Mikä latistaa kiinnostuksesi mieheen / naiseen

Back to häröily O

Jos sen kiinnostus mua kohtaan latistuu.
Ei meinaa sitä, että sen heti tarvis olla musta kiinnostunut.

[q]migizz, 26.11.2007 19:01:

...ja osaan mielestäni suodattaa oikeasti tärkeät asiat sieltä.
[/q]

[q]Zeratul, 20.11.2007 18:15:
---
Annakins, 20.11.2007 09:37:
---
Zeratul, 19.11.2007 22:23:
"Ootko sä yhtä tyhmä ku sä oot ruma?"

---

Kuinka paljon ton "hiffaaminen" kertoo älykkyydestä ja kuinka paljon hyvästä itsetunnosta?

---

Miks ees kyselet tommosta ku hyvin tiiät etten osaa vastata. Myönnetään nyt kuitenki et me siveyden kanssa todettiin jo tossa muutama viikko sit ku tän lauseen ilmoille päästin ettei se kauneus eikä edes älykkyys riitä, jos itsetunto ei oo kohillaan nii tulee joka tapauksessa huti.
Kyl mä silti väitän et älykkyys on se tärkee osa ton "hiffaamiseks", itsetunto ratkasee vaan sen osataanko ottaa kehut kehuina. Yhtä hyvinhän sitä vois vaan selkokielellä kehuu maasta taivaisiin, itsetunto päättäis meneekö läpi, mut älykkyys jäis täysin testaamatta. How boring is that.
[/q]

Aika korkeet vaatimukset. Ja muutenkin ihan helvetin paska läppä.

Sellanen turha leikkiminen.
Jos kiinnostaa niin kiinnostaa ja jos ei,niin okei ja kiitos.
Mä en oo koskaan jaksanut juosta kenenkään perässä enkä tuu juoksemaankaan.
Tosin tota vaikeesti tavoteltava-piirileikkiä taitaa enemmänkin naiset harrastaa...

[q]Rubicon, 2.12.2007 22:05:
Sellanen turha leikkiminen.
Jos kiinnostaa niin kiinnostaa ja jos ei,niin okei ja kiitos.
Mä en oo koskaan jaksanut juosta kenenkään perässä enkä tuu juoksemaankaan.
Tosin tota vaikeesti tavoteltava-piirileikkiä taitaa enemmänkin naiset harrastaa...
[/q]

Tosin kyllä ne miehetkin osaa. Kundi on heti kimpussa, ku oma kiinnostus lopahtaa (kun ei jaksa enää rampata toisen perässä). "Tuutko kahville" "Oot niin ihana." Turha siinä vaiheessa enää ruikuttaa.

Välinpitämätön, itsekeskeinen, tosikko joka ei osaa ottaa muita huomioon niin HYI !!!! *eikä**eiei**hmph*

-sokeus omille virheilleen
-ylimielisyys
-epärehellisyys
-kommunikointikyvyn puute
-tunnevammaisuus

-M

Muutamat sanat jos joka kerta jotai kysyttäessä pamahtaa ilmoille "emmä tiiä" "Ehkä" Toisaalta hermot menee jos tota kuulee muualtaki.

Huumorintajuttomuus.
Tais siis se jos huumorit ei kohtaa... Siitä tulee vähintään turhautunu olo.
Ja kohteliaisuutta ja jonkinasteisia käytöstapoja arvostan kyl.

Käyttää sanaa "semi".

[q]spoinkel, 20.3.2008 14:39:
Käyttää sanaa "semi".
[/q]

mäki dumppaisin jessica alban samantien jos se käyttäis sanaa "semi" :-P

[q]Wolverine, 20.3.2008 15:17:
---
spoinkel, 20.3.2008 14:39:
Käyttää sanaa "semi".

---
mäki dumppaisin jessica alban samantien jos se käyttäis sanaa "semi" :-P
[/q]

Englannin kielessä sillä on muutamia hyväksyttäviä käyttötilanteita, kuten "let's have sex in that semi!"

Tai nyt kun miettii tarkemmin... perun puheeni. Unohtakaa edellinen.

