:D
Lahjoitetaan vähän käytetty, piukka pylly hyvään kotiin. Olethan huolehtivainen, huomaavainen ja rakastava isäntä. 0700-BOOTY-4-SALE / Jesse
[q]Android, 4.8.2005 14:54:
Etupyllyt on ihania :D Pitää jo heti tänään ruveta kehittelemään jotain treeniohjelmaa :D
[/q]
Mä tykkään kans tosi kovasti etupyllyistä :D
Jos keksit oikein hyvän treeniohjelman, niin mä haluisin sit kans jotain vinkkejä :D
Etupyllyä ei voi koskaan treenata liikaa! :D
hei rakkaat pylly-ystäväiseni :D
tänään pääsin liittymään seuraanne vasta näin myöhäisessä vaiheessa, mutta oli ilo huomata että täällä ollaan oltu jo koko aamu hellissä pyllytunnelmissa :D
pusuja teidän pyllyille :D
[q]Android, 4.8.2005 13:16:
Pusuja sunkin pyllylle :D Ihana nähdä sinua :D Mitä pyllyllesi kuuluu? :D
[/q]
mun pylly on vähän krapulainen kun kävin illalla olutfestivaaleilla :D
mut on se jo toipumaan päin :D
mitäs sun pyllyllesi kuuluu? :D ja muidenkin? :D
[q]Android, 4.8.2005 13:27:
No hyvää kuuluu, just parhaillaan Verano lepuuttaa kipeää kättään pyllylläni :D Rasitusvammoja katsos...Niitähän väistämättä ahkerille venyttelijöille kuitenkin jossain vaiheessa syntyy :D
Muistathan sitten, että varsinkin olutpullot soveltuu erittäin hyvin venyttelyyn, etenkin kun käyttää vähän mielikuvitusta :D
[/q]
Venytellessä kieltämättä kipeytyy paikat helposti jos sitä oikein ahkerasti harjoittaa :D
Mahtaiskohan olutpullojen sijasta oluttuopit soveltua venyttelyyn? :D
Tuolla festareilla ei oo nimittäin pulloja saatavilla, mutta ne jatkuu vielä maanantaihin asti ja olisi mukava jos vosin hyödyntää siellä olevia välineitä iltavenyttelyissäni :D
:D:D
Etupyllyä ei välttämättä tarvitsekaan harjoittaa samoilla menetelmillä kuin pyllyä :D
Venyttelynkin voi treeniohjelmaan liittää, mutta tärkeitä ovat myös kestävyyskunto ja lihaskunto :D
Ennen kaikkea tärkeää on tietenkin se että etupyllystä täytyy pitää yhtä hyvää huolta kuin pyllystäkin :D
[q]Android, 4.8.2005 14:05:
Kyllä nekin soveltuu, tietty muovituopit saattaa olla vähän liian pehmeitä :D Lasituopit sen sijaan sopii aivan mainiosti, mutta käytähän niitä varoen, lasinsirpaleita voi olla ikävä poimia pyllystä :D Oma suosikki on ehdottomasti 1,5 litran muovipullot, ne on joustavampia kuin lasipullot ja kokokin rupeaa melkein olemaan sopivaa luokkaa (vähän isompia sais kyllä olla mut ainahan voi käyttää monta samanaikaisesti) :D
[/q]
:DDD
Täällä on kyllä ihan lasituopit käytössä, ja ne on vielä oikein kunnon paksua lasia (ei hajoo helposti) :D
1,5 litran pullot on kyllä aika käytännöllisiä :D
[q]Android, 4.8.2005 15:02:
Hmm, pitää kehitellä joku sellainen ohjelma joka sopii kaikille sukupuolesta riippumatta *miettii* :D Toi pylly on siinä mielessä helpompi, et se on samanlainen kaikilla, paitsi tietty reiättömät ja revennet...:D :D :D
[/q]
Mut ei etupyllyjä sais hylätä vaan sen takia että niille on haasteellisempaa keksiä treeniohjelma! :D Etupyllyn käyttö voi olla hyvin antoisaa ja monimuotoista etenkin silloin jos sitä ei treenaa yksin vaan etupyllypartnerin kanssa :D
[q]Android, 4.8.2005 14:30:
Voivoi, toi etupylly rupeaa olemaan vähän mustasukkainen jo kun pylly saa niin paljon huomiota...:D
