Mikä on maistuvin tupakkamerkki?

Back to tunkio O

Sattumalta tuli lähettyä ja hauskaa oli. Tuttuja tuli taas tapailtua pitkästä aikaan ja muutenki oli fiilarit kohallaan. Musa ei ollu ehkä ihan mun makuun, mut Wc-dj oli kova Kivat pippalot.

Kyllä karim veti aivan uskomattoman setin*jiihaa* Ja muutenkin oli kokoajn hyvä meininki... ja turun bussilaisille suur kiitos...*joo* Kivaa oli...*joo* Ja nyt odotellaan locoja...*jiihaa**jiihaa*

Ihan sama kunhan se on suklaatupakkia.
Merkillä ei niin väliä.

Vihree mallu... Tai mikä vaan vihree! Pitäis kyllä lopettaa... On pitänyt jo seitsemän vuotta, joten enkös oo aika päättäväinen plikka?

[q]remotion:
- vesilasista ryöstettiin 6 eikö vastalauseita kuunneltu*dissaa**kivatsulle*
[/q]

Multa otettiin 2 ku ostin drinksun samalla..musta sekin oli jo törkeetä ja joutu mainitsee..*släp*

Siis ehdottomasti Valkoinen Marlboro ja kovassa askissa!!!
Hitto jos ei ole kovaa askia niin maailma murenee (jätän ostamatta jos ei ole)...kun on sellainen iät ja ajat mukana kulkenut paha tapa aina kääntää siin ekas rivis oleva keskimmäinen rööki väärinpäin ja polttaa vikaks...silloin saa kuulemma toivoa (just joo), Mut se on myös hyvä merkki mistä yleensä tiedän mikä aski on mun...Mut siis Valkoinen mallu, kovas askis on kuin samettia...muista tulee kurkku kipeäksi ja maistuvat nortille. Lisäksi aski on fiksun näköinen, toisin kuin esim. Lucky Strike jota valitettavasti yhä useammat ravintolat nykyään myy...pöh! Smartista (siit nimest siis) mieleen tulee denat ja ne "perhepakkaukset" on kamalia. Sitten vielä Barclay jonka filtterin sielunelämää en ymmärrä alkuunsakaan, en ikinä ostaisi!! Mentholista tulee yskä ja tuntuu pahalta muutenkin...
Olen valmis vaeltamaan pitkiäkin matkoja ja maksamaan joskus koviakin hintoja siitä että saan vetää keuhkoni täyteen Valkoista mallua. Rööki-juttu on vakava asia, siksi yleensä ostan ne itse, samoin myös juomani ;)

Sininen smart ja maxi aski on ykkönen

Sininen

Tietääkö joku, mistä saisi ostettua jotain erikoistupakoita? Mä en ole ikinä polttaunut kunnolla tupakkaa, ja perus rööki maistuu tosi pahalta, mutta nyt tuli poltettua sätkiä joissa oli jotain skottilaista? (tai ainakin sieltä tuotua tupakkaa). Siinä ei kuulemma ollut mitään haitallisia lisäaineita, ja se oli muodoltaan sellaista lehtevää verrattuna suomalaiseen sätkäpuruun... Nikotiinia tuntui olevan tavallista runsaammin, tuli samanlaiset fiilikset kuin nuuskasta.

muistatteko sellasen ku west ice?? se oli hyvää vaik ei nyt askeittain pystynytkää poltaa..*vink*

Valmiiksi kääritty tupakka maistuu noin yleisesti paskalta. Sikarit on sitten asia erikseen. Kuitenkin Ranskassa myynnissä ollut Samson-merkkinen itse käärittävä tupakka teki pesäeron muihin ja maistuu jopa oikeasti tupakalta, eikä vaan siltä metalliselta filtteröidyltä ei-miltään. Tavara on noin yleisesti säilyttänyt kosteutensa ja arominsa hyvänä.

ObHuuhaa: "I won't buy this tobacconist's. It is scratched."

Punainen Marlboro

Sillon tällön (aika harvoin) vihree mallu light

Ei taas näemmä riittäny kuningas Arthur, eli aaðöö eli aaöö eli ääoo eli viisausosamäärä eli pallit eli kivespussit eli muna eli kyrpä eli penis eli siitin eli siittiö eli sikiö eli siuntio eli suitia eli nyrpee munayökkärirekkafeministi siihen että tästä ois voinu tehä ihan oikeenkin gallupin eikä tällasta "vastaa ja skrollaa"-paskaa.

Khyl...Paskalle ne todellakin maistuu, hajusta puhumattakaan!
mutta kukin tavallaan!

valkonen marlboro

CanceRoll <3

[q]placiq, 29.7.2007 19:02:
valkonen marlboro
[/q]

vote

UG:ssa oli kyllä ihan helvetin hyvä fiilis, ainakin itsellä.

Sininen L&M

O