[q]Hitchhiker, 21.11.2005 15:28:
-Itsekeskeisyys on todellakin pahasta (minä minä minä minä)
-Epävarmuus (joissain asioissa, kaikissa se ei ole pahasta)
-Avarakatseisuuden puute
-Pakottava asenne
-Kommunikaatio kyvyttömyys
-Diivailu
-Ei saa vaatia liikoja toiselta
-Keittiö on itselle kodin sydän, joten jos et osaa laittaa ruokaa niin se on moro (itse olen ruoanlaitossa kohtuullisen tarkka ja nirso itselleni, mutta en muille)
-Liiallinen suunnittelu joka asiassa
-Perään vahtiminen, kenen kansssa, missä, milloin olet tulossa, tekstarit puolen tunnin välein
-Äskeiseen viittaus, luottamuksen puute
-Kermaperseisyys, äitisi ei ole täällä tekemässä puolestasi joitakin asioita ja aina on kaksi tai useampi vaihtoehto valittavana (esim. jos sinun tarvitsee välttämättä kulkea se kilometrin matka autolla, niin pitäisiköhän sinun miettiä onko tässä tilanteessa jokin väärin)
-Luonnosta pitämättömyys
[/q]
Lisäillääs listaan vähän lisää tavaraa
-Liian nopeaan eteneminen (jos siis sinusta tuntuu, että kahden viikon jälkeen seurustelemme niin mietippä hetki, ihmiseen pitää tutustua ennen kuin todellisuus raottaa oviaan)
-Olen luonteeltani "vapaakulkija", joten menen oman tahtoni mukaan eli en tee sitä mikä minua ei huvita / kiinnosta ja annan myös sinulle sen mahdollisuuden
-Rauhallisuus ennen kaikkea, mikään ei saisi tapahtua liian nopeasti omasta mielestäni
-Jos et ymmärrä että aina ei kerkiä ja vedät siitä herneen nenään, niin ehkä parempi antaa sinun olla yksin ja myös itseni kannalta olla tilanteessa yksin

[q]irrrma, 4.11.2007 20:58:
---
Fyraett, 4.11.2007 20:52:
---
irrrma, 4.11.2007 20:44:
Jos ei osaa tanssii ei oo rytmitajuu ja huumorikin on jääny himaan, niin..*eiei**poks*

---

eiks se just oo sitä humorii jos tanssii vaik ei osaa? :D

---

Kenen mielestä?
[/q]

o/ :D

[q]aada, 17.5.2009 06:47:
no mieheen tappaa kiinnostuksen ainakin seuraavat:

- liika tunteellisuus, etenkin jos se ilmenee liian varhain
- liika empaattisuus, se että välittää tyyliin kaikista afrikan lapsista ja liikuttuu esim. eläinten kuolemasta
[/q]

täh, eikö parisuhteessa olekkaan kyse tunteista? entäs jos toinen on empaattinen? Työskentelee Unicefissa Afrikan lasten hyväks koska kokee työnsä tärkeäks? Pitää lemmikkejä ja on hieman paskana parhaan kaverinsa, 15 v mäyräkoiran kuolemasta?

vai pitäiskö jätkien olla vaan tylyjä ja kovia ja etäisiä ja tähdätä motarilla siihen tien yli loikkivaan jänikseen? tätäkö te tytöt haluatte?

jos näin, voitte pitää tunkkinne.

t. herkkis

[q]mikke, 30.3.2009 20:44:
---
kuolo, 16.3.2009 17:43:
peenis naisella*eiei*

---

on kyl aika turn-off :(
[/q]
Kokemuksia?

[q]Mark, 13.6.2005 12:38:
---
Ana-5000, 13.6.2005 12:36:
Eiks saa olla sellasta mieltä et laittomien päihteiden käyttäminen on vastenmielistä?

Vai pitääks niiku joko kieltää kaikki tai sallia kaikki?

-M

---

saa. tossa kun ei määritelty sitä mitenkään muuten kun "huumausaineiden" käyttö, johon mun mielestä ainakin luetaan myös rööki ja viina. No okei, ehkä ne on sit päihteitä, mut any case, se siit aiheest

-M
[/q]

Hahaha Vitti nää keskustelut huumausaineiden määritelmistä on aina yhtä hupaisia. On se perkele että kuosaajilla on niin huono itsetunto että pitää aina määritellä huumausaineiks joka perkeleen "elintarvike", jotta voi sitten rinnastaa satunnaiset kaljankiskojat ja kahvinjuojat omiin lakkapelleilyihinsä ja todeta että "hei, ihan jeeshän tää homma on, mullahan menee aika hyvin! noi käy terassilla, meitsi imppaa lentobensaa ja vetää lakkaa."

Sitäpaitsi ton verbin "käyttö" määritteleminen on tossa tapauksessa oleellisempaa kun itse objektin.

