Mikä on maistuvin tupakkamerkki?
Aina voi yrittää...*nauraa**nauraa**nauraa**nauraa*
Musa ja paikka oli kyl täys kymppi mutta oman huonon fiiliksen takia ei oikeen ollu kivaa.
ens kerralla toivottavasti sitten....
[q]Avernian:
---
Loyal:
Joo musiikki oli mun mielestä täyttä paskaa, ja rupes sen verran väsyttää
et piti lähtee pois jo 9:00..
---
Siinä vaiheessa muuttui just musiikkityylikin.
[/q]niinpä tietysti... :(
siitä zillistä jäi ihan härö olo koko illujen ajaks.. kummaa soitella tollasta just kun pitäis saada fiiliksiä kasattua..
Muuten oli kyllä mainio meno!!*vink*
[q]Mr.D:
Eipä ole tullut tänne kirjoiteltua aikaisemmin, mutta nyt on sitten enemmän kuin tarpeeksi hyvä syy...!!!
Olipahan sellainen Jussijuhla että 'housut pois'! Uusia kasvoja tuli vastaan enemmän kuin ehdin sanoa terve. Harmi etten ehtinyt ihan kaikkien kimpuun käydä käsi ojossa. Oli niin kiirus vaihtaa vapaalle, heh!
On mulla kyllä jotain valittamistakin, heh: Joku ois kyllä voinu potkaista sitä liikkumatonta möykkyä persiille siellä yläkerrassa/oikealla/viimeisellä patjalla! Se olin nimittäin minä ja mä nukuin SEITSEMÄNTOISTA TUNTIA siellä!
Selälleen about neljän jälk. la-iltap. ja havahduin seur. kerran sunn-aamuna seiskan ja kasin välillä. Kävin sitten fiksuna uudelleen maate ja siitä yhtälöstä tuli toi 17h.
Vanha viidakon sanonta: Halvat naiset ja kemiallinen uni. Öf, joo, paitsi että halvoista naisista ei ollut tietoakaan... No, kenen vika, heh!
Vaivannäöstä kiitos iso Kallelle, Jukelle ja jokaiselle Rantalahdella häröilleelle...*pelle*
[/q]
hihih.. mä koitin herättää sua vähän välii mut sit kävinkin viereiselle patjalle itte nukkumaan...*iloinen*
nooh.. ens kerralla mä sitten herätän sut... hmm... miltä kuullostaa kymä vesi kesken unien...*pahis*
eiku mä oon ihan vaan plur plur muik muik...*plur**plur**plur**plur*
oliks se se heebo joka soitti ennen nimetöntä? Juu, uppos kyl meitsiinki ku häkä
-M
Säästyin jonottamiselta ja sateelta, koska olimme kaukaa viisaita ja kävimme hakemassa rannekkeet ja viemässä tavarat narikkaan melkein heti, kun pääsimme saarelle. Ensimmäiset Unityt tänä kesänä ja ei kyllä pettäneet! Minäkin innostuin joraileen oikein kunnolla, tiä sitten mistä johtui.. Tilaakin löytyi aivan tarpeeksi. Ainoo miinus tuli takasin lähdöstä, kun ihmiset tunkivat laiturille, niin kastoin lenkkarini kunnolla.
Nin ja terveiset sille tytölle, joka tanssilattialla varasti puolet jäätelöstäni, mutta palautti sen mitä mukavimmalla tavalla...
[muokattu 11.8.2003 19:40]
Hmm... Perjantaina oli vähän asenteet hukassa ja sen takia illasta tuli suht koht nahkea...
Lauantai taas korvasi myös perjantain menetetyn biletyksen!!!
Ja Friik:in aloitettua enpä tainnut vessaa kauemmas poistua lattialta...
Ja myös vaatteet oli sen verran märät... Ei pvc-housuja enää koskaan! Ainakaan kuukauteen...
*sydän**sydän*SÄDE*sydän**sydän*
Onneksi tuli nukuttua maestron yli, mutta aamut oli todella loistavat
[q]Late:
Mielestäni asiakaspalvelu tehtävissä kuuluu jättää omat mielipiteet mahaan.
[/q]
Joop, ei ollut selvästi ravintolahenkilökunnan päivä:
Flunssassa ja ääni lähes poissa teki mieli teetä, sillä en pidä kahvista. Menin jonoon jossa vierähti lähes 15min (oli muuten ihan liian vähän henkilökuntaa) koska näin että baaristiskin takana oli kuumaa vettä ja teetä. Kun vihdoin oli oma vuoro ja pyysin asiallisesti teetä kun ääni on poissa niin vastaus oli: meillä ei ole
Paikka on menossa kiinni niin ei taida paljoa olla väliä millaisella asenteella asiakkaita kohdellaan.
(toisaalta ymmärrän kyllä sillä sedun paikasta ei taatusti löydy töitä maestron ns vanhoille tantoille, joten varmaan on henkilökunnalla aika vitutus päällä)
Olin voimani tunnossa viime yönä, kun hieman tuossa ylpeilin. Viina on semmosta.
Kuilu, I love you.
