:D

Back to tunkio O

[q]mayah, 2.8.2005 15:19:
---
Android, 2.8.2005 15:17:
Tajuamme myös sen, että keskustelua voi jatkaa vaikkapa ryhmiksen muodossa jos näin kävisi :D

---

Ne kaikki vihaa mua

(on muuten ollu aika raskas päivä :D )
[/q]

ei me sua vihata :D

ja kyllä mä voin sun kans pyllyjä vertailla tai sä voit vaikka tulla mun ja Fyraett:n kans pyllypolttarienjärjestystiimiin :D
siis tietysti siinä tapauksessa ettei sulle oo liian rankkaa tulla järkkään just noita pyllypolttareita :D

mut voidaan me jotain keksiä :D meillä kun on täällä se periaate että kenenkään pyllyä ei jätetä yksin :D

[q]Verano, 2.8.2005 15:29:

E-nergique, mä oon niin iloinen että sä oot auttamassa meitä ja pyllyjämme :D
[/q]

on ilo auttaa teitä ja teidän pyllyjä :D

teidän pyllyt on ihan parhaat pyllyt ja mä olisin hullu jos hylkäisin ne :D
ei pylly-ystäviä oo ihan tosta vaan niin helppo löytää :D

[q]Android, 2.8.2005 15:34:
Nyt on taas se aika vuorokaudesta jolloin täytyy lähteä kotiin venyttelemään :D Nyt pitää oikein kunnolla treenata häitä varten ja tieysti Veranoa varten :D
Mut haleja kaikille pylly-ystäville :D

Ja paaaljon pusuja rakkaalle Veranolle, mietitään sitä hääpäivää sit vaikka huomenna? :D

[/q]

haleja :D kertoilen huomenna sit alustavia pyllypolttarisuunnitelmia :D

ja hyvää venyttelysessiota :D
pusu sun pyllylle :D

[q]Verano, 2.8.2005 15:36:

Oi rakas munkin pitää viedä nyt pyllyni muualle, nähdään viimeistään huomenna :D
Mäkin treenaan ja minä ja mun pylly ajatellaan sua ja sun pyllyä silloin :D

Pusuja kaikkien pyllyille, märkiä suukkoja Androidin pyllylle :D
[/q]

pusut myös sun pyllylle :D

pidä hyvät treenit :D

huomispyllistelemisiin :D

[q]Fyraett, 2.8.2005 15:43:
polttareis olis kiva jos ilman vaatteit pompittais pomppupalloil [iso] kaikki [/iso] :D
[/q]

joo, hyvä idea :D

se tekis varmaan pyllyillekin hyvää :D

siin o teille varsinainen anthem :D ps. sis. pop-upeja :(

[q]Android, 3.8.2005 10:07:
Olin muuten lähellä revetä eilen :D
[/q]

mikä sen aiheutti :D venyttelyn puute? :D

[q]Android, 3.8.2005 09:21:
Mä ostin ton sinkkuna joskus 90-luvulla :D Viimeistään silloin vanhempien olisi pitänyt reagoida...:D Katso missä nyt ollaan :D
[/q]

[q]Android, 3.8.2005 09:21:
---
serotonot, 3.8.2005 08:58:
siin o teille varsinainen anthem :D ps. sis. pop-upeja :(

---

Mä ostin ton sinkkuna joskus 90-luvulla :D Viimeistään silloin vanhempien olisi pitänyt reagoida...:D Katso missä nyt ollaan :D
[/q]

mun mielestä tässä olis nyt aika vahva ehdokas teidän hääpyllyvalssiks :D

[q]Android, 3.8.2005 09:16:
---
e-nergique, 3.8.2005 09:11:
huomenta kaikki rakkaat pyllyt :D

---

Huomenta ja pusu meidän pyllypolttarisuunnittelijan pyllylle :D
Joko suunnitelmat on edenny? :D Äläkä sit paljasta liikaa vielä tässä vaiheessa :D
*innoissaan*

[/q]

kyllä tässä jonkunlaista suunnitelmaa alkaa hahmottuun :D

dresscode on jo kyllä päätetty :D

[q]Android, 3.8.2005 09:39:

Annas kun arvaan...:D
http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=42684;pid=614849#614849 :D
[/q]

Arvasit oikein :D

Pyllyt Paljaaksi :D

Ovatkohan kaikki muut hylänneet pyllymme? D:

Eivät kai muut pyllyt loukkaantuneet, kun mun ja Androidin :D pyllyt löysivät toisensa?

Kuuluuko kaljan kittaaminen suositeltaviin venytysmuotoihin? Sitä tulee harrastettua melko hyvin säännöllisesti ympäri vuoden ja pyllyn pinta-ala ainakin kasvaa... :D

^no hyi, ihan ku aivot :D

Pyllyni on palannut :D

Mukava huomata että täällä on pyllyillyt myös pari harvinaisempaakin vierasta :D

[q]Android, 3.8.2005 14:39:

Joo, mä vähän selitin niille mistä tässä on kyse :D Mä luulen, et moni haluais mukaan, mut ne ujostelee vähän...:D Olkaamme siis posiitivisia ja rohkaisevia esikuvia niille :D Näytetään niille pyllyjen voima ja ihanuus :D
[/q]

Mun mielestä olis kyllä tosi hienoa jos meidän jäsenkunta kasvais oikein suureksi :D

Saatais oikein kunnon pyllyhäät ja pyllypolttarit sun ja Veranon pyllyille :D
Verano myös tarvitsisi pyllykaason... :D Voikohan jossain etsiä ilmoituksella vapaaehtoisia? :D
Ehkä tän täällä ilmoittamisen pitäis kuitenkin riittää :D Ja jos kukaan ei halua, niin mä voin sit ruveta jos Verano hyväksyy mut :D

[q]Verano, 3.8.2005 15:06:

Mä oon koko ajan olettanut et sä oot mun pyllyni kaaso :D
En mä huoli ketään muuta :DCI:
[/q]

Ihanaa!!! :D :D
Et tiedä kuinka onnelliseksi juuri teit pyllyni :D

Toivon vaan että pystyn tyydyttävään tulokseen pyllypolttareiden järjestelyssä, koska mikään ei tuntuisi pahemmalta kuin tuottaa teidän ihanaakin ihanemmille pyllyillenne pettymys :D

[q]Android, 3.8.2005 15:17:
Kohtapuolin pitää raahata tuo pylly kotiin vähän rauhoittumaan ja viilentymään, mutta paljon pusuja ja haleja teille pylly-ystävät :D

Verano-kulta, ajattelen sinua tänään kun yritän täysin uutta temppua :D Teen sen sinua varten :D *iso suukko pyllylle*

Nähdään taas, ja muistakaahan...No, te varmaan itsekin muistatte jo tässä vaiheessa :D
[/q]

pusuja *pyllyäpuristel*, huomisiin :D

Heihei rakas! Mä vien pyllyni nurmikolle tästä :D

*suukottel*

O