Mikä latistaa kiinnostuksesi mieheen / naiseen
Kun huomaa että on yksi kulmakarva vinossa
[q]migizz, 17.11.2007 17:34:
Mutta voitko olla varma ettei häntä kiinnosta puhua näistä asioista. Se nyt on vaan luonnollista että silmiin katsominen on välillä vaikeata jos siinä alempana on jotain muuta katsottavaa. Ja eikös se ole kohteliasta kehua toisen ulkonäköä (tosin kohtuudella).
Tai sitte kyseinen henkilö haluaa sekä keskustella että pesää, eikös se ole vaihtoehto?
[/q]
Mähän en siis koskaanikinä esimerkeissäni karrikoi :p
[q]Skenemursu, 18.11.2007 12:41:
Thaimaalaiset siskonne ovat mustasukkaisia jo tunnin yhdessäolonjälkeen
[/q]
Kulttuurierot on jänniä
Liian erilainen maailmankuva; materialismi, ehdottomuus (vain minä olen oikeassa uskontoniTMS suhteen), ilkeys/rasismi, yleisesti ottaen suppeakatseisuus*eiei* ja se että maailmanmeno ei kiinnosta, itsekkyys..*igor* Pitää olla omia mielipiteitä ja ne on mielellään kumminkin lähellä omiani*iloinen* siis sillälailla että liian erilaisia ei voi olla.. arvomaailman on oltava samankaltainen.
Ja oman mielipiteensä osaa sanoa ja seistä sen takana! Mutta kuitenkin avoin keskustelulle ja avoin uusille ajatuksille jne. Heh.*nauru*
Matsoilu, toisaalta liika hiljaisuus/ujous, epärehellisyys, hyi yäk.*eiei*
Oma ittensä pitää olla. Ja tyytyväinen siihen. Pitää osata nauraa ja hassutella mun kans. Positiivinen elämänasenne.
Liikaa ei saa takertua, pitää olla luottamus kunnossa.*joo*
[q]Miinapiina
yks juttu on lisättävä;
vaikka olenkin kahden suloisen riiviön mamma, ja ne on mulle niiin tärkeitä, ni mä oon muutakin kuin äiti
sellaset "no missäs sun lapset sit on?" kyssärit ottaa välillä päähän, ihan ku mä oisin ainut ihminen maailmassa, joka niitä osaa/pystyy hoitaa... (ja ku toi kysytään sellasella äänensävyllä, et no huuuuhhuuuuh mitä sä tääl teet ku sul on lapsia *toktok*)
[/q]
Näinpä.*joo* (Paitsi että yhden ihanan riiviön äiti oon.)
[q]Juhgu, 19.11.2007 23:13:
---
Zeratul, 19.11.2007 23:06:
---
Säkään et sisäistäny mun lauseen hienoutta, etkä läpässy älykkyystestiä.
:( Käänteispsykologiaa!
Pointti tulee tässä:
Kohteen tulee olla tarpeeks kaunis jotta ei hetkeäkään vois epäillä kysyjän pitävän häntä rumana, josta päästään siihen että itseasiassahan kysytään älykkyydestä. Niih.
---
Oh shit, failasin älykkyystestin. Miks mä aina failaan älykkyystestit ;()
Ei mut, kyl tos sun repliikissä on semmonen vieno vittuilun vivahde, että aika harvassa on sellaiset kohteet jotka ton "älyää" ottaa kohteliaisuutena. Mut täähän on puhtaasti teoriaa, joten en mene tuomitsemaan tota sun repliikkiä ennenku oon testannu sen käytännössä vähintään 150 kertaa.
[/q]
Joo ehkä toi on sit liian tyly. Mut jotta mä jaksaisin pidempään kattoo jotain naista nii ois kyl suotavaa et se tajuis ton. Tai olis anaki älyllisesti sillä tasolla et vois tajuta. Tietty jos tavotteena on vaan saada tuijottaa tissejä tai mahdollisesti petiseura nii tommosen lauseen käytön voi kyl unohtaa ihan suoraan.
Jos vaikka tähän väliin sit tekisin ekan ihan oikeen paljastuksen aiheeseen liittyen nii sanotaan et jos ei oo tarpeeks fiksu nii mielenkiinto katoo aika äkkiä. Tietty ku pitäis kestää näitä mun sivistymättömiä juttuja nii vaihtoehdot rupee olee jo aika vähissä.
Ehkä mä vaan luovun toisen moisen naisen etsinnästä ja teen anniharhasta vaimoni.
[q]Juhgu, 19.11.2007 22:56:
"Ootko sä oikeesti noin vitun tyhmä vai näytätkö vaan siltä?" Tossa on niin kovat vaihtoehdot tarjolla että heruu ihan samantien vaikka siinä baarin pöydällä, etenkin anniharhalta ja kaikilta anniharhanmielisiltä.
