Mikä on maistuvin tupakkamerkki?
*sydän* Nessi *sydän*
*sydän* Känni *sydän*
*sydän* Ihmiset *sydän*
hehee... eilen 12.9 tuli sitten töllöstä se koneisto dokkari... siellähän mä jorailin acid kingsin tahtiin... kun eniitä kuvia pahemmin mistään löytänyt niin löysinpä itseni sitten telkkarista !! (oh yeah?)*yingyang*
[q]Unity(f):
---
Mr.D:
nooh.. ens kerralla mä sitten herätän sut... hmm... miltä kuullostaa kymä vesi kesken unien...*pahis*
[/q]
Ouch! Ulkoisesti vaiko sisäisesti nautittuna...?
Ja vettä raakana, kuulostaa häijyltä!
Huomenta. Hyvät oli bileet eilen.. ensiksi säteen ja sitten nihkeet aamu bileet*hih*
Ceralle kiitos kun esittelit siellä unity(f):lle ja muille oot kiva! Tutustui hyvin uusiin ihmisiin
[muokattu 31.5.2003 14:22]
Oli kyllä hauskaa! Danny D oli ihan paras. Ei kukaan sattunu napsimaan kuvia??? Viimestä impulsea jään taas odottamaan*nauru*
[muokattu 21.7.2003 14:31]
[q]inka:
Moi olin farkuis, moi oon tavis :-OOOOOOOOO
[/q]
Samoin..
FIuuuuh! Jumallistee et oli kovat bileet! EI kyllä voi enää parempii bileit pitää kerrostalokämpäs!!! vieläki on korvat lukossa ja reidet krampissa!!!
Enpä näköjään menettänyt paljoa, vaikka skippasinkin noi bileet. Harmittaa lukea nuista tapahtumista. Eikö niitä välejä voi selvittää jossain muualla kuin bileissä? Prkl!
Oli kivaa, vaikka oltiinkin 22.00-0.30 välilllä muualla. Ainoa ketutus on se, että Maestro on nyt sitten virallisesti haudattu. Kiitoksia kaikille, toivottavasti Chaos löytää uuden paikan :)
Jepulis, Hyvin toimi kyllä nämä kekkerit. Tietysti iso osa vihtyvyydestä menee tyylikkään, sopivan ison paikan piikkiin, mutta silti! Nyt ei oltu ahnehdittu liikaa eri alueita, ja homma pysyi mielestäni hyvin kasassa. Ei sekottunu musat niinq Controllissa. Pesi taannoisen 6-0.
Hintalaatusuhde oli mielestäni loistava. Trance- puoli oli aavistuksen pieni, mut kyllä sinne oikeasti vielä mahtui.
Kiitos!
oli kivaa kiitokset *sydän* vaikka ei tullu kauheasti tanssittua
[q]LLU, 28.10.2005 21:57:
Vihree barcley *sydän*
[/q]
amen to that.. vihreä barclay on niiiiiin paras.. mut joskus jos ei oo kauheen rahoissaan ni vihree chesterfield on kans jees..
Tulin käymään vasta vähän ennen kahta, mutta kivaa oli sekin vähä aika Hyvä, että piipahdin
Harmi, jos noi nyt sitten oli viimeiset bileet maestrossa
Juuh ei ollu todellakaa pettymys nämä kekkerit.. Aluks katoin että onpas tyhjää mutta loppuillast oli niin kuuma että
ei ois tarvinnu enää yhtään lisää jengii.. Oikeestaan ainut huonopuoli oli siin et bileet loppu ainakin mun osalta vähän kesken. Tosin ei sitä ois enään jaksanutkaa intoa kylläkin riitti. Kiitoksia kaikille DJ:lle hyvistä seteistä.
kivat bileet oli joo.. viihdyin pitkästä aikaa
Ah, tumman vihreä Barclay!!!*pepsodent*
Köyhinä aikoina käy kyl vihreä Viceroykin...
Sillon kun tulee poltettua, niin kyllä se on vihreä Marlboro.
[q]olliS:
OlliS @ Eternity, Maestro:
Madonna Ray Of Light (remix) [cd-r]
[/q]
Tää täytyy kyllä kuulla vielä joskus. Onko kyseistä biisiä remixattu muutes aiemmin...
Sininen L&M