Ajattelen kyllä aivan jotain muuta kuin itseäni kun masturboin. Ja viime kerrasta on jo aikaa... Eiköhän lähdetä kädelle.
pitkästä aikaa bileissä ja kyllä oli hauskaa!! fiilis katossa.. :)
*ankka**ankka**ankka**ankka**ankka**ankka*
*ankka**ankka**ankka**ankka**ankka**ankka**ankka**ankka**ankka**ankka**ankka**ankka**ankka**ankka**ankka**ankka**ankka**ankka**ankka**ankka*
-ankka on nyt in-
[muokattu 19.5.2003 15:04]
Kyllä se Coxi vaan maailman kovimpiin DJ:hin kuuluu. Alkupuoli setistä oli kyllä aika pahaa bassopuuroa, mutta parin tunnin jälkeen alkoi tippua kyllä niin hyviä soundia, ettei tanssilattialta mieluusti poistunut. Ne välispiikitkin toimivat todella hyvin tunnelman nostajina ja vastaavaa odottaisi joskus muiltakin DJ:ltä, tosin kuten joku muualla totesi, ei suomeksi lausuttu \Mikä fiilis?\ ehkä kuulosta yhtä hyvältä*vink*
Propsit Screenille, oli todella hyvät puitteet järjestäneet, eivätkä nuo turvatarkastukset loppupeleissä niin tiukkoja/häiritseviä mielestäni olleet. Pitivätpähän virkavallan osallistumisen kemuihin minimissä. Dekot ja valot olivat mielestäni todella hienot ja muutenkin show oli aiempien Screenien tapaan miellyttävä. Seuraavaksi sitten odottelemaan Coxin settiä sonariin..
Kiitokset järjestäjille.
P.S Pikku kakkonen oli hieno veto
[q]Mark:
Osaako joku sanoa olivatko poket unityn palkkaamia / ravintolan omia? Vaikea uskoa nimittäin että unityn palkkaamat poket päästäisivät ihmisiä sisään lahjuksilla (jep, niinq angelus totesi, myös massilla pääs sisään).
[/q]
Ensimmäisen unityn lipunmyynnin yhteydessä tuli vaihdettua pari sanaa tapsan kanssa ja sain käsityksen, että poket olisivat unityn palkkaamia.
En kyllä näe miksi pokejen moraali olisi lahjus asiassa yhtään kovempi pelkästään sen takia, että unity on heidät palkannut.
taat roks aina mut zoom3
Oli ihan sika hauskaa tuli tanssittua monta tuntii sen penkin päällä.. Jalat on vähän kipeet mut ei se menoo haita...*iloinen*
Oli tosi kivaa nähdä taas paljon tuttuja ja tutustu uusiin ihmisiin!!!
Meno oli taivaissa alusta loppuun saakka ja ilma oli just sopiva!*plur*
Mä nautin ainaskin ihan täysin!*sydän*
Nyt sit odottamaan vaan ens vuoden valtauksia....*plur**plur**plur*
Niih... ja se mummo oli oikeen *super*mummo kun se jaksoi tanssii kanssa monta tuntii ihan täysillä!*nauru*
DAMIEN--> Olen samaa mieltä.
Kaikille niille jotka kitisi, tai kiitteli savusta Damienin setin aikana, niin pahoittelen ja kiittelen. Mä vaan tein, mitä mulle sanottiin *blush*..!
Jatkoa LISÄÄ kesällä!!! *pahis**pahis**pahis**pahis**pahis*
..joku joka napsi niitä kuvia, nii vois laittaa vaikka tälle osastolle linkin, jotta näkis minkä näkönen meininki siellä oli! Kiitos!
[muokattu 12.5.2003 16:17]
[q]Dorka:
---
hallucinogen:
En ole aamuissa koskaan käynyt mutta jos jaksaisin viideltä mennä niin kyllä haluaisin et kunnon kiksu tai jokin muu hyvä alkaisi heti eikä tulisi sitten jotain hmmm.... paskaa, tosin en tiedä mitä se monien puhuma paska on ollut
---
No en nyt tuota paskaksi luokittelisi, vaikka itse siitä en pidäkkään. Mut jos tanssimaan haluaa tulla niin onko niin vaikeata tulla sitten vasta siinä 9 aikoihin tai tietysti jos on joku himo tanssija joka vetää putkeen 5-12 niin minä vaikenen
[/q]
On se silloin vaikeeta jos on ensin ollut neljään tai esim koneistossa viiteen ja olisi vielä ruutia muutamiksi tunneiks eteenpäin niin neljän tunnin chillistä ei tulisi mitään ja jos kotiin menisi niin kyllä se uni tulisi heti ja ylös ei kyllä tulisi noustua siinä kaheksan aikaan jotta pääsisi yhdeksäksi nosturiin.
[q]Jone:
---
powder:
Toisen suuhun sanojen pistäminen taitaa olla pahemman luokan virheargumentointia, väärien tulkintojen mielivaltaista pohjanoteerausta. Sanoin Ei mitään väliä.
p.s. Jos provosoidaan, ei pidä provosoitua*vink*
---
Missä kohtaa kirjoituksessani pistin sanoja sun suuhusi? En käsittääkseni esittänyt ainoatakaan väitteeksi ymmärrettävää asiaa, joten WTF?
...jos silloin ei pidä provosoitua kun provosoidaan niin koska sitten, silloinko kun ei provosoida?
[/q]
Niin, ja edelliseen kysymykseen vastatakseni, totta, et \pistänyt\ sanoja suuhuni, vaan esitit asiat kysymysmuodossa, joista sitten johdit asioita edelleen kysymysmuotoisena eteenpäin. Siinä voi helposti käydä niin, että alkuperäisestä ideasta voidaan johdella asiat epäolennaiseen suuntaan, niin että saadaan vastapuoli näyttämään esim. ilkeältä ihmiseltä. Alkuperäiseen kysymykseen vastaan; En.
Käytiin kattomassa tos 20:00 meininkiä.
Tais olla bileet loppu kun poliisi yritti saada
liikennettä normaalisti sujumaan ja jengiä hajaantumaan pois autotieltä.
Ens vuonna sitte.