Topikkiin vastatakseni: Itseäni ärsyttää sellaset akkelit jotka tuputtaa vitusti sitä omaa juttuaan, jos vittu haluan syödä maksalaatikkoa ja muija on vegaani niin mä jumalauta syön sitä. Äärifeminismi (nauhotetaan tamppoonimainoksia mun star warssien päälle) yököttää myöskin. Konemusiikkiviha on kanssa se mistä juttu katkee välittömästi.

[q]Orfeus, 14.6.2005 18:51:
---
alek száhala, Topikkiin vastatakseni: Itseäni ärsyttää sellaset akkelit jotka tuputtaa vitusti sitä omaa juttuaan, jos vittu haluan syödä maksalaatikkoa ja muija on vegaani niin mä jumalauta syön sitä.

---

Indeed, joutunut henk koht kokemaan!
[/q]

Sama setti, puolisen vuotta äärivegaanin kanssa. Hirvee kitinä joka vitun broileripullasta.

[q]aada, 21.5.2009 08:04:
---
mutta siis kyllä se tappaisi oman kiinnostukseni, jos toinen olisi yliempaattinen ja esimerkiksi olisi töissä mainitsemassasi unicefissa. sen lisäksi että en pitäisi sitä viehättävänä, olisi meillä niin suuret arvoristiriidat, että jutusta tuskin tulisi mitään.

[/q]

arvoristiriita? siitä että toinen tekee töitä ihmisten (/eläinten) hyväksi? siitä että toinen välittää siitä mitä maailmassa tapahtuu? siitä että toinen näkee ihmisten tunteet ja reagoi niihin? Miten se, että ihminen välittää toisista ihmisistä, eläimistä ja eämästä ylipäätään, voi aiheuttaa arvoristiriitoja? Ja jos näin tosiaan on, onko sulla yhtään aavistusta miten kylmältä nihilistiltä se saa sut kuulostamaan?

Selasin ihan varmuuden vuoks muutaman sivun taaksepäin, ja joka kerta kun empatia mainittiin, kirottiin sen puutetta, joka ei pelkästään tapa niitä parisuhteita, vaan se tappaa meidät kaikki - IMO se on eräs suurimpia syitä siihen miks mailma on niin viturallaan kuin se nyt on: ihmiset sekoilee vitun itsekkäästi kaiken maailman paskaa kykenemätä asennoitumaan sen toisen osapuolen saappaisiin joka on siellä saavalla puolella. Jos jengi vähän treenais tätä, aika iso osa maailmassa tapahtuvasta paskasta jäis luultavasti tapahtumatta. Yhtenä esimerkkinä nää parisuhteet: oma empiria, ja vähän tää saittikin (tais olla sinkkuluukussa tästä) kertoo vähän siitä et nainen on useammin se joka jättää. Väittäisin kuitenkin että jos tytöt ekaks kelais hiukka mitä se vaikuttaa ja miltä se siitä toisesta osapuolesta tuntuu, näitä jättäjä-jätetty-skenaarioita a) olis vähemmän ja b) ne vois olla helpommin ratkaistavissa jollain muulla taalla kuin syyttelyllä, katkeruudella ja vihalla, johon se jättäminen useimmiten johtaa.

[q]mini_mi, 21.5.2009 13:59:

Aika yksipuolinen kannanotto, ihan kuin naisen jättämisen taustalla ei olisi ihan oikeita syitäkin taustalla, esimerkiksi juuri toisen tunteettomuus, empatian puute, itsekeskeisyys jne. jne. Vai oliko se sittenkin niin, että miehet on pyhimyksiä ja naiset vain ilkeyttään jättää? Jottei menisi ihan offtopic niin eiköhän jättämisen taustalla ole se, että jokin on latistanut kiinnostuksen toiseen.

[/q]

No, sen mitä oman empirian pohjalta voin sanoa, niin ainakaan mun kohdalla kyse ei ainakaan oo ollu tunteettomudesta, empatian puutteesta tai siitä ettei välitä/rakasta. Oon varsin hyvin sinut sen kanssa etten oo täydellinen enkä pyri sellasta väittämäänkään, mut sen enempää omaa kilpee kiillottamatta, kyllä noissa mun keisseissä kyse on ollu sen toisen osapuolen itsekkyydestä, niin monasti meikä on dumpattu jonkun toisen takia tai muuten vaan häivytty sen enempää selitelemättä.

no, olen ottanut opikseni, ja todennut että kissat on paljon siistimpää seuraa kuin kissat.

O