Mikä on maistuvin tupakkamerkki?

Back to tunkio O

kuulin huhuja että ois ollu nihkee loppusetti ;), poistuin jo paikalta ennen sitä....

Wert:[q]kuulin huhuja että ois ollu nihkee loppusetti ;), poistuin jo paikalta ennen sitä.... *nauraa*[/q]
Jotkut kuulivat huhuja että aamuihin tehtäisiin ratsia.
Ja he poistuivat paikalta ennen sitä............*nauraa*

Oli aika hauska meno..
Ärsyttävä: on se, et päässy vast viidelta sinne..

Oli kyllä mukava polkkailla...tosin vaan vauhti hyyty loppua kohden, mutta ei haittaa..*plur*
Kaikki kaveritkin oli hyvin edustettuna, jopa vähän kauempaakin...

toi sun linkkis ei toiminu. onks tää oikee linkki: http://www.helsinginsanomat.fi/tuoreet/juttu.asp?id=20030518OL4 ?


vietkongi on pesiytyny hesperiaan


Liikaa ihmisiä mun makuun, muuten ois voinu ollakki ihan kivat kinkerit.

Proteus soitti scooterin - rhapsody in e ... uskomattoman hieno biisi.

[muokattu 18.5.2003 13:19]

Jepjep... Mulla oli eilen ihan loistava fiilis

Paikka upea, musa sopivan letkeätä kummassakin salissa (”lets ket ap änt lets ket ill” soi vieläkin päässä) ja porukka tuntui olevan sopivan samanhenkistä. Kaikki sellaiset ääliöt jotka häiriköi esim. Hallmarkissa loisti poissaolollaan. Missään vaiheessa iltaa ei ollut liian täyttä eikä vessajonoa tms. Järkkäreille iso plussa grillistä! Ja olihan siellä yks todella kaunis nainen joka varmaan ihmetteli mistä hyvästä se sai vodka-redbullin

Muutama lämpöaste lisää ja puhutaan mun mielestä jo kesän ykkösklubista

[muokattu 15.6.2003 16:33]

yana4000:[q]Angeli:
*voiei**nauraa*
En kyl muista edes keskustelleeni kanssasi mut muistan kyllä nähneeni tosiaan sut jossain tankkaamassa


tarpeeksi vahva itsesuojeluvaistosi vain on pyyhkinyt kaikki pahimmat pois muistista jottet kuolisi häpeään[/q]



No pitäähän sillekkin joskus(*justjoo*) antaa jotain duunia...

hihu yanalle kiitos.
vähän oli lämmin mut oli mega kivaaaaa
tanssii en ehtiny varmaa ollenkaa
olin vähän nolo. pahoittelen
ville pus *sydän*
terhi korppu hanna ritva disa puupi welmu sinttu samppa veera anqqa karri risto plus kaikki kenet unohdin, oli ihana nähdä pitkästä aikaa!!*sydän* :)(: :)(: :)(:
kiitos tanyalle kyydeistä
mul oli KIVAAAAAA. siispä, koska uudestaan?

Kiesus mikä olo. Iha kivaa oli joo, ja lopussa tuli nostettuu jalkaaki hitusen, vaihteeks loppu taas keske, jatkoille ei vaa tällä kertaa kyennyt menemään ei nii sitte millän. Ja tuliha n se E-NRG levyki hankittuu!!! on muuten loistava vähä tuppas häröks menemää yhes vaihees mut siitäkin toivuttiin

Oli jees bileet, oli vaan liikaa ihmisiä ja liian kuuma. Joten meni taas ihan pousailuks koko homma. Harmittaa kyllä snadisti ettei tullu tanssittua enempää, ei vaan jaksanu.
-Kiitoskia seurasta, oli tosi mukavaa.

I *sydän* Hallmark!


Toi puukotus oli perseestä, menisivät hakkamaan toisiaan pulloilla ja puukoilla vaikka ctrl:iin.

[muokattu 18.5.2003 15:17]

bileissä tollasta joukkotappelua ja joku viel kuolee huh huh! en ite päässyt kyl paikalle ku tuli oltuu niin jurrissa hesarilla.*voiei*

ei mitään

[muokattu 19.10.2003 02:16]

[q]sasu:
---
Loyal:
..en voi uskoa silmiäni et vielä noin moni
pukeutuu ihan samanlailla, kun joku 3 -> vuotta sitten. Vanhat äijät vetää
jotain neon renkaita käsiinsä yms... huh huh
No sitähän se on et siellä voi jokainen tallaa tavallaan, mut luulin
et toi piikki/nahka/neon olis ollu ja jääny 90 luvulle.

---


Mun mielestä on kyllä hauskempaa et jengi pukeutuu sellaisiin kuteisiin kuin että on ”tavalliset-joka-päivän-vaatteet” päällä.
Vai kuinkas sun mielestä sit noihin bileihin pitäis/sais pukeutua?*igor*
Ja eikös ole kiva kun on joku paikka, jossa ei tarttis orjallisesti noudattaa trendin luojien väkisin tehtyjä ”uusia” tuulia?
[/q]Trendit sucks, munkin mielestä, todellakin. Johonkin siistiin tyyli voisi kumminkin muuttua, kun tohon tottuuu jo. Tosin mikä mä olen sanomaan, kun en juuri pukeudu mitenkään erilailla yleensä bileisiin.

