Virallinen "olen krapulassa"-topic
Pienoinen voisin jopas sanoa *pahis*.
Edit:korjaus ja olo vaan senkun pahenee.
Eipä oo aikoihin ollut tämmöstä oloa. Hitto mikä jysäri. Kertaakaan en oo krapulassa oksentanut elämäni aikana, mut nyt on semmonen olo, et voisin viedä senkin neitsyyden.
Oli kyllä aikamoinen humalakin eilen. Tuli juotua paljon ja siitä huolimatta rahaa meni vähän. Häppäri + kaveri, joka oli aikoinaan luvannut tarjota täysi-ikäiselle Lauralle koko illan baarissa, oli aika kohtalokas yhtälö. Luulenpa, että ne viime hetken tequilat ei ehkä olleet fiksuin vaihtoehto.
Ja nyt vaan makaan sängyssä ja katon tippa linssissä Sinkkuelämän viimeisiä jaksoja.
Cheers mate! *känni*
Edit. Söpöä, jopa kaveri jaksaa muistaa mua. "Aattelin vaan soittaa ja varmistaa, et sul on helvetinmoinen krapula". Kovasti se jaksoi muistuttaa myös eilisestä "kohtuullisen hyvästä" humalastani.
\\o/
ja kohta takas umffailemaan...
Vielki vähä heikko olo.. Ruoka poltti kurkkuun ja mahassa ammottava tyhjyys, jota ei tee mieli täyttää millään.
*vap*
ei pysty ees liikkumaan.
mulla alko olee jo vähä vapinaa ku känni tippu varmaan alle 1,5 promillen ekaa kertaa torstain jälkeen, mut tajusin et pakko korjata ja nyt pari desii kossua naamariin:) alkaa olo kummasti kohentumaan, mut aikamoinen sekavuustila tässä on silti.
Ei vielä mut kohta.... KOHTA!
taatusti. eikä pieni pyöräily ollu ainakaa parantavaa toimintaa tässä tilassa mut pakko pakko...*hikoil**poks*
ilmoittaudun *eikä*
Vitun duunibileet ja vitun ilmanen viina. Onneks oli helvetin hauskaa.
[q]astaroth
itselläni alkaa olla käytännön mahdottomuus ottaa kahta päivää, saati viikkoja. miten tuollaista voi jaksaa? olettaen, että siis oikeasti otit, etkä "ottanut"
[/q]
2 viikon loma, keski-euroopan lämmin keli ja mukavat hinnat *pepsodent*.
No ehkei sitä ihan joka päivä perus suomikännejä otettu mut onneks tuli kiristettyä
tahtia nyt viikonloppuna ku tuli takas suomeen
Pienessä sievässä on kiva olla aamullakin. menee päivä rattoisasti. Siispä korjaussarjaa nappaamahan.
yep o/
[q]Kuukunen, 2.1.2006 02:12:
Mä en tajuu, mua vaivaa krapulassa aivan järjetön unettomuus. En saa unta vaikka edellisenä yönä en nukkuisi juuri lainkaan, tai vaikka ottaisin nukahtamis lääkettä. Ainoa jonka olen huomannut auttavan on pieni tasottava. Tänäänkin on varmaan pakko ottaa...
Muuten krapula saattaa olla aivan ihana olotila, jos on hyvässä seurassa. Seksi on silloin aivan jumalaista...
[/q]
Samma här. Aamun jysäri on aina ihan törkee ja varmasti ainakin puolet siitä on sitä univajetta, vrt. samanlainen olo tulee esim. täysikuun aikaan kun ei nuku juuri lainkaan.
Mut nyt on tää hetki kun vituttaa. Viime yönä ihan umpiväsyneenä nukkumaan klo 2:30 about ja vikan kerran kun katsoin kelloa, se oli melkein viisi. Sit herääkin jo puol seittemältä kun vitun aurinko paistaa sisään. Nyt Buranat vedetty naamaan ja pyörryttää ja oksettaa. Eikun uuteen nousuun ja vittu mähän en oksenna! Tänään hallitummin
Things to do-list:
[o]-suihku[/o]
[o]-litratolkulla vettä[/o]
[o]-särkylääkettä[/o]
-kahvia
-safkaa
[o]-kylmää ilmaa[/o]
-päiväunet
Pakko oli taas juoda eilen näin paljon!*justjoo**nauru*
en! tosin asia korjaantunee huomisaamuna.
Hyi saatana. Tulipas taas todistettua itselleen, miks ei kannata dokata jos on seuraavana päivänä töitä. Hissipoika liikuskelee aika ärhäkkäästi kurkussa.
Ilmoittautuu mukaan kerhoon.
Elämä voittaa, nyt on vain sellainen mukava jumitusolo.
Mutta puuh, huomenna töihin -_-
*poks**poks* ja