SEUKKAUSLUUKKU
hih minä siis kanssa liityn tähän näin kerrankin
milla:[q]*pihkassa*[/q]
Hihii, kuulin juttua... Voih, sun kanssas... *sydän*
kiitos, kiitos..
joo
*sydän*
hmm
tässä bileiden jälkeen ilmeisesti joillekkin on jäänyt epäselväksi jotkin asiat...
ELI siis mä ja puffy seurustellaan. (PISTE) doih onks riittävn selkeetä? ja siis meillä on joo erilainen suhde varmaan joidenkin mittapuulla, eli rajojen suhteen, mut on meilläkin ne rajat ja se että missä ne on ja millaset ne on niin ei silleen muille kuulu. ja jos jollakin on jotakin epäselvää meidän suhteesta vielä tulevaisuudessa niin on hyvä ja ystävällinen ja osoittaa yksytyisviestin molemmille niin voimme sitten yhdessä kommentoida asioita... ja on turha vetää hjohtopäätöksiä mistään kysymättä ensin nätisti että kuinka teillä menee? tms. suorien johtopäätös tyylisten lausontojen laitto toiselle osapuolelle sen toisen osapuolen käytökseen pohajutuen ei omasta mielestäni ole kovin hmm.. korrektia.. eli ainakin voisi aluksi keskustella sen kanssa jonka takaia asiasta sellainen olo on tullut..
voin vaikak varmuuden vuoksi asiasta vielä lisääkin keskustella vaikka omassa palstalla jotta kaikille tulee varmasti selväksi se että meillä on todellakin kaikki ok ja me edelleen seurustellaan ja mitään seurustelun loppumiseen viittaavaa ei todellakaan ole edes näkyvissä.
7 kuukautta tuli täyteen tänää *sydän**sydän**sydän*
Mutta todella paha riita samalla... *nyyh**nyyh*
Heiii älkää seukatko *poks**iihhih*
[q]Lene:
Mä odotan mielenkiinnolla tuota vaihetta seukkaus on kivaa.
[/q]
Eiköhän sekin aikanaan
[q]hallucinogen:
w000t? nyt kyllä yksityiskohdat esiin?
[/q]
eieiei
siis pyrkimisellä tarkotin että yritän ettiä jotakuta kenen kanssa tulla tänne seukkausluukkuun
mut vaiheessahan se on edelleen eli lumppu kuuluu edelleen sinkkuluukkuun *nauru**plur*
[q]Arto:
Mihin voin laittaa nimeni?
[/q]
Ihan mihin vaan. Tän luukun puolella ei ilmene maanista tarvetta tuoda statustaan julki. Go easy.
[q]Ritu_:
Noniin, nyt kuulun sitten tänne.
[/q]
-clips-
cosmikki:[q]käykö klubituksella tosiaan näin Vähän ihmisiä jotka seukkailee *täh*[/q]
Ei
Kukaan vaan ei taida haluta mainostaa sitä täällä??;))*hih*
milla:[q]hei voitko laittaa viestii et saan sen numeros beib?
sori off.[/q]
Beib, txtasin jo, muttei välity??? Höh? *häh*
käykö klubituksella tosiaan näin Vähän ihmisiä jotka seukkailee *täh*
Joo eli tästähän oli puhetta tuolla sinkkuluukussa ja muutenkin aattelin että jos tää nyt kerran avataan niin onpa suuremmalla ihmismäärälle taas tarjolla tavaraa kun on mistä valita...
Minä seukkaan ja olen iloinen siitä *sydän*
[muokattu 7.8.2002 01:08]
minäkin seukkaan,vai mitä sanoo granntsu??;)*pihkassa**vink*
Minäkin seukkaan! *joo**pihkassa**joo*
Ja olen iloinen siitä. kaikkihan sen vaan taitavat jo tietää.
Harmi, en voi edes salaa yrittää bileissä esittää salaperäistä sinkkublondia...
hihi.
minä seurustelen myös ja luultavasti senkin kaikki tietävät kun me Tylyn kanssa ollaan niin erottamaton kaksikko
..ehkä toisinaan vähän turhankin erottamaton..
...mutta Onnellinen olen, ja onnellinen olen myös niiden puolesta jotka ovat myös oman kultansa löytäneet ja osaavat olla siitä onnellisia (Sekavaa?).
*plur**sydän*