[q]mokkeri:
aivan samaa mieltä musan kanssa mutta ei noissa sohvissa mitään vikaa ole, paitsi että jengi tuntuu viihtyvän niissä liian hyvin*hih*...tai no ainakin mun kaverit...[/q]
sohvat rox! :)

oli kivaa jälleen

[q]fine:
jep jep.. ihan kivaa, harmittaa vaan et ei annettu soittaa biisi loppuun..
[/q]

30 min soittoajoilla vähän kohtuuton vaatimus.

[q]hallucinogen:
Mä olin ihan tyytyväinen kun vodkabullia sai viitosella, ei mikään ryöstöhinta vaiks on nosturis halvempaa
[/q]

Jes ja pelkkä red bulli oli sitten neljä euroa...*täh*

Suosittelut vastaanotettu*hymy*

Ihan kivat bileet. Tuo 30min soittoaika per dj ei vaan oikein toiminut mun kohdalla... genret vaihtuivat turhan tiuhaan tahtiin, esim. tuossa kymmenen aikaan nautiskelin sivummalla hyvästä psykestä pääsalissa, ja juuri kun alkoi fiilarit kohota et hitto, tässähän pitää alkaa vääntäytymään tanssilattialle, niin tuutista alkoikin pukkaamaan jotain progea/kiksua ja siihen piti taas sitten keräillä inspiksiä uudelta pohjalta..sama tuntui sit toistuvan läpi illan..ei saanut kiinni oikein minkään soittajan meiningista kun oli niin rajoitetun verran aikaa. Ei niin paljon kuitenkaan pahaa etteikö jotain hyvääkin. Savustrobosalissa meininki oli verrattain tiukempi läpi illan, joten siellä sitten tuli nuo tarvittavat tanssitunnit heiluttua. Erityistä kädenheilautusta en osaa kenellekään illan levynpyörittäjistä ja cd-r:ien soittajista osoittaa, mutta sanotaanko näin, että sen pienemmän huoneen meininki oli rajastaan ihan hyvä. Zaraa en harmi vain ehtinyt kuulemaan kun lähdettiin ikävä kyllä just silloin käymään kaverin luona piristyskahveilla tien toisella puolen.
Illan poliisikeskeytys kunnon ug-tyyliin oli ihan cool, sai leikkiä omalla taskulaserilla savujen seassa .. Niin ja Pyrylle, Leolle ja sille kolmannelle kiitos hienosta tulishowsta Oli kiva käydä välissä pihalla katsomassa keppien ja kettinkien viuhutusta.

Loppuarvosanaksi tapahtumalle/tilalle/musalle antaisin sellaisen 8 miinuksen. Jatkossa vaan surutta puolet vähemmän artisteja ja vähän tiukemmin rajattua genreä ettei tarvi suotta seinähorsmana pousailla vaan sen takia, et mistään meiningistä ei tahtonut ehtiä päästä oikein jyvälle siinä määrin että ois ihan äärettömästi alkanut jalkaa vipa-tu-tu-tut-ta-maan. Lisäksi japanilaisteema-decot olivat kivat ja normaali ruokailutila oli jälleen kerran maskeerattu kivasti ihan erinäköiseksi tilaksi. Ja molemmissa huoneissa valot olivat juuri omiaan ko. tilaan nähden ja toimivat hyvin. Ja kaikki järjestäjät olivat kivoja.

p.s. Eipä oo smökin vessassa ennen tollasia juttuja kuullut

Kiitos kivoista bileistä kaverin naapurissa *sydän*

Ehkä vähän off topic, mut tuli täs mieleeni eräs kahvihuonekeskustelu muiden neuvontalaisten kanssa.. Naureskeltiin asiakkaille ja niiden ilmasuille.
Miten ite lausut Viceroy tai Chesterfield? Näistä tulee mitä ihmeellisempiä muunnoksia.. Toiset tulee "Anna mulle punanen viseröööööy", toiset vikeroi, vaisroi, vici.. millon mitäki..
Chesterfield.. Sesteveltti, sesteri, chasterfield.. Toiset yrittää ääntää hienosti, toiset niinku siinä lukee ja toiset niinku suomalaisittain. Välillä on aika tulkinnanvarasta mitä kukaki haluu.. Niinku mies joka tulee kovaan ääneen rääkymään tiskille "ANNA MULLE SE KYTTYRÄBOX".. Kova Cameli. Ok.

Niin ja topikkiin vastatakseni.. Sillon melkeen kolme vuotta sit ku viel poltin ni ehdoton oli punanen L&M. Nyt ei vedellä enää mitään mut eipä tuo passiivinen tupakointi silleen haittaa.. Esim jos joku haluu autossa röökin kiskasta ni menköön.

Sininen L&M

O