:D
:D Hmm... täällä ei varmaan ole hyvä käyttää noita listahymiöitä, mutta kelpaako pylliö? :D
[q]cosmic, 2.8.2005 13:22:
Mää kuuntelen etupyllytrancee :D
[/q]
nautin myös itse välillä etupyllytrancen kuuntelusta :D
pyllyjooga etupyllytrancen tahtiin voisi olla harkitsemisen arvoinen asia :D
[q]Android, 2.8.2005 13:26:
Pistäisin sut ja Veranon jaetulle ykkössijalle :D Mä olen heikkona venytellyihin ja hyvin hoidettuihin pyllyihin :D
[/q]
mutta ei sua voida tästä listasta pois jättää kun sä oot kuitenkin itsekin ihan pyllynvenyttelyn pioneereja :D
ja meidän kaikkien sydämenasia on kuitenkin pyllyt ja niiden hoito :D
silti sanoisin että palkinto kuuluu jaetusti sulle ja Veranolle! :D
[q]Android, 2.8.2005 13:32:
Pelkkä ajatus sun aarrearkusta ja Veranon palatsista....Huh...:D :D :D :D :D
[/q]
musta tuntuu että mun pylly tais punastua :D
se ei oo tottunu tällaisiin kohteliaisuuksiin kun se on niin vaatimaton :D
meen nyt ruokkimaan itseäni että myös mun pylly pysyis kunnossa :D
palaan piakkoin, siihen asti *pyllistel* :D
Loppu hyvin kaikki hyvin :D
Kaikki pyllyt löysivät itselleen oman pyllyn! :D
Kiitos mayah, että autoit mua tajuamaan että Androidin pylly on mun elämäni pylly :D
[q]Verano, 2.8.2005 14:21:
Pitää alottaa sillä et vertaillaan toistemme etupyllyjä sekä testataan niiden yhteensopivuutta ja venymisominaisuuksia :D
[/q]
No tosta on opetusmateriaalia netti pullollaan :D
[q]serotonot, 2.8.2005 14:22:
---
Verano, 2.8.2005 14:21:
Pitää alottaa sillä et vertaillaan toistemme etupyllyjä sekä testataan niiden yhteensopivuutta ja venymisominaisuuksia :D
---
No tosta on opetusmateriaalia netti pullollaan :D
[/q]
mut mä luulen ettei siellä netissä oo mitään nimenomaan MEIDÄN etupyllyistä :D
tai no siis enhän mä tiedä jos joku meistä on tehnyt etupyllynvenyttelyopetusvideon :D
tunnustaako kukaan? :D
ja siis mun mielestä muutenkin sen koko tapahtuman pitäis olla vaatteeton :D
siitä pyllyjen peittämisestähän ollaan puhuttu ja se ei oo kovin hyvä juttu :D varsinkaan kun on kyseessä pyllypolttarit :D
[q]Android, 2.8.2005 14:27:
Ei vielä, mut voidaan tehdä oma video :D Voidaan sit siinä testata etpyllyjemme yhteensopivuutta ja miettiä erilaisia venyttelyvaihtoehtoja :D Tuskin tarvii kysyä ootko mukana :D
[/q]
joo, ei tarvi kysyä :D
mun pylly hihkuu jo valmiiks riemusta :D
niin ja tätä videotahan voidaan käyttää sit opetusmateriaalina siellä pyllyjoogatunneilla :D
ja mun mielestä voitais kyllä perustaa myös etupyllyjoogaryhmä :D
[q]Android, 2.8.2005 14:30:
---
mayah, 2.8.2005 14:26:
Tällaistako tämä meidän tyttöjen välinen ystävyys sitten tulee olemaan? Että tosta noin vaan valitaan kuka tahansa ja ehdotetaan etupyllyjen vertailua? Tähänkö on tultu? Tätäkö se kuuluisa "PARISUHDE" nyt sitten on? Kysyn vaan.
