Mikä on maistuvin tupakkamerkki?
*ökkö*
aikamoiset bileet...ainakun mun mielestä! vai?
tosin..viileempää ois saanut olla...mut hei..muutenhan en olis suihkunraikas tähän aikaan
party onn......*pahis*
otin gloriasta ja illuista yhteensä kolme rullallista kuvia, joten niitä tulee varmasti lisää.
hetki vaan menee kehityksessä ja skannailussa..
Uh ja varsinki neonin vika biisi jonka se soitti on nii legendaarine kyl... harvoin kuulee helmi *sydän*
Hyvät jamit oli, paljon porukkaa ja hyvää musiikkia.
Mukava oli soitella Cosmon kanssa chillissä.
Puolenpäivän aikaan pääsi pienoinen humaluus iskemään.
Oli hihukivaa säästä riippumatta.
Vanilialiköörin kosto oli vähällä vetää
mehut lauantaina, mutta Jonen kuohari auttoi
kääntämään tilanteen taas nousujohteiseksi
Onnittelut äijälle vielä kertaalleen.
Olipahan bileet Kalle soitti hyvin setin ja muutenkin fiilikset oli tosi hyvät itelläki
Kiitos terolle kyydistä ja miun kahelle tyttöselle seurasta vaik hyydyittekii aikasee (vanhukset *iloinen*)!
[q]dcon:
Kaikki nuo em. asiat.
Tarkoituksena ei ole dissata ainutlaatuista tapahtumaa, pointtini kiteytyy tuohon edelliseen viestiin.
[/q]Itse kyllä käsitän festarit paljon suuremmiksi tapahtumiksi kuin 500 hengen pippalot...
Hihii... kivaa oli ja sain jotain kuviakin otettua.
(Uskokaa tai älkää ne on jo matkalla anqalle)
Tosi jees bileet mutta liian vähän unta ja ruokaa vei meitsin voimat aika totaalisesti. Mutta kyllä mä jaksoin kummikin nostaa koipeakin... vaikken ihan niin paljon kun ois tehny mieli.
**ttu sittenhän toi sähköpostiohjelma kyrvähti..
-Tänään mä ne meinaan saada kumminkin lähetettyä.
Oltiin Koneistosta mitä mieltä tahansa, niin voidaan kuitenkin sanoa että se on parasta mitä Suomelle on tapahtunut elektronisen musiikin kentällä neljään vuoteen.
Ne jotka itkee itkee.
Ja naurajat nauraa.
jeps...
shiva:[q]juuh..täytyy kyl yhtyä edellisiin. hyvät kemut oli, vaikken kertaakaan polkalle mennytkään.
käytin illan ihan muuhun..tutustuin aivan mielettömän ihaniin uusiin ihmisiin ja tähtäilin aseella. anteeksi kaikille, jotka saitte vesipyssystäni osumaa..
[/q]
SINÄKÖ SE OLITKIN!!! OLITKO MYÖS ILLUISSA?!!
samaa mieltä, oli kyllä enemmän tunnelmaa ja energiatasokin just sopivalla,ja ekaa kertaa jaksoin melkein loppuun asti*hihu*ehkä sekin vaikutti et on ollu hieman bilevajausta viime aikoina,mut täytyy sekin asia korjata*joo*
[q]MonkeyMan:
---
Unity(f):
---
Loyal:
Musiikki oli hyvää, todellakin, mut en voi uskoa silmiäni et vielä noin moni
pukeutuu ihan samanlailla, kun joku 3 -> vuotta sitten. Vanhat äijät vetää
jotain neon renkaita käsiinsä yms... huh huh
No sitähän se on et siellä voi jokainen tallaa tavallaan, mut luulin
et toi piikki/nahka/neon olis ollu ja jääny 90 luvulle.
[muokattu 12.7.2003 16:37]
---
Hmm... mä olin ainakin molempina päivinä päästä varpaisiin uv-vaatteissa ja en tiiä milloin ne on ollu muotii ja milloin ei, mut mun mielestä ihmisten pitää pukeutuu mihin ne tykkää vaikka seuraavat 10 vuotta käyttäis samoja bilevaatteita jos siltä tuntuu...*joo*
---
hmmm...joka kertahan sä oot nois vetimis...*hih**vink*
jos vakavissaan ajattelen niin kaikis bileissä missä oon sut nähny on sulla ollu noin kuteet
sekä muuten melkee jokaisessa kuvassa...asfalttiduunarin liivit ja mummon villahousut*vink**hih**nauru*
[/q]
aamun parhaat naurut... hahaha *nauru**nauru**nauru* mummon villahousut hahah... voih..
hmm.. sä oot käyny kuules nyt liian vähän pippaloissa jos oot nähny mut vaan aina noi kuteet päällä....*nauru**vink* koska mä oon pitäny noit vaatteita vaan kerran aikasemmin tänä vuonna... hihihh... mummon villahousut.. toi oli paras!*iloinen*
niih ja bileistä sen verran viel et tuli tansittuu niin paljon et jalat on ihan rakkuloilla ja haavojakin löytyy ja ne on kipeet mut ei se menoo haita.... bileet oli kyl huipu hyvät *sydän*
menen parantelemaan jalkojani seuraavia säteitä varten....*nauru*
Ainoat kuvat taitavat olla must on http://www.flammabul.com/sessions Noh onhan tossakin jotain... Lisää kyllä olis kiva nähä *ökkö**nauru*
Tänne sain sitten itseni raahattua about seitsemän aikaan aamulla. Olin aikasta poikki (kiitos aikaisempien bileiden) ja alku menikin chillailun puolella. about kymmenen maissa alkoi tanssijalka taas vipattaan ja loppu aamu menikin joratessa. Musiikki maistui minulle, varsinkin mitä myöhemmäksi aamua mentiin...
