SEUKKAUSLUUKKU
hei voitko laittaa viestii et saan sen numeros beib?
sori off.
kyl näettäväst klubituksen porukast aika moni on sinkku....*uuh*.. mut sinkkuna on kivaa...
..ehkä mä olen väähn omituinen mutta mä tykkää kertoa kaikille siitä kuinka onnellisessa suhteessa elän ja olen
mä löysin muruni bileessä melkein 1½ vuotta sitten ja sen jälkeen ollan oltu yhdessä melkein koko ajan... *wuiii**sydän*
uu. onnea Jay
(olisi kiva taas joskus jutella...)
patis:[q]
Nyt tuntuu pahalta.
Lähdenkin tästä ilmoittautumaan takaisin sinkkuluukkuun.
*uuh*[/q]
voih... :( toi on jus aina se riski mikä siihen sisältyy..
[offtopic]
cosmikki juuh, kyllä se mulle sopii :) tuu eastissa käymään viikonloppuna tai jotain...
[/offtopic]
Mulle tällä hetkellä ajatus siitä että seurustelisin tuottaa ahdistuneen olon. Mä olen ollut vasta vajaan vuoden sinkku ja mä rakastan sitä että saan vapaasti lennellä ja liidellä..
Lieneekö syynä se että entinen poikaystäväni oli turhan väkivaltainen persoona*suru*
Tilanne on sellainen että luottaminen toisiin ihmisiin on kovin vaaka laudalla tällä hetkellä..ja kun huomaa löytäneensä jotain arvokasta tulee vaihe jolloin vain tekisi mieli juosta karkuun*uuh*
No mutta elämä jatkuu ja mä olen oppinut ottamaan huonotkin kokemukset voitokseni. Kaikesta oppii!*hih*
2 viikkoo takana
patis:[q]2 viikkoo takana[/q]
Miltä nyt tuntuu?
Tanya:[q]patis:2 viikkoo takana
Miltä nyt tuntuu?
[/q]
Nyt tuntuu pahalta.
patis:[q][
Nyt tuntuu pahalta.
*uuh*[/q]
Olen pahoillani puolestasi.
Onhan sulla kuitenkin vielä meidät, eikä me hylätä sua.
seukkailussa on kyllä aina pimeä puolensa - koskaan ei voi tietää kuinka kauan suhde tulee kestämään.
patis:[q]
Nyt tuntuu pahalta.
*uuh*[/q]
Kyllä se siitä helpottaa *ottaa kainaloon ja halaa* Täällä Klubituksen sivuilla sua on aina odottamassa oma tsemppaaja ryhmä (eikö nii??!) Ei muuta kun baanalle!
*sydän*
Päivän juba:
Viivi: Tämä suhde ei johda mihinkään.
Wagner: pitäisikö sen johtaa johonkin?
hmm..... *täh*
Pan:[q]Päivän juba:
Viivi: Tämä suhde ei johda mihinkään.
Wagner: pitäisikö sen johtaa johonkin?
hmm..... *täh*[/q]
??? apua ??? nii just
*täh*
...niin tärkeintähän on se että ollaan menossa johonkin..
..mun mielestä vakituisen suhteen yksi parhaista puolista on se että suhde kehittyy johonkin suuntaan.
cosmikki:[q]..mun mielestä vakituisen suhteen yksi parhaista puolista on se että suhde kehittyy johonkin suuntaan. *joo*[/q]
ei suhde voi ikuisuuksiin kehittyy...
ja miksi suhteen pitäisi kehittyy jos nyt esim. olisi kummankin mielestä hyvä olla?
- hulivili hupakko -
..mun mielestä suhdetta voi kehittää jopa ikuisuuden - tosin jos molemmat niin haluaa. jos on tyytyväinen suhteeseen joka jatkuu päivästä toiseen samanlaisena niin miksi sitä koittaisi edes muuttaa. jokainen tavallaan