Mikä on maistuvin tupakkamerkki?
[q]insejn:viime vuonna kun olin ni joka ikinen kerta 5-12 ja sit siitä jonnekki.... en henkilökohtaisesti näe mitään järkeä maksaa melkein sataa mummonmarkkaa parin tunnin tanssahtelusta[/q]
No itse vain olen todennu et jos tulee jo 5 aikaan niin yleensä se musiikki ei heti nappaa ja se menee vain yleiseks hengaamiseks siellä... välillä tylsimystymiseen saakka. Et tulen vain skarppina 9 pintaan ja tanssin putkeen sen 3 tuntia ja iloisin mielin takaisin himppeen Tämän vain olen todennut minulle nappaavan kaikista parhaiten... (eikä muuten oo pelkästään sata mummonmarkkaa, kun vielä lisää tulomatkan taxi hinnan *nauru*).
Olio ihan mukavaa ja JussiS soitti kyllä mahtavaa musaa jälleen kerran Oli upeeta tanssii sen tahdissa! Tosin olin perjantain 4 tunnin tanssimisen jälkeen tosi väsynyt, joten ei enää jaksanut älyttömästi tanssahdella. Mutta harmi, että Maestro oli sitten siinä... Kiitos menneistä Maestron bileistä, kivaa on aina ollut!
Olisin saattanut viihtyä pitempääkin mutta 30min vierailu kun pietari soitti niin jäi aika vähäseks mutta ku oli kiire hyvinkäälle... harmi vaa että oli samana päivänä hyvinkään reissun kanssa no ei voi mitää heh
[q]Jone:
---
zaler:
olihan noi ihan mukavat bileet...
musassa ei ollu proteuksesta lähtien mitään valittamista...
shamaniacs oli tosi kova! samoin halo...
mut se meno ei ollu mitään maailman parasta...
aika paljon polkka ihmisiä...
---
Herrajumala kuinka uskomattoman typerä ja vastenmielinen asenne.
Sehän nyt oli etukäteen tiedossa että tonne ei tule ainoastaan psyke-ihmisiä, joten olisit jäänyt himaasi syömään sieniä jos et voi sietää muiden kuin itsesi kaltaisten ihmisten läsnäoloa.
*helvetin iso DIS*
[/q]
heh...*ding*
Itse oon enemmän HC hemmo .. mut pakko sanoa että superkivaa oli .. en kadu pätkääkään .. eipä ole kiksua tullut tanssittua noin paljon varmaan vuoteen .... uudelleen !!!
Ei ollenkaan huono idea... tonne kyl pitäis päästä. Joku asioista perillä oleva voisi vaikka laittaa tänne mainoksen kun seuraava vastaava tapahtuma on tulossa. Ja pitäis toki koittaa Sthlm-Hki-Sthlm mut ois toi kixumixunkin idea parempi kuin ei mitään.
Ioni & Triton
Friik *pahis**pahis*
Dj RX vs. Enrg *pahis**pahis**pahis*
Criss *pahis**pahis*
Carbon Based -Live *pahis**pahis*
Prozku ja Neon jäi väliin kun rupes väsyttää...
Hyvät bileet ja ÄLYTTÖMÄN tiukkaa Soundia. Jalat pikkusen heikossa hapessa vieläkin reilun 3 tunnin tanssimisesta putkeen.Kiitokset jokatapauksessa Säde posselle mahtavista bileistä.Ensi kertaa odottaen sitte....
P.S
DJ RX:n miksaus jota jaettiin keikan jälkeen kuullosti hyvältä Vappupäivän aamuna
Suosittelen lämpimästi.
kixumixu:[q]hups, edellinen oli siis multa *iloinen*[/q]
argh. . .
vieläköhän ehtisi aloittaa tipattoman toukokuun... tai tai..jotain
http://www.villevaavu.org/Koneisto26072002/
näyttäkää mulle mesta jossa on parempia kuvia kaapelin koneistosta niin näytän kakspäisen sammakon
[muokattu 30.10.2002 21:33]
taivaallista valtaamista... 13:00 - 18:00 .. oli kiva kuunnella turisitien kommentteja,,, ja ne goa papat ,, ne on niin ihanii ja muille ketkä jakso nostaa jalkaa ..
Olipas kivat bileet
Nyt on vaan ihan järjetön väsy, kiiros teille kaikille ketkä jaksoitte
vielä aamuihin. jengiä ei ollu paljoa mut fiilis kylläkin kohallan..
Kiitti Lari, oli taas mega kivaa....meil vaa toimii tää homma yhessä :)
Ens sunnuntai aamuna sitte uusiks Acapulcossa Eternityn aamuissa.
