:D
Entäs perseily?? *täh*
*pyllyil*
siis voi elämän karut männynkävyt..
:D Ei juma teidän ja pyllyjenne kanssa. Eihän tätä topicia uskalla kohta enää lukea, kun pelkää tulevansa hulluksi - mut mun pyllyni on silti piukein.
[q]Android, 5.8.2005 17:01:
Hei kuules, pyllyjoukkomme saattaisi tarvita fyysikon apua kun uhmaamme fysiikan lakeja. Ootko varma ettet haluu liittyy? :D
[/q]
:D En ole vielä täysin toipunut siitä voimisteluryhmä Perseet Olalle-ajatuksestakaan.
[q]ALIEN:
mul on sit timmein :D
[/q]
Joo en ole postaamassa kuvaa. :D
päivän :D
[q]Android, 8.8.2005 14:58:
Toivottavasti Verano on mielissään, sillä hänen Palatsinsa ansaitsee vain parasta...:D
Ja kyllä meillä tosiaan riittää aihetta olla ylpeitä itsestämme, ajattele miten paljon olemme saavuttaneet näin lyhyessä ajassa ja miten paljon edistystä on tapahtunut...:D Mitä tähän nyt sanois...Ihanaa :D
Lisäyksenä vielä että oon erittäin ylpeä sinustakin, tuohon lasituoppitempuun ei sentään jokainen kykene, pyllysi on varmasti iloinen :D
[/q]
Mun pylly nauttii nykyään elämänsä joka hetkestä täysillä :D
Erityisesti koska se tietää että sillä on sielunveljiä ja -sisaria ja se tietää että siitä välitetään, sillä se saa joka päivä huomiota venyttelyn merkeissä :D
Myös etupyllyni on oloonsa suhteellisen tyytyväinen eikä tunne mustasukkaisuutta pyllyn saamasta huomiosta huolimatta :D
Kaiken kaikkiaan pyllyosastolla on siis asiat hyvin :D
[q]ALIEN, 5.8.2005 17:32:
mitä, ei todistusaineistoa? :D
[/q]
:D Katsos ei se kuva kuitenkaan tuntumaa kerro.
[q]Ninya, 6.8.2005 21:09:
^no hyi, ihan ku aivot :D
[/q]
Ne ne tolla kaverilla todennäköisesti onkin :P
Peppu on pop*hih*
[q]Epailija, 8.8.2005 12:22:
Älkää unohtako etupyllyä (|).
[/q]
(l) & 8---D :D
[q]Android, 8.8.2005 12:07:
e-nergique, meidän pitää näyttää suunta muille :D
[/q]
Totta! :D Me ollaan pyllyn lähettiläät :D
Älkää unohtako etupyllyä (|).
[q]Android, 8.8.2005 09:33:
Ihanaa nähdä sinua taas *pusu pyllylle*
*pyllistel*
Mitä sinulle ja pyllyllesi kuuluu? :D Pääsitkö kokeilee niitä tuoppeja viikonloppuna...? :D
[/q]
*PusuAndroidinpyllylle*
Joo... tuoppeja tuli kokeiltua :D Se oli vähän haasteellista, koska kyseessä oli kunnon kahvalliset lasituopit, mutta havaitsin että mun pylly pystyy parempiin suorituksiin kuin uskoinkaan :D
Olen oikein ylpeä pyllystäni! :D *omaapyllyätaputtel*
*pyllistel ja etupyllistel*
Ihanaa!!! Meille on liittynyt uusia pyllyfaneja :D
Viikonlopun aikana tuli ikävä kaikkia pylly-ystäviä! :D Onneksi on taas uusi viikko edessä :D
P.S. Pyllyassari edelleen haussa... :D
[q]Android, 8.8.2005 10:35:
Minäkin olen erittäin ylpeä sinusta :D Sinulla todellakin on syytä iloita pyllysi puolesta, nyt sitä ainakin on hemmoteltu...Kahvalliset lasituopit, ihanaa :D Mitä olet ajatellut seuraavaksi kokeilla? Itse tässä jonkinlaisia mehukanistereita tosiaan olen miettinyt, kuten jo ehdotitkin :D
[/q]
Ajattelin ehkä kokeilla jotain villiä luonnosta... :D En vielä tiedä mitä, mutta ajattelin käydä tutkailemassa josko jotain kiinnostavaa löytyisi :D
Esim. kanto voisi olla kokeilemisen arvoinen juttu :D