Mikä latistaa kiinnostuksesi mieheen / naiseen

Back to häröily O

[q]AcidKun, 20.5.2009 19:46:
---
Skenemursu, 21.2.2009 02:58:
Ja oletteko kundit huomanneet että vaikka meidän mielipidettä kysytään ei sillä kuitenkaan ole mitään merkitystä?
---

Tätä saa kokee vähän turhankin usein
[/q]Paitsi, jos se mielipide on väärä! Sillä aina, kun mimmi kysyy mielipidettä, niin siihen on joko oikea tai väärä vastaus. Yleensä valitsee aina väärän!

Velttous ja lahnamainen olemus. Hyvin monasti todettu varsinkin haudantakaisesta rakkaudesta nautittaessa.

[q]René Patrick, 20.5.2009 19:50:
Yleensä valitsee aina väärän!
[/q]

Mä teen sen tahallaan, ni välttyy turhilta jutuilta*vink*

[q]Annakins, 20.11.2007 09:37:
---
Zeratul, 19.11.2007 22:23:
"Ootko sä yhtä tyhmä ku sä oot ruma?"

---

Kuinka paljon ton "hiffaaminen" kertoo älykkyydestä ja kuinka paljon hyvästä itsetunnosta?
[/q]
Miks ees kyselet tommosta ku hyvin tiiät etten osaa vastata. Myönnetään nyt kuitenki et me siveyden kanssa todettiin jo tossa muutama viikko sit ku tän lauseen ilmoille päästin ettei se kauneus eikä edes älykkyys riitä, jos itsetunto ei oo kohillaan nii tulee joka tapauksessa huti.
Kyl mä silti väitän et älykkyys on se tärkee osa ton "hiffaamiseks", itsetunto ratkasee vaan sen osataanko ottaa kehut kehuina. Yhtä hyvinhän sitä vois vaan selkokielellä kehuu maasta taivaisiin, itsetunto päättäis meneekö läpi, mut älykkyys jäis täysin testaamatta. How boring is that.

se ainainen: mä en tiedä mitä haluun, haluisin matkustella ja oon niin pihalla elämäni kanssa vaikka oonkin jo 30 ja risat*eiei*

epäaitous, liiallinen itserakkaus, väkivaltaisuus

Ensimmäinen latistava tekijä on totaalisen erilainen huumorintaju. Sen täytyy olla yhtä huono kuin mullakin. Mun jutuille ei tarvitse nauraa, jos ne pystyy nokittamaan. Jos toinen ei saa mua nauramaan, ei mahdollisuutta ole. Älykköhuumorin voi unohtaa ja rasismivitsejä siedän vain epärasisteilta. Vauvavitsit ja itseironia toimivat aina.

Tyhjänpäiväinen lässytys raivostuttaa. Tietenkin olen sun elämäsi nainen, mutten tahdo kuulla sitä ennen kuin olet ehtinyt tajuta asiaa itse. Jos ollaan tunnettu tunti tai viikko, en halua kuulla sanallakaan mitään sitoutumisesta tai yhteisestä tulevaisuudesta. Myöskin yltiökohteliaisuuden, pelurilauseet ja muut läpinäkyvät iskemismielessä viljeltävät tarinoinnit voi säästää muille naisille. Ja jos tahtoo pelkästään pillua, on ihan turha yrittää esittää muuta, se näkyy läpi kuitenkin. Suurempi todennäköisyys onnistumiseen on jos kehtaa pyytää suoraan, hehäheheä :E

Kuosailu, uskovaisuus ja muut vahvat maailmankatsomukselliset näkemyserot tulevat tielle ennemmin tai myöhemmin, yleisimmin huumorintajuun liittyvissä yhteyksissä. Minun maailmassani jeesus tulee joka kerta aivan liian nopeasti ja yleensä suoraan silmille.

Homma latistuu myös siihen, jos ruoka ei kelpaa. Aatteellisista ja allergiaperäisistä syistä voi diettailla, mutta nirsoilua en kykene ymmärtämään. Vääränmalliset makaronit ja huonosti leikattu leipä toimivat nälän siirtämisessä ihan yhtä hyvin kuin lajinsa ideaaliyksilötkin.

Ja ei, ei tarvitse pitää yhteyttä 24/7. Minä en jaksa kirjoittaa kolmeakymmentä tekstiviestiä päivässä, varsinkaan jos asian voi hoitaa puhelulla tai netitse. Jos viestittelylle on peruste, yhdyssanat saa kirjoittaa yhteen, kiitos.

Vaikeaa mitään kuitenkaan on yleistää. Yksilöstä kaikki loputa on kiinni. Kunhan vaan huumori natsaa ja muhun suhtautuu ensisijaisesti ihmisenä ja vasta toissijaisesti naissukupuolen edustajana, niin tapauskohtaisesti edetään.

[q]sadesola, 24.9.2007 09:21:
Kun ihminen
kertoo vakavissaan
lähtevänsä SAFARILLE
paukuttelemaan...

Voi hemmetti.