piis,
.m
Mun ja Zwekin b2b biisilista, nyt myös mun osalta täytettynä:
z: bt - remember (original album mix)
f: luke chable - melburn
z: probspot - blueberry
f: conjure one - sleep (max graham remix)
z: whirlpool - under the sun (solar stone remix)
f: under world - born slippy nuxx (paul oakenfold remix)
z: sander kleinenberg - venus and mars
f: kyau vs albert - not with you (sonorous remix)
z: taxi - glistening
f: st john vs. locoust - mind circles (passiva remix)
z: rio klein - fearless (agnelli & nelson remix)
f: push - universal nation (ferry corsten remix)
z: avanto - the flute
f: yahel - avalanche
z: armin van buuren feat. juistine suissa - burned with desire
Oli mulla kaiken kaikkiaan ihan hauska lauantai - sunnuntai. La Tour oli kivoilla pikku yksitysikohdilla koristettu ravintola, mutta aivan liian pieni.. ainakin tanssilattian osalta (tätä ei varmaan oo kukaan täällä aiemmin maininnu *nauru*) Liikaa väkeä tai sitten vain liian vähän neliöitä. Mut eipä tuo menoa pahemmin haitannu kun mukavaa ihmistä siinä ympärillä pörräs... ja hoituihan tuo tanssiannoksen saanti aamubileissä
[q]katai:
no olin eksynyt kuvaan ja varmaankin mut viel käskettiin tulla katsomaan minkälainen siitä tuli. En yhtään tunnistanut sua. Ja kavereita siellä oli taas saapunut ympäri suomea mutta Jole Kalsi oli ainakin osunut siihen edelliseen kuvaan... ja pari muuta kaveria myöhempiin kuviin... ja... MÄ RAKASTAN TAMPERETTA
[/q]
Joo, nyt vasta mäkin sut tunnistin, kun tsiigaan kuvaa.
seuraavalla kerralla sit silmät kädessä, eh?
ja tosiaan: TAMPERE*sydän*
[muokattu 22.7.2003 01:10]
[q]nonexite:
Koneistossa lauantai päivän kokemuksien perusteella ens vuonna uudestaan.*joo*
Järkkärit sais miettiä noita artististeja vähän enenmmän. Mun frendeistä kukaan ei ollut kiinnostunut jostain Molokosta. En tiedä onko kys. artisti sit yleisesti siellä haluttujen kärkipäässä. [/q]
tosi kasittamaton kommentti imo. eiks pointti o kuitenkin aikapaljon myos siina etta koko konemusiikin skaala on edustettuna. se etta sa ja sun frendit ei niista o kiinnostunu ei tarkota ettei niita vois olla.
moloko oli vaan vahan turhan ahtaassa salissa, kun ei siella mahtunut hengittamaankaan =D
vastaavasti polkkasalit vois olla fiksummassakin kaytossa, mun frendeista mikroskooppisen pieni osa oli kiinnostunut siita.
Oli munkin mielestä hienot kemut (ehkä vähän liikaa porukkaa siihen tilaan). Show oli kiva kattoo vaikka noista piikki veijareista en oikeestaan pitänyt. Toivottavasti liike aukee nopeesti ja mahdolliset nettisivutkin.*iloinen*
Mulla oli ainakin niin hiton siistii!!! Mentii niin täysii Tehiksien kaa..*sydän*Ja aivan uskomatonta musaa!!! Jatkot meni sit mun osalta plörinäksi, mut se johtu ihan musta itsestä!!!
Juu oli taas kiva ilta pitkästä aikaa, tunnelma oli sopivan tiivis ja ruottalainen veti hyvän setin
ja tietenkin oli ihana nähdä kavereita pitkästä aikaa.
nyt kun tuli mieleen, niin hyvää matkaa Silverjo
pidä yhteyttä tänne maan kamaralle sitten kun on päässyt jaloilles :)
oli tuo muutenkin ikimuistoinen juhla *tihrustaa*
ihana muisto jonkaa saan pitää itselläni ainiaan :)
tästä kiitos samille.
ja kiitos kaikille, mulla oli ainakin mahtava ilta, rahan puutteesta huolimatta :)
Jooo-oh, aivan mahtavat aamut. Musa vei mukanaan, uv-valot *pihkassa*, hymy ei vaa lähteny naamalta ja patterit ei hyytyny jaloista...TÄYSIII!!! Tätä Lisää!!
Tehikset, Jammailija, Eugen, Joanna, Ohscary + Jocke....Kiitos, moltiin liekeis. *jiihaa**plur*
[q]Mark:
olet siis sitä mieltä että unityposse vedetään hirteen tästä?
[/q]
Hirteen on ehkä hieman liioiteltu ilmaisu sille, että olisi mukava saada anteeksipyyntö...
Jokatapauksessa:
Asennoitumiseni ansiosta oli kivaa, mutta myönnetään, että varsin inhimillisellä tavalla bileiden nimi vaikutti tuohon asenteeseen huimasti ja jonkun random-tapahtuman ollessa kyseessä olisin varmasti huomattavasti kiukkuisempi järjestelyjen kehnoudesta. Me sijaitsemme nyt kuitenkin Suomessa, jossa ei sade ole niinkään harvinainen tapahtuma - etenkään loppukesällä ja syksyllä. Kyllä siihen järjestäjän pitäisi osata varautua....
Mä löysin uuden rakkauden Herran jestas että oli psykebileissä siistii! Musa oli ihan tolkuttoman hyvää, Man with no name pomppi dekkien takan ku tabi ikään *vink*, mesta sopii täydellisesti psy bileille ja runsas uv-valaistus ja siinä loistavat dekot olivat aivan mindblowing Ei varmasti jäänyt vikaksi kerraksi psy-bileissä, NJAM! Ja vikana biisinä tullut sugar rush, AH! *sydän*
-M