Mikä on maistuvin tupakkamerkki?
Hahaa oli erit-täin hauskaa ja kunto kesti loppuun saakka!
Hra Kylven vetäs melkein jalat alta ja tietenkin piti lopettaa just kun oli päässyt kunnon vauhtiin*ding*
Kivaakivaakivaa oli tällä tytöllä*sydän**ökkö*
[q]linnu:
Myöhästyin junasta, jonka takia en päässyt paikanpäälle.
Konduktööri-setä sanoi että mun pitää päästää junasta irti kun se on kerran lähtenyt. jep
[/q]
Voi Linnu... Kuulin mitä sulle kävi, ei voinut kun nauraa vaikka harmittikin vietävästi ettet päässyt.
Näin jatkojen tullessa päätökseen oli pakko livahtaa kotiin, naama alkoi näyttää jo väsyneeltä hapankaalilta. Hartiavoimin tehtiin töitä tämän tapahtuman eteen, muutamia huvittavia mokiakin sattui matkan varrella. Nyt Ollin isukin autotallin lattiassa on spraymaalattuna viisimetrinen kirkuva naama... Iso bravoo tekniikkamiehillemme itse kullekin, valot ja musiikit näytti ja kuullosti mahtavilta. Narikat toimi, vessajonot eivät olleet liian pitkät eikä niitä muutaman liikaa ottaneita juuri ollut pahennusta aiheuttamassa. Juhlijat saivat täydet kymmenen pistettä Pyrkivän omilta työntekijöiltä!
Pahoittelen koko illan ja aamun kestänyttä juoksuaikaani, tuolla nyt vaan oli jotain teipattavaa ja siellä vähän säädettävää. Lämmin kiitos jokaiselle tapahtuman eteen työtä tehneelle, dekojen suunnittelijoille, lipunmyyjille, sulakkeita lainanneelle...
Ja iso erityiskiitos tietysti myös kaikille soittajille!
ahaaaaa... jotai slangisanoi miä oon maalta, en miä ymmärrä...jone vissii otti aika palijon kuvii
joo aamuilluihin ehdottomasti
taica,, sun kiksu liikeistä ei huomannu kuumeen jälkiä * paitsi omat jalat kyl kramppas chillissä aika pahasti .*hih* otetaan uudestaa . mut pidemmällä sessiolla
mut oli kyl hyvät pippalot pitkästää aikaa ja alkoholi oli halpaa
Lightsi:[q]en kyl tiedä mut KONEISTO OLI PERSEESTÄ
henkilökohtainen mielipide en tiedä yhtyykö moni tuohon.
+plussaa polcca- vaik mikä sali olikaan. niin sen dekot olivat hienot.
+valot ja strussi sähläykset hienoja myös
+TAPSAN SETTI
+ kaverit
muuten aivan turhat "bile"härpäkät ei tuollaisia enää
lisää kiotsh!
[edit : tekstin korostus]
[muokattu 29.7.2002 16:16][/q]
Ihan perseestähän se tapahtuma väentungoksineen ja hapen loppumisineen oli, mutta olihan meillä kivaa pulloa pyörittäessä...
Samaa mieltä olen, että decot oli makeet ja Tapsa maistui.
Ja kivaa oli tutustua Dimensioon!
Mutta minne ihmeeseen katosit Patis? Etsimme sinua ja olimme kaivanneet seuraasi...
Angeli:[q]
*voiei**nauraa*
En kyl muista edes keskustelleeni kanssasi mut muistan kyllä nähneeni tosiaan sut jossain tankkaamassa
[/q]
tarpeeksi vahva itsesuojeluvaistosi vain on pyyhkinyt kaikki pahimmat pois muistista jottet kuolisi häpeään
missä on säde gathering vappubileiden kuvia????*sydän*sydän**sydän*SÄDE*sydän**sydän**sydän*
Mukavata oli, mutta koko illan painoi silmissä edellisen työviikon univelat. No, pitkästä aikaa oli kuitenkin musiikkia makuuni! Kyllä kelpas hytkyä *ökkö*:D Paljon näkyi myös tuttuja kasvoja, mutta ei tuo nickimuisti oikein pelannut, joten päätinpä pysyä ihan omissa oloissani Jiihaa, ei auta, kuin odottaa seuraavia.