Suuri valkoinen metsästäjä iskee.
[/q]
ei noilla kriteereillä kait rajaa kun joku pari potentiaalista kumppania ulos. eiks safarilla metsästäminen ole aika 1800-lukuu?

[q]Nauskiss, 22.9.2007 23:13:
-clips-

- hunsvottimaisuus
[/q]

Mitäköhän ihmettä tarkotat tällä?
Mulla ku oli semmonen käsitys et sana kääntyy selkokielelle kutakuinkin koiranvituksi.
Millanen ominaisuus "koiranvittumaisuus" siis oikeen on?

[q]Freja, 1.11.2007 11:47:
Miksi tämä?
[/q]
Kyll ihmisen on pakko olla jonkin sortin hihhuli jos se on raivoraitis :D.

Eihän siitä mitään tule jos viet naisen hyvään ruokaravintolaan ja se tilaa vettä ruokajuomaksi.

[q]Zeratul, 31.10.2007 15:27:
---
Nauskiss, 22.9.2007 23:13:
-clips-

- hunsvottimaisuus

---

Mulla ku oli semmonen käsitys et sana kääntyy selkokielelle kutakuinkin koiranvituksi.
[/q]

Tah? En ma mistaan koiranvituista tieda, mutta hunsvotit on ihania.

[q]spoinkel, 1.11.2007 11:42:
Sarkasmi, varsinkin jos ei voi heti tietää onko toinen tosissaan vai heittääkö läppää :(
[/q]
Huumorintajuttomuus. Esimerkiksi se, ettei ymmärrä sarkasmia.

---
-clips-

- hunsvottimaisuus

---

[/q]

Hunsvotti on about samaa ku renttu, mut ehkä lievempää tms

[q]Skenemursu, 23.9.2007 03:46:
pippeli
[/q]

Kuullostaa tosi tarinalta ;D

---
-clips-

- hunsvottimaisuus

---

[/q]

Sun käsityksistäs en tiedä, mutta yleinen käsitys on:
http://www.kirjastot.fi/fi-FI/tietopalvelu/kysymys.aspx?questionID=8263fb2d-2bbd-41a3-a9bf-3b0973500065

Lyhyesti: heittiö/lurjus

(Siis sanaa käytetään kuvailevana, ei suoraan kääntäen.)

Ääni.

[q]Nauskiss, 1.11.2007 14:33:
http://www.kirjastot.fi/fi-FI/tietopalvelu/kysymys.aspx?questionID=8263fb2d-2bbd-41a3-a9bf-3b0973500065

[/q]
No hö. :( Kyllähän mä nyt sen tiesin mikä yleinen käsitys on. Eikä kysymys missään vaiheessa ollu mun käsityksestä, vaan sun käsityksestä. Tietty jos nyt haluis oiken vääntää ni voishan sitä kysyy et millanen ominaisuus heittiömäisyys tai lurjusmaisuus sit on, mut nyt ei vaan taida jaksaa.

Lyhyesti: tuolta linkistä löytyy myös viittäus "koiran häpyyn"

+Olis ollu tosi mielenkiintosta jos oisit vaan hauskana kuvaillu sitä vaikka näin:-No se on semmosta sisästä kireyttä, mielentilaltaan enemmän punertava ku minkään muun väristä... Tai jotain muuta yhtä päätöntä. Oltais sit ees saatu yleisöviihdettä. :(

[q]Kolera, 1.11.2007 15:25:
No perkele vesi on ihan hyvä ruokajuoma! =P Etenki jos mies joutuis maksaa =P
Ja suahan vituttaa vaan tässä se et mitä enemmän se päissää on ni sitä helpommin se antaa ja jos on täysin raitis ni sun heruttelustas tulee huomattavasti vaativampaa =P
[/q]
Älä nyt kailottele tommosia yleisesti! Sä teet saamisesta muuten entistä vaikeampaa :D. Vesi on ihan hyvä juoma kun syö himassa spydäriä mutta jos mulla on nenän edessä karitsan karetta niin kyllä se punaviiniä pitää olla kaverina.

[q]sts, 1.11.2007 12:04:
---
Skenemursu, 23.9.2007 03:46:
pippeli

---

Kuullostaa tosi tarinalta ;D
[/q]

en voi sanoa ettei olisikaan...

[q]Zeratul, 1.11.2007 15:04:
---
Nauskiss, 1.11.2007 14:33:

---

No hö. :( Kyllähän mä nyt sen tiesin mikä yleinen käsitys on. Eikä kysymys missään vaiheessa ollu mun käsityksestä, vaan sun käsityksestä. Olis ollu tosi mielenkiintosta jos oisit vaan hauskana kuvaillu sitä vaikka näin:-No se on semmosta sisästä kireyttä, mielentilaltaan enemmän punertava ku minkään muun väristä... Tai jotain muuta yhtä päätöntä. Oltais sit ees saatu yleisöviihdettä. :(
[/q]

Vai, että tuollaisia suuria toiveita sinulla. Mutta, voitko muka kuvitella, että nainen, joka ei tykkää rentuista/hunsvoteista voisi olla hauska?

O