[/q]
Hei oon havainnut kanssa että etupylly on jäänyt täysin taka-alalle! :D
Se oli kuitenkin se mistä pyllyjutut alkoi: pylly edestäpäin :D
Ymmärrän siis täysin etupyllysi mustasukkaisuuden! :D
[q]Android, 4.8.2005 15:11:
Joo, ja mun kohdalla kans pyllypartnerin kanssa :D Mut tosiaan, ei niitä saa hylätä, pieni haasteellisuushan vaan lisää mielenkiiintoa :D
*miettii, kehittelee, vertailee, venyttelee*
Hmm, kyllä tästä vielä syntyy joku hyvä treeniohjelma :D :D
[/q]
Mä luotan suhun täysin :D Sun pyllyvinkitkin oli niin hyviä, että saat varmasti aikaiseksi loistavan etupyllyntreenausohjelman :D
Täällä on sorruttu heittään jotain läppää
Hyvää lomaa Fyraettille pyllistelyn merkeissä :D
Ilmoitus: Haetaan pyllyassaria :D Mitä odotan sinulta: Joustavuutta ja venyvyyttä pyllyssä ja treenivalmiutta etupyllyssä :D ja tietenkin :D asennetta :D Työtehtävät: Veranon ja Androidin pyllypolttareiden valmistelu, ahkera pyllyn ja etupyllyn treenaus venyttelyä unohtamatta :D
Työ on vapaaehtoistyötä kaikkien pyllyjen ja etupyllyjen hyväksi :D
Ilmoittautumiset viestillä tähän topiciin :D
[q]Android, 5.8.2005 09:46:
Kiitos e-nergique että jaksat tehdä niin paljon töitä mun ja Veranon pyllypolttareiden eteen *hali ja pusu pyllylle* :D Toivottavasti löytyisi joku hyvä Fyraettin korvaaja :D
Ihana oot :D
Joko muuten oot päässyt testaa niitä oluttuoppeja? :D
[/q]
Pusu sunkin pyllylles :D Teen tän ihan vain siitä syystä kun sä ja Verano ja teidän pyllyt on NIIIIIN ihania :D *molempienpyllyjärutistel*
Hittoku eilen jäi olutfestarit väliin, mut tänään otan uuden yrityksen :D Koitan myös saada pari kaveria mukaan pyllyvenyttelyn ihmeelliseen maailmaan :D
[q]Android, 5.8.2005 09:52:
Hienoa, ja muista että alussa voi ottaa ihan rauhallisesti, voi olla et sun kaverit vähän pelästyy jos heti näytät miten paljon oikein pystyt venymään :D Niinhän se menee, että kun antaa pyllyille pikkusormen, ne vie koko käden :D
[/q]
Ei kyllä mä pyydän niitä aluks ottaan vaan vaikka ihan puolen litran pullon tai vastaavan mukaan :D
Noi tuopit on kyllä tosiaan alottelijoille turhan rankkoja :D Jos ei oo vielä yhtään venytellyt tai ei ainakaan paljoa, niin tuoppien kanssa leikkiessä on repeämisen riski olemassa :D
[q]Android, 5.8.2005 10:09:
*kahdella1,5litranpullollavenyttel*
Johan venyy :D
Tästä se pyllyn viikonloppu pikkuhiljaa lähtee käyntiin :D
[/q]
*ihailevastituijottel* Sä oot kyllä treenannut hyvin :D Sun kannattais ehkä jo siirtyä kokeileen niitä 1,5 litran mehukatti ym. mehukanistereita :D Yks sellanenkaan ei varmaan oikein riitä, mut jos kaks... :D
[q]Android, 5.8.2005 10:17:
Pitää pistää harkintaan :D Ajatus kieltämättä houkuttelee :D
Ja hei, en mä usko et kaks 1,5 litran pulloa on sullekaan liikaa, sun pitää vaan uskoa itseesi ja pyllyysi :D Pylly pystyy oikeasti uskomattomiin suorituksiin :D Ja jos pylly ei vielä veny niin paljon niin kannattaa sit kokeilla tuota etupyllyä :D
[/q]
Kyllä mä uskon että ahkeralla harjoittelulla pystyn tohon samaan suoritukseen, ei se nytkään enää kauas jää :D Edistystä tapahtuu koko ajan, kun mä kuitenkin pääsääntöisesti treenaan joka ilta :D Ja pylly tykkää :D
*etupyllistel*