Mikä on maistuvin tupakkamerkki?

Back to tunkio O

Tahtoo takaisin

punainen LM

VASTINE

Koska järjestyksenvalvojien toiminta on kirvoittanut niin monta kommenttia tälläkin foorumilla, katson järjestyksenvalvojien esimiehenä asialliseksi kirjoittaa muutaman sanan. En itse ollut saarella, mutta olen keskustellut tilaisuuden jälkeen tuntikaupalla vuorossa olleiden työntekijöiden, sekä järjestävän organisaation edustajien kanssa selvittääkseni illan tapahtumia. Tapahtumassa työskennelleet järjestyksenvalvojat ovat siis Unityn palkkaamia, eli yritys toimii alihankkijana Unitylle.

Vallinneet olosuhteet Uunisaaressa olivat suoraan sanottuna helvetilliset. Yllättäen alkanut rankkasade ja kova tuuli sekoitti pakan täydellisesti. Olen erittäin pahoillani siitä, että joidenkin asiakkaiden säilytykseen jättämä omaisuus pääsi kastumaan. Tämä johtui narikan rakenteiden täydellisestä pettämisestä, kun tilapäisnaulakon katoksi rakennettu pressu ei ohjannut vettä katolta, vaan keräsi sen muodostaen pussin joka repesi.

Koska Uunisaaren ravintolalla ei ole sisätiloissa olevaa kiinteää narikkaa – saati tiloja johon sellaisen rakentaa – oli naulakko rakennettu saunan terassille. Terassin rakenteesta johtuen, oli naulakko kaksiosainen. Naulakossa työskenteli koko ajan vähintään yksi henkilö, ja pääovella, noin neljän metrin päässä naulakosta seisseen järjestyksenvalvojan tehtävänä oli myöskin tarkkailla jatkuvasti, ettei naulakkoon mene ulkopuolisia henkilöitä. Naulakkoon jätetty omaisuus on siten ollut vartioituna koko ajan. Toisella foorumilla joku aavisteli, että asiakkailta olisi mahdollisesti hävinnyt omaisuutta säilytyksestä. Ainoastaan yksi takkiepäselvyys oli illan aikana, jossa naulakkoon reppunsa jättänyt henkilö oli epävarma siitä, oliko hänellä mahdollisesti ollut takki mukana vai ei.

Tässä yhteydessä haluan muistuttaa siitä, että kaikki omaisuus joka naulakkoon jätetään on varkaustapauksissa järjestyksenvalvojien vastuulla, ja siitä johtuen omaisuus naulakossa on myöskin vakuutettu.

Monet ovat myöskin – syystä – purnanneet narikan täyttymistä ja pitkistä jonoista narikassa. Sanottakoon, että toimimme täysin samalla naulakkopaikkakapasiteetilla koko kesän, eli myös edelliset kaksi Unitya, jotka myöskin ovat ollet loppuunmyytyjä. Se ei kuitenkaan ole selitys. Ilmeisesti viileä ilta oli saanut ihmiset ottamaan enemmän narikkaan jätettävää omaisuutta mukaansa. Jonoja muodostui pahiten sateen alkaessa, sillä likipitäen kaikki ulkotiloissa olleet henkilöt suunnistivat narikkaan yhtäaikaisesti. Järjestyksenvalvojat ovat varmasti työskennelleet niin ripeästi kuin ovat kyenneet, se on asiakkaiden ja järjestyksenvalvojien etu. Olen pahoillani, ettemme pystyneet palvelemaan kaikkia asiakkaita niin hyvin kuin tämäntasoisessa tapahtumassa on tarve.

Vihjailut siitä, että järjestyksenvalvojat päästäisivät liputtomia rahalla sisään, on mielestäni asiaton. Asia ei suinkaan ole tavaton ravintolamaailmassa, mutta Unityssa on! YHTÄÄN IHMISTÄ EI TAPAHTUMAAN PÄÄSSYT LAHJOMALLA JÄRJESTYKSENVALVOJAA! Miksi meillä olisi korkeampi moraali kuin muilla portsareilla? Koska työskentelemme Unityn organisaation alaisuudessa, ja meillä on jatkossakin intressejä tehdä yhteistyötä heidän kanssaan. Lisäksi, lahjuksena saadut rahat ovat niin pieni palkanlisä 6:lle järjestyksenvalvojalle jaettuna, ettei riskiä edes kannattaisi ottaa.