Itse en niin kovin edes olisi jaksanut vaivautua paikalle mutta sisälle päästyäni oli vähän parempi olo perjantaista.Tungos oli todella ahdistavaa ja eräs kaverini ei sitten ollut ihan edustus kunnossa..... tuttuja paljon ja tuli höpöteltyä pöpöteltyä suurimman osan ajasta,eikä tanssimisestakaan tullut mitään ihmeempiä viboja...
Niin muistojakin jäi näistä kemuista.... Armoton yskä
Kiitos Tapsan poppoolle
[q]Unity(f):
Ne oli manskulla siinä sokoksen edessä ja sit se jatku niin että myös sokoksen ja postin välinen tie oli suljettu. Et ihan kivassa paikassa... porukka tanssi mm. sporapysäkkien kattojen päällä...*nauru*
[/q]
Mestassa oli kyllä paljon viime vuotta enemmän munaa. Rispektit siitä siis, nyt vielä sama homma ilman lupia niin teen yksin aaltoliikkeitä.
Kuten kaikki muut jo mainitsivatkin niin aika hot olo oli taas tanssilattialla, jossa tosin en paljoakaan voinut olla. Ei se mitään 3 päivää sairaslomaa ja kävelykielto.
Ja tohon toiseen puheenaiheeseen:
Ensikerralla sitten luotiliivit päälle ja kypärä päähän niin eivät väärällä jalalla nousseet kiukuttelijat ole haitaksi.*eiei*
[q]Taika:
Edelleenkin..
[/q]
[q]trance(f):
*dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**hmph**hmph**hmph**hmph*
en ollu siel kauaa mut huono meininki *dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa*
[/q]
Olisiko kiinnostusta perustella mielipidettä mitenkään? Mun mielestäni toi fingeri-hymiö on sen verran karski epeli että olisi hauskaa tietää mikä siellä nyt sitten noin kovin mätti ja varmaan järjestäjiäkin kiinnostaisi.
Itseäni näillä puheilla ainakin lähinnä harmittaa etten päässyt paikalle vaan olin muualla. Kaikkia hyvää Mosson porukoille kuitenkin, jään mielenkiinnolla odottamaan liikkeen aukeamista.
jopas olikin hauska uus vuosi!!!! ja illan viimonen setti illuis veti jalat alta*ökkö*uskomattoman hyvä fiilis. kelpaa alotella vuotta 2003. pusi.
Kivaa oli! Tultiin ennen seiskaa nosturille, joten se 10 minuuttia Proteuksen ja Neonin hurjaa menoa oli aivan tarpeeksi mulle. Ja pitihän sitä säästellä loppu aamuksikin voimia. Ilmeisesti tarpeeksi tuli niin tehtyä nimittäin Coman aloitettua viihdyin yläkerrassa tanssimassa loppuun asti. Chilliä ei tullut tällä kertaa tsekattua, mutta uskon sielläkin olleen mukavan letkeä meininki. Illuissa kiksu rulaa, vaikken sitä niin kauheasti muuten kuuntelekaan. Kiitokset kaikillle ihanille illulaisille. Taas kerran aivan loisto aamut!*hymy*
Suomesta luulis pääsevän mukan suht helposti?
missä on ne ajat kun pelattiin police quest ygöstä ja larrya, tiedot syötettiin kirjottamalla ja ei todellakaan tarvinnut ostaa uuttaa näytönohjainta pelin kylkiäisiksi jotta pääs pelaamaan
vai että tollasta menoa turkusessa.. Tapahtuiko tää kaikki siis pileissä vai jatkoilla / jatkojen jatkoilla vai mitäs? Plah, ois pitäny lähtee, kai joku nyt sentään sai kuvan millan rinnoista...?
-M
[q]angel83:
---
Mr.D:
---
joku mun mielest kielsi herättämästä...
[/q]
NIINNII-MUTKU-HEI... SEITSEMÄNTOISTA TUNTIIIIII... Öf, no, oma kämmi! Ja ehkä mä olin sen unimäärän ihan ansainnutkin, siis ehkä! ;)*nukkuu*
way to go Carl! *sydän*
bileistä jäi hyvä maku, vaikka turvatarkastukset oli viritetty äärimmilleen ja tämän takia mm. oma kamerakänny passitettiin narikkaan. Cox veti kyllä täysillä mukaansa, eikä pääareenalla yksinkertaisesti voinut seistä hetkeäkään tumput suorina mehevän setin ansiosta.
väkeä oli aika lailla, mutta sopivasti. capoiera-poppoolle ja pikku kakkoselle myös hatunnosto.