SEUKKAUSLUUKKU

Back to häröily O

Ei enää ikuna pois täältä!!!!

Kyl sitä vaan kummasti tulee onnelliseks ku pääsee nukkuun ihanan ja luotettavan miehen viereen joka vielä rakastaa <3
Ei tarvi pätkääkään haikailla pettävien ja hylkäävien sikojen perään, ehkä maailmassa tosiaan on yks kunnollinenkin mies :).

[q]tiiplis, 27.1.2008 14:16:
*plur**sydän**plur* 3-vuotishääpäivä tänään *plur**sydän**plur*
[/q]

niiin paljon onnea teille *sydän*

Tänään täynnä ensimmäinen vuosi *sydän**plur*

[q]Grizzley, 9.8.2007 22:14:
---
josbe
Onkohan mussa jotain vikaa, kun en oo yhtään käyny tääl hehkuttelemas?

---

Tai sit se johtuu vaan siitä et sä et oo enää viistoista, ja oot sen verran tasapainossa ettet kaipaa itsellesi tai suhteellesi huomiota ja hyväksyntää muilta?
[/q]

Niinpä ;)

Iik, hypättiin sitten luukusta luukkuun. On se sellasta, kun ihmisiä näin luukutellaan kuin musiikkia

Aattelinpa vaan kertoo, että meikäpä tykkää yhdestä tytöstä aikas paljo!

*sydän*

Domi

[q]domi, 11.2.2008 22:13:
---
Foxmagon, 11.2.2008 22:09:
Domi

---

lol apua
[/q]

*heittää pelastusrenkaan*

[size=1]*katkaisee köyden*[/size]

Harmittais olla ystävänpäivänä meren päässä omasta seurustelukumppanista. No, onneksi huomenna näkee taas. *sydän*

Olipas kerrassaan mahtavaa päästä viime yönä ekaa kertaa yli viikkoon nukkumaan oman murun viekkuun On kiva käydä välillä muualla ja olla hetki erossa, niin menee pasmat ihan sekasin kun näkee raksun taas Se on hassu tunne, kun menee niin mykkyrälle ettei osaa kun tuijottaa ja halia toista vuorotellen ja naamalle on liimaantunu typerä virne

Nyt sit loman jälkeen voidaan yhessä alkaa katella valmiiks maaleja ja kaapinovia ja kaikkea tulevaan ihan omaan kotiin *sydän*

Kai mä vähän niinkuin olen tähän luukkuun eksynyt

Nyt vaan rauhassa katsellaan mitä elämä tuo tullessaan, enkä todellakaan aio antaa minkään ulkopuolisen asian sotkea tätä juttua, vaan yritän antaa tälle kaikkeni ja toivon saavani saman verran takaisin

[q]Jutu, 25.7.2008 02:02:
---
MesMeRise, 25.7.2008 01:25:
Tää tyttö meni sit kihloihin

23.7.08

*sydän*

---

Onnea
[/q]

Kiitos

Virallisesti yhteisessä kodissa. *sydän*

voisin kaivertaa tähän puuhun et T <3 M

oliskohan se siinä vielä kun ollaan vanhoja..

Säpinäluukusta nyt sitten tänne. Aika <3

Kylläpä aika vierähtää. Heinäkuussa tulee 4v täyteen eikä loppua näy. Tulta ja tappuraa täynnä oleva suhde näyttää ruokkivan itse itseään eikä mitään hiipumisen merkkejä havaittavissa Tunteet vaan syvenevät koko ajan.

I'm the luckiest girl in the world *sydän*

[q]Mar6, 21.11.2009 08:26:
---
mariq, 2.10.2009 14:47:
On se kyllä hassua. Joskus pieni tauko tekee tosi hyvää, vaikkei sitä osaisi kaivatakaan.. Rakastuneenahan ikävöiminen on melkein yhtä ihanaa kuin yhdessä olo
Parting is such sweet sorrow , that I shall say 'good night' 'til it be morrow vai miten se nyt meni..
---
Luen tätä topikkia, tai itseasiassa klubbaria pitkästä aikaa niin tuli kaiveltua vanhempaa tekstiä mutta.. EI vitussa ole :D Tai tiettyyn rajaan asti toki on muttei kovin pitkään
[/q]
No sun tapauksessa se fyysisesti erossa olo aika oli vähän extremempi
Meinasin ite semmosta vähän iisimpää ja lyhyempää. Esim. viime kesänä olin viikon lomamatkalla. Kun oltiin silloin asuttu yhdessä reilu vuosi ja nähty siis (lähes) joka päivä, niin ei se viikko tuntunu niin pahalta. Mut kotiin palatessa olin jo ihan mykkyrällä ikävästä ja se oli jotenkii aika hauska tunne

[q]dncr, 23.2.2008 22:09:
I'm the luckiest girl in the world *sydän*
[/q]

Onneako se nyt sitten on? Kyllä minä uskon ihan siihen, että kaksi molekyylirikasta solurykelmää persoonilla varustettuna törmää toisiinsa ja muodostaa jonkinsorttisia kemiallisia reaktioita..

O