SEUKKAUSLUUKKU
[q]Sssan*, 4.2.2009 23:51:
Mä dissaan tässä luukussa olemista tällä hetkellä niin paljon!!!
Mitä tekee miehellä joka ei koskaan oo kotona? Tai varsinkaan juuri niinä hetkinä kun sitä kaikken eniten tarvitsis...!?? Voiko yhteistä aikaa muka korvata rahalla...?
[/q]
Voi. Sitä pitää vaan olla tarpeeksi paljon.
No voihan ja ja ja *sydän*
[q]Sssan*, 4.2.2009 23:51:
Mitä tekee miehellä joka ei koskaan oo kotona? Tai varsinkaan juuri niinä hetkinä kun sitä kaikken eniten tarvitsis...!?? Voiko yhteistä aikaa muka korvata rahalla...?
[/q]
No sepä... Vai onko sitä ite sitten liikaa kotona..
Perkele.
[q]Vampyrella, 10.8.2008 12:10:
---
mayah, 10.8.2008 10:24:
Kihloissa *sydän*
---
http://photo.gangus.com/d/26788-2/ackbar.jpg
Paljon onnea!
[/q]
(fixed)
[q]Miinapiina, 29.7.2008 08:42:
---
Vampyrella, 29.7.2008 00:36:
Ukko ilmoitti, että: ''Tästä suhteesta lähdetään vain ruumissäkissä!''
---
oih, niin kaunista ja romanttista, todellakin
[/q]
Samalla pelottavaa ja romanttista *uros**plur*
[q]UnityF, 3.2.2009 11:21:
Paras paikka *sydän*
[/q]
*sydän*
[q]S-T:
Ihan näinä päivinä (tarkkaa päivää kun ei ole) on takana elämäni neljä parasta vuotta...
Terkkuja
[/q]
Onnea teille ihanat ... olette mun idoleita :)
[q]Epailija, 4.4.2005 17:34:
Ai niin. Tämä tosiaan on ollut agenttina täällä jo tovin ja leikittelee ajatuksella kihloista. On se vaan niin kiva tyttö.
...
As if! Ei tuota varmaan tuota uskonut, mutta veikkaanpa, että muutamalla teistä oli silti aika "priceless" ilme äsken.
[/q]
WoOoOOooOt! Päivän o_O ja :D samassa. Ja ei, en uskonut
[q]coolcat82, 12.8.2008 13:42:
Joo, meillä Kotka-Espoo väli Ja kulta lähtee vielä talveks Espanjaa duunii :( Mut tietty on tossa välimatkassa jotain hyviäkin puolia, ainakin se kun nähdään taas, on kuitenkin kaiken sen odottamisen arvoista Koitan hoitaa ittenikin täältä talveks pois, eiköhän lomasesonkina ravintola-alata duunia löydy ja jos ei, ni sitte odotellaan kevättä :)
[/q]
Joo aika samoissa välimatkoissa sitten mennään! Eiköhän espanjan puolelta tosiaan töitä löydy enemmänki tohon aikaan jos vaan kielipäätä vähääkään on! Onnea teille vaan maisemanmuutossuunnitelmille! Joo täytyy kyl sanoo että etäsuhteessa todellisena etuna ollu just tuo "jälleennäkeminen". Joka kerta sitä jaksaa odottaa ku kuuta nousevaa. Aina on yhtä innoissaan oman kullan näkemisestä, vaikka suhde pidempään kestänytkin!
*sydän*
penikset.
[q]siveys, 5.2.2009 00:36:
---
Sssan*, 4.2.2009 23:51:
---
Voi. Sitä pitää vaan olla tarpeeksi paljon.
[/q]
[q]Foxmagon, 11.2.2008 22:09:
Domi
[/q]
lol apua
[q]Anselmi, 15.11.2008 16:57:
" Sinä puuhaat keittiössä. Laitat paikkoja kuntoon.
Tuo kaljaa ja anna kaukosäädin,
ja mene takaisin keittiöön."
[/q]
Parantumaton romantikko. *sydän*
Jos mies ois sinkku ni ei varmasti ois perunu perkele illallistreffejä Mutta kun on parisuhteessa niin kai se sitten on helpompaa.
Tosi reilua käydä syömässä kokonaan huomiselle tarkoitettu lasagne, jättäen mut yksin kotiin ilman ruokaa, kun piti lähtee kavereiden kaa ulos.
o/
.. kai sitä täytyy virallisesti ilmoittautua tänne kun suhde on naamakirjassakin kuulutettu. :D
1v *sydän*
Ei enään koskaan tänne! =D *känni*
[q]domi, 17.10.2007 11:52:
lol, tänään tais tulla vuosi täyteen taistelua.
[/q]
Onneksi olkoon teille
Voehan jösses! Mä just tajusin, että sehän on aika tarkkaan 6 vuotta yhteiseloa takana. Mihinköhän ihmeeseen nää vuodet on menny?
Noh, mutta sanottakoon että ihanaa on ollu ja toivottavasti tulee olemaan jatkossakin. ja silleen... ;)
[q]Super-Kerttu, 7.8.2009 09:00:
6.8.2009 kihloissa. *sydän*
Oon maailman onnekkain tyttö!
[/q]
aaaaaaaaaawww *sydän* Onnea
Täälläkin vuosipäivät kolkuttelee ovelle tänä viikonloppuna, kihloissakin oltu jo vuosi On tää vaan niin ihanaa, yhtä ihanaa kuin silloin ensimmäisenäkin päivänä