---
Ei tässä nyt mistään parisuhteista ole kyse :D Puhtaasti tieteellisistä ja [iso]:D[/iso]-syistä toteutetaan tämä idea :D
Tietysti jos etupyllyjen yhteensopivuus on luokkaa erinomainen saattaa tilanne muuttua :D
[/q]
ja ennen kaikkeahan tässä tähdätään pyllyjen hyvinvointiin, mikä vaatii ehdottomasti tällaisten asioiden tutkimista :D
[q]Android, 2.8.2005 14:33:
Ihanaa :D Mulla on mielenkiintoinen tunne tästä :D Sekä pyllyssä että etupyllyssä :D Ja jotta saavutetaan :D in kaikkein korkein aste pitää vielä yhdistää pylly- sekä etupyllyjoogan, siitä voisi tulla mielenkiintoista :D
Voi huh miten paljon tykkään teistä :D :D :D
[/q]
no varmaahan on se että sekä pyllyn että etupyllyn hyvinvointi ovat hyvin läheisessä yhteydessä toisiinsa :D
usein myös pylly on tyytyväinen jos etupylly voi hyvin ja sama toisinpäin :D
niin, ja me tykätään kans kaikki susta :D
ja tietenkin erityisesti sun pyllystä :D
[q]Android, 2.8.2005 15:00:
---
Verano, 2.8.2005 14:53:
Android, jos mayah ei enää haluu olla mun kaa niin alat sä seukkaa mun kaa ja olee mun oma pylly-ystävä? :D
Mä luulen et meidän pyllyt sopis hyvin yhteen :D
---
No siis todellakin :D Arvaa oonko unelmoinu isosta palatsista iät ja ajat :D Ties mitä muita salaisuuksia sieltä löytyy :D Tämä on suuri päivä, ja säkin varmaan innoissasi olet odottanu että pääset todistamaan mun venyttelyä :D
Ai että Verano, sanattomaksihan tässä jää :D
Sori mayah, mut mun ja Veranon pyllyt menee kohta naimisiin :D
[/q]
saaks mä järkkää teille pyllypolttarit? :D pliispliispliis :D
ohjelmassa venyttelyä ja pyllyjen läiskettä :D
oon onnellinen teidän puolesta! *pyllyäyhteensovittel* :D
[q]mayah, 2.8.2005 15:02:
Onneks kaikesta tästä huolimatta mulla edelleen on [iso]e-nergique jota varten oon jo varannu hotellihuoneen.[/iso]
[/q]
sori, mut kun oon täällä vähän niinku pyllyjen asialla niin en voi sille mitään että oon iloinen mun kahden pylly-toverin liitosta :D
oon kuitenkin pahoillani sun ja Veranon suhteen kariutumisesta, mut mä uskon että sä varmasti löydät vielä itselles uuden kullan (sori, OT, mut tilanne vaati)
[q]Android, 2.8.2005 15:06:
e-nergiquekin on luvannut osallistua etupyllyjen vertailuun :D
[/q]
etupyllyjen vertailu tulee myös kuulumaan pyllypolttariohjelmaan :D
[q]Android, 2.8.2005 15:10:
Luuletko et pystyt keksimään tarpeeks haastetta mun pyllylle? :D
Ja etupyllylle :D
[/q]
mä luulen että se vaatii täysin uudenlaisen ja ennenkuulumattoman ohjelman kehittelemistä, mut jos mulla on apunani esim bestpyllymään Fyraett niin eiköhän me onnistuta :D
mulla on hei vahva luottamus tähän hommaan! :D
[q]Android, 2.8.2005 15:09:
Todellakin, eiköhän me keksitä jotain haastetta sunkin pyllylle :D Sähän voit esim pitää "sormuksen" pyllyssä josta pappi sitten voi kaivaa sen esiin :D
[/q]
Mitään sormuksia :D
Asianmukaiset varusteet
Täällähän on näjemmä menossa klubituksen oma tunteita ja tuoksuja :D
:D, jotta totuus ei unohtuisi
[q]Android, 2.8.2005 15:20:
Voi kiitos :D Mä luotan kans suhun :D
*Ruskean reijän musketööri kiittää ja kumartaa syvään näyttäen pyllyään* :D
[/q]
Ihanaa :D mun pylly kiittää luottamuksesta :D