Mikä on maistuvin tupakkamerkki?

Back to tunkio O

KYLLÄ! Kun Painkiller alotti Boris S.:n Bells of Deathilla niin meinas meikäpojalta plörähtää pökäleet pöksyihin *sydän* Kerrassaan loistosetti.. Ja Diodi *sydän*, mies pisti melkein paremmaksi Chillipuolellakin tuli pyörähdettyä, mutta eipä siellä kovin chilli meno näyttänyt olevan ainakaan sillon ku Funk Mechanicsin pojat soitteli Ehdottomasti seuraaviin bileisiin

[q]Angelus:
Jengiä varmasti kiinnostaa teidän kotibileenne. ette sitten viitsineet laittaa mitään ryhmäviestiä pystyyn siellä olleille?
[/q] No mua ainaki kiinnostaa.. iha vaa sen takii et näkee kui pitkälle porukat jaksaa panostaa johki kotibileisii...*dissaa*

VOI JUMALAUTA KU OLI TIUKAT BILEEET!!!!!!!!!! harmittaa kylläki se et en oikee pystynyt keskittymään siihen FULL-ON bAiLaAmIsEeN kun pysyttelin siinä alkoholisoituneessa tilassa...NE KYTÄT OLI KYL TÄYSII RUNKKAREITA!!!!

toivon sydämeni pohjasta, että kaikki kuvat ovat mustavalkoisia

[q]TuoppI:
Positiivista myös se, että porukkaa oli todella paljon, eikä silti ollut liian ahdasta. Ainakin 5m lavan edestä oli todella hyvin tilaa. Otin myös kuvia, muutama hyväkin tuli otettua. Voiko niitä lähettää tänne?
[/q]
Muuten kyllä, mutta paikalla oli kuvauskielto, josta itsekin kuulin vasta myöhemmin. En ainakaan itse halua laittaa vielä niitä mihinkään, ennen kuin tiedä, ettei järjestöllä ole mitään sitä vastaan. Jos se ei sovi, niin kuvat jääköön unholaan. En halua olla epäkunnioittava järjestöä kohtaan.
Varmaan sinunkin kannattaisi tehdä samoin. Kannattaa varmaankin kysyä asiasta Alex Kunnarilta.

[q]Minikakara:
Tänne vois kyl tulla...
[/q]
*ding**nauru*

[q]Gnizhak:
Kuulin kyllä jonkun kitisevän vessajonossa et oli "törkeetä" ettei mestassa ollu ku kaks vessaa ja miestenvessassa kun ei ollut valoa.
[/q]
Punaista kokolattiamattoako UG:sta odotetaan?

kivat oli discot

oli kiva käydä pyörähtämässä turquses haistelemassa ilmaa pienen tauon jälkeen. oli mukavaa tavata monia ihmisiä irl ja kaliakin uppos kivasti parin päivään pohjien jälkeen

kaiken kaikkiaan sympaattista bilehenkeä aistittavissa all around ja kiitokset vielä nutille jälleen kerran soittoseurasta. sanoisin olleeni ihan bileissä

ps. laite bongattu. wtf?

edit: klubbari ei näköjään halua liittää otsikkoa automaattisesti. onnea vielä samille

[q]Individual:
Aivan, ei kai missään ”skenesäännöissä” ole mainittu, että sitä hommaa on pakko hautaan asti tehdä jos se joskus alkaa vituttamaan.
Ei muuta kuin rokki soimaan. Kunnioitan miehen päätöstä jos näin tosiaan on. Uusia haasteita vaan!
[/q]
Harmi vain, että tapa jolla lähtee, on se, että lyödään keikat läskiksi. Jos tuon kaltaisen aseman on konemusiikkipiireissä onnistunut saavuttamaan, niin olisi hienoa, jos saisimme muistaa hänet miehenä, joka vei uransa kunnialla loppuun asti.

[q]kala, 17.9.2007 04:14:
Jooh, oli ihan hyvät kemut...
[/q]
mies on ajan hermolla

Oivoih, minun vihreä Barclay *sydän* Kaipaan, ja en kaipaa. Mä oon savuton nyt

Oon kärsimätön niin koska niitä kuvia on tulos?

Kiitokset mielettömistä bileistä! Musa oli jo alkuillasta hyvää eikä mitään nössöilyä.
Bussikyydillä Helsingistä Turkuun sai hyvin selville mikä on stadilaisten asenne Turkua kohtaan; "Me ollaan menos Turkuun onks rokotukset kunnos?!"

Oli kuuma, meikit levis ja kengät hiersi kantapäät verille mut eipä haitannu ja vetelin ihan kympillä.
Jos oikein muistan niin Criss vs. Friik veti kovimman setin!
Stylet ei täl kertaa uponnu niin hyvin mitä yleensä mut hyvää se silti oli.

Kuulin valituksia lasereista mut mua ei osottanu missään vaihees silmään vaikka tanssein edessä, keskellä, takana ja sivulla. :D

Niin ja kuvia kiitos!

joitain kuvia taisi olla osotteessa nyt.fi....

sama homma, jalat turtana. Bileet oli hyvät, varsinkin mukavana yllätyksenä ilmainen sisäänpääsy...=)*plur*

njoo. bileet oli kyl aivan jees. mut jäi kyl kaivaan ne glorian "reilunkerhon" tyypit. mut loppu oli kyy aika jees. ja ne sadejatkot starletilla... Olli ens vloppuna clockwork...*pahis*

Hitto, jäi nää väliin, kun olin IO-päivillä. ( ne IO-päivien loppupileet oli syvältä )

olen vaeltajattaren kanssa samoilla linjoilla, koneistoa on mollattu mielestäni aivan turhaan, ainakin itselläni oli todella hauscaa koko viikonlopun! eli ei muuta kun perustatte omat festarit, nimeksi kelpais vaikka tuulivoimala...*justjoo*

kyllähän me siellä käytiin...

joo, anteeksi.

Sininen L&M

O