[/q]
Ups, ja just eilen pyysin äitii rekkaa tänne et pysyis kärryillä mun elämässä :S
[q]Zeratul, 19.11.2007 22:23:
---
anniharha, 5.11.2007 18:21:
Mieluummin aloittaa vittuilemalla päin naamaa, silloin mulla pysyy mielenkiinto yllä ainakin kaks hetkeä kun koitan keksiä jotain nasevaa vastaiskua.
---
Mulla ois tässä yks josta on tuleva vielä aikojemme legendoja:
"Ootko sä yhtä tyhmä ku sä oot ruma?"
Kerrohan heti ku keksit jonku kivan come-backin.
[/q]
Okei, susta tuli just se poikkeus jolle voin antaa säälistä :)(:
[q]anniharha, 19.11.2007 22:26:
---
Zeratul, 19.11.2007 22:23:
---
anniharha, 5.11.2007 18:21:
Mieluummin aloittaa vittuilemalla päin naamaa, silloin mulla pysyy mielenkiinto yllä ainakin kaks hetkeä kun koitan keksiä jotain nasevaa vastaiskua.
---
Kerrohan heti ku keksit jonku kivan come-backin.
---
Okei, susta tuli just se poikkeus jolle voin antaa säälistä :)(:
[/q]
En nyt tiiä kumpi ei tajunnu toisen ajatuksenkulkua, mut en kyl keksi miks toi oli niin säälittävä. Et vaa osannu vastata. :( Tai ehkä tää oli malliesimerkki mun äskeisestä väitteestä, ku sanoo tarpeeks suoraan nii ei sitä kukaan enää usko, eli antaisit oikeesti mut koska en usko nii jää taas pipari saamatta. :(
Ai nii ja semmosten ikivanhojen uusiokäyttö on aina kohillaan.
"Onks sun vanhemmat simpukoita?"
Todennäkösin vastaus on joku "ai ooks mä nyt niin helmi","vanha" tai joku muu vastaavanlainen tokasu ku ton kaikki kumminki on jo kuullu.
Siihen väliin sit päräyttä et "Ei vaan siks ku näytät siltä et oot viime aikoina leikkiny vaa katkarapujen kaa" tai vaikka "Aattelin vaa ku oot selvästi kostee ja haiset ihan kalalle!"
[q]Zeratul, 19.11.2007 22:41:
En nyt tiiä kumpi ei tajunnu toisen ajatuksenkulkua, mut en kyl keksi miks toi oli niin säälittävä. Et vaa osannu vastata. :( Tai ehkä tää oli malliesimerkki mun äskeisestä väitteestä, ku sanoo tarpeeks suoraan nii ei sitä kukaan enää usko, eli antaisit oikeesti mut koska en usko nii jää taas pipari saamatta. :(
[/q]
Silleenniinku iiäräl jos oisit tullu ton heittää nii oisin luultavasti todennut "en" ja senhetkisestä mielialasta riippuen mahdollisesti jatkanut joko "oon paljon tyhmempi" tai "eiku mitä, oonksmä se poikkeus mensan jäsenissä joka oikeesti näyttää hyvältä?", tai jos oisin ottanu tarpeeks monta niin oisin varmaan keksinyt jotain oikeesti nasevaakin. Nyt aattelin kierrättää vanhaa vitsiini ja saada siin sivussa, mut missasit jo ku ei heti kelvannu ja mun mielenkiinto meni jo :(
[q]Juhgu, 19.11.2007 22:56:
---
Zeratul, 19.11.2007 22:23:
---
---
Tai sit ihan vaan se klassinen "Ootko sä oikeesti noin vitun tyhmä vai näytätkö vaan siltä?" Tossa on niin kovat vaihtoehdot tarjolla että heruu ihan samantien vaikka siinä baarin pöydällä, etenkin anniharhalta ja kaikilta anniharhanmielisiltä.
[/q]
Säkään et sisäistäny mun lauseen hienoutta, etkä läpässy älykkyystestiä.
:( Käänteispsykologiaa!
Pointti tulee tässä:
Kohteen tulee olla tarpeeks kaunis jotta ei hetkeäkään vois epäillä kysyjän pitävän häntä rumana, josta päästään siihen että itseasiassahan kysytään älykkyydestä. Niih.
Ja sori, en mä oo niin tyhmä ku miltä sä näytät.
[q]anniharha, 19.11.2007 23:27:
---
Zeratul, 19.11.2007 23:08:
edit: Mut jos oot ees puoliks nii kaunis ku oot fiksu, nii ehkä mä viel joskus annan sulle.