Kiitos kaikille bilekuntoisille kavereille ja tutuille, jotka olivat paikalla
Täältä löysin kolme (3) ikävää asiaa. Ne kolme iki-ihanaa häiskää, jotka heiluivat ihan sikakännissä tanssilattialla sohimassa röökiensä kanssa ja kaiken kivan lisäksi myös tönimässä tanssioita.
Yhteenveto: Oli kivaa!*joo* Uudestaan
btw, mistä mihin asti on seuraavat jatkot?*hih*
[muokattu 3.2.2003 09:52]
Musa ja dekoilut oli ne mitkä illan pelasti, tietty myös mukava posse nostatti tunnelmaa. Muuten kyllä mun mielestä psykeilyt veks kaapelilta, täysin nihilisti kyttävaltiomeininki! Järkkäreillä ei tuntunu olevan homma hanskassa ollenkaan, joku oli tipahtanu pääsalin sivuun lattialle, ja ku kävin sanomassa järkkärille et hei kato onks toi ihan ok, äijä meni, tökkäs kerran ja lähti menee, vitun jees! Sitäki enemmän niit tuntu kiinnostavan jokaikinen ihminen joka kävi vessassa bileiden aikana
-M
No joo oli kyl ihan maistuvat kekkerit Tai no sen mitä itse jaksoin olla paikalla kun veto loppu 00.40 Ois voinu nukkua hieman enemmän ettei ois väsyttäny niin paljoa Musiikki oli kyllä todella hyvää ja varsinkin proteuksen lavakarisma sai taas hymyn kasvoille monta kertaa
ihan asiaa puhut, mutta...
[q]Cloud:Loppuun vetona onkin se, että minusta ihmiset odottavat liikaa dj;ltä.. Ei niinkään että dj.itse ratsastaisi maineellaan vaan ihmiset odottavat maineelta liikaa...
[/q]
itse, eikä varmastikaan monet muutkaan fanit tulleet dj:n maineen takia vaan just niiden hyvien settien takia, mitä tietenkin odottivat kuulevansa
[q]
Tämä seuralaiseni osoitti minulle hyvin sen että kun ei odota mitään ei petykkään ja hei heti musa maistui oikein hyvin.. Ok ok oakien setti oli noh keskitasoa, silti olen Paul fani henkeen ja vereen.. kyllä ne paulit silti minusta osaa.. =) Dykin herra ainakin oli hyvä vaikka kuinka final scratshia käytti vuosi sitten ;)
[/q]
oma seuralaiseni taas sanoi, ettei Oakeyn setissä ollut mitään erikoista, eikä edes odottanutkaan mitään.
Jos joku joskus kysyy multa minkälaisen setin Oakey soitti aikoinaan Suomessa niin vastaus on _paskan_ . Ja verrattuna miehen parhaimpiin setteihin sanoisin, että aivan saatanan paskan setin!
Oli kyllä ihan kivat bileet. T-Errorin ja Proteuksen setit oli illan parhaita. Ainoa miinuspuoli oli hyttyset*dissaa*.
[q]psysex:
kävikös siellä poliisi setä kattomassa menoa??
[/q]
Kävihän niitä siinä joskus viiden aikaan...
helvetin tyylikästä kaikenkaikkiaan.
Luminescentin tiesin jo ennakkoon mainioksi, joten oli pakko tulla tsekkaamaan livenä ja palkitsi kympillä. muutkin livet oli jämäkkää matskua ja sijainti oli mitä mainioin ja sääkin oli suosiollinen, alun uhkaavasta pisaroinnista huolimatta. Ihmiset olivat täysillä mukana ja kaikilla oli hubaa.
Ainoa miinus tuli häiriköivistä, ilmeisesti kaisaniemen konsertista eksyneille känniääliöistä, jotka jaksoivat soittaa suutaan ja hyppiä silmille vähän väliä
kuvia tuli paljon ja niitä tulee alkuviikosta @ http://www.nitecity.tk
rok.*sydän*
Juuh..No oli ihan mukavaa! Hyvää musaa ja meininkiä. Tanssilattialla oli loistava ilmastointi ja tuuletus, varsinkin siinä edessä!
Mutta jo La Tour ei paikkana oikein sytyttänyt ja kun sinne oli vielä ängetty 300 ylimääräistä bilettäjää, niin ei hyvä.. Ja sitten ne turistit..tai siis en nyt itse pidä itseänikään kovin PRO:na, mut muutamia uskomattomia juttuja tuli koettua.. Ensinnäkin heti alkumetreillä jotkut "äijät" alkoi haastaa riitaa.. Ja päivän parhaat kommentit kuulin erään herras henkilön suusta, "ai, en tiennytkään että Tabikin soittaa täällä!"
No joo..mut ihan kivaa oli!!!