SEUKKAUSLUUKKU

Back to häröily O

[q]äm:
Noh... Toivottavasti ne trikoot on edes sitten kukalliset... *uuh**nauru*
[/q]

joo mä voin ostaa sellaset sulle joululahjaks

Sinkkuuden paras puoli on VAPAUS!!! Olen nähnyt niin monen hyvän tyypin menneen pilalle ku ne on alkaneet seukata.. monet yrittää selitellä epätoivoisesti, kuinka ne on muka vapaita menemään.. mutta totuus on aivan muuta. Kaipa se on luonteesta kiinni, kestääkö vapautensa menettämisen. Eipä mulla tästä muuta ollut sanottavaa

Pengo:[q]yana8000:no mutta voihan sitä olla vapaa menemään vaan ei tahdo mennä vaan olla sen oman mussukan luona jossa on varsin hyvä olla ;)
Tai muuten vaan käyttää poistumiskieltoa tekosyynä, jos ei kiinnosta lähteä *nauru*[/q]

"poistumiskielto" huoh..

Pengo:[q]yana8000:"poistumiskielto" huoh..
Niin, keksittynä tekosyynä. Ei kai kukaan oikeasti tottele naistaan?[/q]

no mut ketä siinä sitten koitetaan kusettaa. itseään varmaan? kun ei se kaveri usko siihen?

Sinkkuilu on jees, mutta aikansa kutakin 3vee yksin ja kesäheila sai kenkää... liian kauan yksin niin ei sitä enää osaa olla "yhdessä"

mutta IHASTUMINEN ON IHANAA
*sydän*

[q]-xx-:
Naisen sanaan voi aina luottaa ...
[/q]

yhtä paljon, kuin miehenkin =)

elekid:[q] on se outoa et ihminen on seurustellessaan onnellinen ja samaan aikaan myös surullinen, ja sitten kun on sinkku ni silloin ollaan iloisia kuten myös saman aikaisesti ollaan hirrrveen onnettomia... toi ei kyl välttämättä koske kaikkia ihmisiä mutta minua ainakin...*suru**nyyh*[/q]

jos se pettäisi sua se tekis sen pelkäisitsä sitä tai et. kannattaa ottaa iisisti vaan. tuskin sä sen kanssa kuitenkaan loppuelämääs oot yhdessä anyways.

elämä on aika helvettiä jossei toiseen voi luottaa

[muokattu 5.1.2003 18:42]

riippuu henkilöstä, riippuu tilanteesta, ja miljoonasta monesta muusta asiasta. mutta mun anteeksianto venyy vaikka maailmanloppuun asti jos siihen on aihetta.

HzO:[q]Tyeicha:
no ei varmaan ole vaikeuksia päästä...*iloinen*
[/q]

niin siitä vain ensimmäinen vastaantulija?

[muokattu 26.1.2003 01:11]

mä en oo enää sinkku...........mulla on kiva, mukava ja söpöistä söpöin tyttökaveri!!!!*plur**pihkassa**plur*

Katrina:[q]vaeltajatar:mä en oo enää sinkku...........mulla on kiva, mukava ja söpöistä söpöin tyttökaveri!!!!*plur**pihkassa**plur*

Onnittelut!
[/q]
Kiitoskia kovasti paljon*iloinen*

Jahhas... minäkin taidan sitten kuulua tähän lokeroon. 1,5 v ....... etäseurustelua. Mutta ainakin tähän mennessä on jaksanut, kun on oikeanlaiseen tyyppiin törmännyt.

Uusimmassa Nyt-liitteessä oli mielenkiintoinen juttu entisisiin suhteisiin liittyvistä valokuvista & videofootagesta. Siinä yksi kundi kertoi miten sen chicksi oli saanut hirveen raivarin kun se oli nähnyt kundinsa frendin vanhan häävideon, missä kundi oli ollut exänsä kanssa. Häh?

Mä en ymmärrä miksi ihmiset on niin järjettömän mustasukkaisia/katkeria/vihaisia niiden poika/tyttöystävien existä. En mä ainakaan haluis seurustella tyhjiössä kasvaneen neitsyen kanssa! Mun kundikaverin exät on mukavia ja nättejä (toinen on tosi pieni ja sillä on iso nätti tukka ja toisella tosi sievät kasvot), mutta ei mulla ole mitään syytä olla siitä nyrpeä. Mä olen jutellut niiden kanssa ja mun kundikaveri on jutellut mun exieni kanssa. Exät on exia ja voi niitä nähdä. That's it. Miksi siihen pitäisi liittää jotain suurta draamaa..

[muokattu 25.5.2003 21:26]

Joo... Ei taida olla asiaa tänne vähään aikaan Mut saas nähdä mitä elämä tuo tullessaan

[q]keijukainen:
---
Taika:
Tänään aika tasan kolme kuukautta täällä..*pihkassa*
Ihme on siis tapahtunut..*vink**plur*

---

Onneks olkoo
Meilläki tulee ens viikolla 3 kuukautta täytee...niin se aikavaan rientää
[/q]
*hali*Onnitteluni teille molemmille etukäteen!
Oikeasti ihmeellistä miten nopeasti 3kk on kulunut eikä ahdista yhtään..*pihkassa*

Oih.. *sydän* mikä voisikaan olla parempaa näillä pakkasilla, kuin oman kullan viereen käpertyminen. Seukkaus on POP!

[q]äm:
Toivottavasti tänne kuuluminen ei tarkoita sitä, että seuraavien vuosien aikana
a) menen naimisiin
b) teen lapsia
c) ostan talon ja koiran
d) eroan miehestäni
e) valitan maikkarin tsätissä, kun yh-äidit ei saa tarpeeksi rahaa ja kukaan mies ei kiinnostu ja se vauvakin vaan kakkaa.

Tahtoisin siinä mielessä perinteisestä poikkeavan suhteen, että toivoisin olevani onnellinen. Nyt ja ikuisesti.
[/q]

ensinnäki HELVETIN ENKELIT ON PRÄTKÄHIIRIÄ!!!!

ja sit tota.. joo a-e on sun kohtalos :) ei voi mitää.... sorry no bonus.. osaan jo kuvitella sut trikoissa rääkyvät lapset kainaloissa ostelemassa vaippoja jne yliruuhkaisessa kaupassa papiljotit päässä ja ihan räjähtäneenä.. ja kotona odottaa mies kaljamahoineen löhöämässä sohvalla katsomassa fudista :D

[muokattu 21.8.2003 17:06]

höh *eiei*... seukatkaa, jos se tuntuu oikealta ja hyvältä!

[q]keijukainen:
Kohta ollu täällä puol vuotta enkä pois halua
[/q]
Ootte molemmat kyl tosi ihania, onneksi olkooon!*hali*

[q]Late:
---
Cata:
Oih.. *sydän* mikä voisikaan olla parempaa näillä pakkasilla, kuin oman kullan viereen käpertyminen. Seukkaus on POP!

---

I agree 101%

Sinkkuluukkua ei ole hetkeäkään ollut ikävä.
[/q]

no ei tod.!

O