2007 17:30:
Voi hyvät hyssykät miten käsittämättömän helvetillinen olo ihmisellä voi olla. Auttakee ny joku saatana!
[/q]
No vooooiiiiiii :DDD
*ox*
töissä :(
Lipsahti ihan vähän eilen humalaan:S Syytän Jyriä joka sanoi että siltä löytyy Jallua. Siinä kohtaa olis pitänyt lähteä nukkuun kun baari sulkeutui. Onneksi en ollut ainoa heikkohappinen Chalongin saunalla tänään:)
yök
taas
miksen nuku
4h unta takana
kauheen sydämentykytys
hyhy hyhy hyhy
puuh
edit: sunnarit on silti melkosen hyvä keksintö *känni*
edit2: kirjottelin sit yölläki tänne. hömph.
tuli lauantaina hitusen juhlittua synttäreitä ja nyt on vieläkin ihan karmea olo. vanhuus ei taida tulla yksin!
Ihana kahen päivän darra Tukholmanreissun seurauksena Kaikki rahat meni juopotteluun yllättäen... jäi kätee sentää se lateksihame kun ei mitään muuta mielenkiintosta shopattavaa löytyny ja oloki oli niin kauhee ettei jaksanu paljo mitää hirveest ees katella. Ryyppäämisekshän se reissu meni...
Olo nyt ei kerrankin ole kauhean paha, jee! Mutta moraalinen puoli on aikas paskana :DDD
Synttäreitä on nyt tullu juhlittuu jo torstaista alkaen Tänää pitäs viel jotenki yrittää vääntäytyy liikenteesee Olotila on kyllä mitä hirvein, kun eilen sain sitte baarissa kaverilta lahjaks pullon kalleinta shampanjaa mitä raflasta löyty ja muut ei edes auttanu sen tyhjentämisessä, koska se oli mun lahja Ja tequilaa vielä perään... olo on kyllä aika perseestä suoraansanottuna.
en ole
kohta olen...
Vois taas kysyä et Mitä tapahtu?!! :DDDDD
*poks**poks* ja