SEUKKAUSLUUKKU

Back to häröily O

Jatkan, koska en ole varma. En halua tehdä virhettä ja heittää kuuden vuoden seurustelua hukkaan. Tilannekkin on sellainen, että äijäni on toisessa kaupungissa tällä hetkellä töissä, emmekä näe enää usein. Sekin voi vaikuttaa asiaan.

Kummallakin meistä on todella vaikeaa, kun ollaan totuttu olemaan melkein joka päivä yhdessä, ja välitetään toisista tosi paljon. Olisi vaan joskus ollut ihan kivaa kokeilla jotain muutakin. Mutta, jos jättäisin sen, kun haluan kokeilla vain jotain muuta niin en enää saa vanhaa takaisin, en tiedä kannattaako se. Aina ollaan viihdytty yhdessä, eikä ole ollut paljon riitoja edes.

tääl on niin hyvä olla

*sydän*M*sydän*

Niin tosiaan.. Jatketan samaa linjaa kuin pari muuta edellistä, että loppua ei näy *sydän*

kerrankin pää kestää tämän ni tottakai!!! :D

Tykkään yhdestä tytöstä niin paljon, että tunnen itseni välillä vähän reppanaksi

Kohta 7kk täynnä ja ihan in LÖÖV!*sydän*

[q]akir0:
Tykkään yhdestä tytöstä niin paljon, että tunnen itseni välillä vähän reppanaksi
[/q]Risto-reppana ^____^
Mäkin tykkään yhdestä pojasta niin paljon että olen muuttunut vähän höntiksi.

Nyt olen juuri ollut vähä yli vuoden mun kultani kanssa.. mutta yhteinen taival näyttää olevan kohta lopussa *uuh*... En tiedä mikä mättää mut mikään ei tunnu toimivan.. varmaan kohta hyppään sinkku puolelle.

Huomenna 3v täyteen... ei ole helppoa ollut, mutta ei voi valittaakkaan. Joskus kyllä sitä miettii että onko tää nyt sitten tässä, loppuelämä paketissa naisten suhteen? Pitää kuitenkin katsoa kuinka pitkälle mennään

Kyllä mä vaan oon kade teille kaikille jotka olette löytäneet jonkun jonka kanssa viihdytte ja pystytte vielä pitämään suhdetta toimivana... *tahtoo*

[q]Dimensio:
Nyt olen juuri ollut vähä yli vuoden mun kultani kanssa.. mutta yhteinen taival näyttää olevan kohta lopussa *uuh*... En tiedä mikä mättää mut mikään ei tunnu toimivan.. varmaan kohta hyppään sinkku puolelle.
[/q]

sielläki on ihan kivaa...*joo* ainaki meikä on viihtyny. paitsi kyl sitä ehkä mieluummin täällä hengais.*justjoo*

Oon vaan niin onnellinen

Pääsimpäs tähänkin luukkuun*plur*
Onko täällä kivaa? vaihtelu ainakin virkistää

Jos kaikki menee niinkuin pitäisi, pääsen tähän luukkuun hyvinkin lähiaikoina... *Juonittel* Että sitä ihminen voikin seota kun oikein kunnolla *sydän* <- alkaa ilmoittaa tunteista...

[q]Saara:
---
kiiki:
minen tänne kuulu mutta oli pakko tulla jakamaan hämmennykseni kun luin teiän otsikosta ”teurasluukku”...

---

Miten sä semmonen sait aikaan ? Olisko aika hommaa rillit ?*lmao*
[/q]

olis ehkä syytä sori kaikki seukkaavat, en mä teitä oikeesti teuraina ajattele... (?)*vink*

Hmm, entäs se tunne kun on pitkään seukannu ja sitten homma alkaakin väljähtää... Toisaalta ei haluaisi päästää siitä toisesta irti mutta kun mitään tunteita ei enään ole.. Sitten pelkää että tippuu tyhjälle pohjalle.. Ja toivoo ettei olis ikinä ees alkanu seurustelemaan... Ihan ku yrittäs jostain kovasta huumeesta eroon vaikka empä oo ikinä huumeita käyttäny.. Se alku on aina parasta aikaa... mutta alkaa lässähtämään pikkuhiljaa... Onkin tullu tuumittua että ei ikinä ois nuorena pitäny alkaa seurustelemaan vaan ehkä sitten ”vanhempana” olis tavallaan ollu kypsempi ni ehkä suhde kestäis pitempään ku pari vuotta

tasan 5 kuukautta täällä, eikä loppua näy *sydän*

Iik! Kaikki on niin rakastuneita

No ei siin mitään, näilläkin tuli just täyteen 7 kk ja oon ihan rakkaudesta sekasin *sydän*

Yli puolitoista vuotta täällä Kovin moni ei varmasti ole löytänyt kumppania samasta paikasta kuin mä, kultani on kummilapseni toinen kummi Ristiäisissä nähtiin ekan kerran ja joskus kaupungilla satuttiin törmäämään, siitä se lähti..eikä loppua näy *sydän*

[muokattu 11.3.2004 14:40]

dumdidam :)
Juuri 3,5 vuotta tullee täyteen näinä päivinä - en pidä niin tarkkaa lukua päivistä, mutta sinnepäin

O