Tältä palstalta kuulin ensimmäistä kertaa väärennetyistä lipuista. Itse emme ole niihin vielä törmänneet, mutta olettaisin että kyseessä on ollut taidokkaita väärennöksiä, jos niitä kerran on useampi mennyt läpi lipuntarkastuksessa. Asia on selvityksessä. Mikäli tämän lukee joku lippuja väärentänyt henkilö, kannattaa ottaa huomioon, että kyseessä on vakava rikos josta voi koitua seurauksia.

Olen ollut ihmeissäni lukiessani ja kuullessani palautetta vuorossa olleiden portsareiden ”öykkärimäisyydestä”. Henkilökunta on minun alaisuudessani pitkään työskennelleitä luottomiehiä (ja –nainen), ja pääosin samaa kuin kahdessa edellisessä tapahtumassa, sekä Unityn Mother -aikana. Aiemmista Unityista olen lämmöllä lukenut saamaamme loistavaa palautetta, mm. Platinumista. Tämänkertainen palaute ei todellakaan vastaa niitä laatuvaatimuksia jotka olen ryhmällemme asettanut, ja olenkin käynyt vakavahenkistä keskustelua töissä olleiden kanssa.

Mikäli yhteistyömme jatkuu Unityn organisaation kanssa, toivon ettei 9.8. kaltaisia vakavia järjestelyiden pettämisiä tapahdu, ja pystymme palvelemaan kaikkia asiakkaita niin hyvin kuin meillä on tapana.

Tarvittaessa minuun voi ottaa yhteyttä sähköpostitse.

Jens S.
jens.s@jippii.fi

Joo bileet tosissaa toimi loistavasti! Kiitokset ja onnittelut Samille ja muille järkkäreille. Dösä oli kans tositosi jeesjees.

silloin kun palaa, eli aika harvoin niin marlboron light.
tai marlboro vaaleanvihreä.

Sininen Camel

smart on kyl täyttää paskaa

valkoinen malboro ja kovassa askissa.
elkää kysykö miksi juuri kova aski se on vain jäännyt...

Jos joku tietää mitä eroa on kovalla ja pehmeällä askilla niin
olisi mukava saada tietää...

Ainoastaan Tummanvihreä Barclay.. Mitään muuta en pysty polttamaan.. Jos ostan jotain muuta, en ikinä polta askia loppuun

tumman vihree pall mall. ;)

nii ja poltan vihreetä barclaytä ja punasta marlboroo(pehmee aski)

Punainen L&M on vakioni, mutta kun ylimääräistä pengaria tai tax-free mahdollisuus niin silloin Princen Rich Taste tai Lucky Strike Original Red. Kaikki alle 3,60 maksavat savukkeet täyttä paskaa ja aiheuttavat kurkun pistoa

Valkonen mallu tietty ! Mut koska se maksaa 50 senttii enemmän ku sininen kuiva LM ni poltan sitä 50 senttii on aika iso hintaero ku miettii paljon tulee säästöö vaikka kuussa tai vuodessa.

....miks kaikki polttaa jotain vihreetä ? Se on ehkä maailman paskinta röökiä, ei sitä voi edes sanoa röökiks. yhtä kuvottavaa ku syödä jotain mynttonia ja samal polttaa. HYIHYI Siin ei oo sitä todellista makua..*hihu*

[q]sune, 26.10.2005 18:29:
Valkonen mallu tietty ! Mut koska se maksaa 50 senttii enemmän ku sininen kuiva LM ni poltan sitä 50 senttii on aika iso hintaero ku miettii paljon tulee säästöö vaikka kuussa tai vuodessa.
[/q]
Mut mieti mikä säästö ku lopetat kokonaan*hih*

Vihree North Star

se sellanen ulkomailta saatava NEILIKKATUPAKKA. aivan ihanaa <3 huulet maistuu neilikalle ja se rätisee kotoisasti kun sitä polttaa.. :)

aina kun tulee käytyä espanjassa, niin koolia lähtee mukaan.

en oo suomessa törmännyt ja toi on parasta mentholia. jos tota ei ole niin vaaleen vihreen LM. polttelen tosin vaan silloin kun otan bisukkaa, joten kartsa kestää puolikin vuotta...

e:tyhmä kuva

ääh ainahan se pahaa on pitäs lopettaa ku pystys... tai olis tarpeeks haluu...

mut mieluiten poltan l&m punasta tai mallun valkost.... silti paras tupakka mitää oon polttanu oli hollantitlaista sätkärööki joku Javan tubaco sen nimi oli.... mut oli kyll hyvää..

vihree Barcley...tarpeeks mieto ja mentolin maku niin kyllä kelpaa

Sininen L&M

O