---
Pistän sulle privaa heti ku sulan tästä kommenttisi aiheuttamasta verbaalisesta syväjäätymisestä ja veri kiertää taas yläpäässäkin.
edit :
---
Zeratul, 19.11.2007 23:22:
Ehkä mä vaan luovun toisen moisen naisen etsinnästä ja teen anniharhasta vaimoni.
---
Eikuhei kato jee, mun ei tarviikaan enää tehdä mitään ja mä saan silti!
[/q]
Nyt ois pitäny jo malttaa lopettaa ja jättää tää ihana rakkauden tunnelma leijailemaan ilmaan, mut joku paha mun sisällä pakotti vielä korjaamaan. Ei naimisissa olevat parit harrasta seksiä!
[q]Zeratul, 19.11.2007 23:33:
Ei naimisissa olevat parit harrasta seksiä!
[/q]
MIKS SÄ KERKESIT PERKELE EKA! olin just editoimassa kyseistä faktaa omaan postaukseeni ja toteamassa, että ehkä pidetään meidän tuleva suhde ihan avoliittona vaan
[q]anniharha, 19.11.2007 23:36:
MIKS SÄ KERKESIT PERKELE EKA! olin just editoimassa kyseistä faktaa omaan postaukseeni ja toteamassa, että ehkä pidetään meidän tuleva suhde ihan avoliittona vaan
[/q]
Minkäs mä sille voin että se on miehelle ihan luonnollista olla liian nopee.
Mut katotaan...
[q]Zeratul, 19.11.2007 23:41:
[/q]
Tipahdin
Jos meidän avoliitto kestää kauemmin kuin sä miehisten toimiesi parissa tai tää hienoinen offtopic johon mun koko ilta ja viimeinenkin kunniallisen naisen maine on taas kadonnut, niin se on selkeesti ennätys mun parisuhdesaralla. Nyt mä lopetan tän keskustelun ja meen sänkyyn, tuu säkin, kulta.
[q]anniharha, 19.11.2007 23:46:
---
Zeratul, 19.11.2007 23:41:
---
Tipahdin
Jos meidän avoliitto kestää kauemmin kuin sä miehisten toimiesi parissa tai tää hienoinen offtopic johon mun koko ilta ja viimeinenkin kunniallisen naisen maine on taas kadonnut, niin se on selkeesti ennätys mun parisuhdesaralla. Nyt mä lopetan tän keskustelun ja meen sänkyyn, tuu säkin, kulta.
[/q]
En mä nyt enää hetkeen sänkyyn kykene, justhan mä vasta tulin.
Mut hyviä öitä. *pus**tirsk*
Pahanhajuinen hengitys. Hyi saatana!
Tissit.
[q]astaroth, 20.11.2007 18:22:
---
RiD, 20.11.2007 18:21:
Tissit.
---
mieheen, vai naiseen?
[/q]
MAINITTU ULULU!
[q]migizz,
Joo mut turhasta ei pidä itkeä
[/q]
Ei kukaan varmastikaan aina itke "turhasta". Kuten aikaisemmin totesin, oletko ajatellut, että kaiken tuon valittamisen takana saattais olla jotain muita asioita kuin ne keittiön kaapit. Jos olet törmännyt huolestuttavan usein vain "valittajanaisiin", niin ehkä kannattais katsoa peiliin.
[q]migizz,
Mulle on noi roolit iskostettu päähän, miehet miehinä naiset naisina
[/q]
Huih. Suhteellisen mustavalkonen (ja sanoisinpa jopa keskiaikainen) maailmankuva. Aika pelottavaa, että ne on "vain iskotettu päähän". Melkoista aivopesua tullut jostain suunnasta... Itse yritän ajatella asioita hiukan useammasta näkökulmasta ja esim. naisen "valittaja"- ja miehen "valitussuodatin"-rooleja syvemmälle ja miettiä, MINKÄ TAKIA tuomoiset roolit ylipäätänsä joskus on syntynyt.
Mutta en jaksa rueta väittelemään pidemmälle asiasta. Yhtä hyödyllistä kuin keskustella ihmisen kanssa, joka väittää kivenkovaan, että maapallo on litteä.
Itse voisin samalla mentaliteetilla väittää, että miehet ovat väkivaltaisia raiskaajia ja todeta, että "näin se vain on" tai "miehet vaan on semmosia".
Suorastaan pelottavaa.
Narsistisuus, kunnioituksen puute, arvostuksen puute, puutteessa eläminen, Turha riitely turhista asioista, "mua ahdistaa", "mä en ehkä oo valmis vielä sitoutumaan vakavammin"... Listahan jatkuu, mutta kolme ekaa on nyt tän hetken huiput.