Mikä latistaa kiinnostuksesi mieheen / naiseen

Back to häröily O

Suusta päästetyt typeryydet.
Typerä toiminta.

EDIT: Ainiin, ois ihan kiva tietää noiden "huumausainekommenttien" taustalta aina se, käyttääkö henkilö joka vertaa kahvia ja tupakkaa laittomiin huumeisiin, itse kenties jotain aineita. Vaikuttaa siltä, että aina ne ääripäät puolustaa aineita tai vastaavasti kieltää kaikki aineet samoin perustein..

Niin, omassa listassa ko. lässytys kuuluu "suusta päästettyihin typeryyksiin". Ja aineissa keikkuminen kuuluu "typerään toimintaan". Ihan sama missä aineissa henkilö heiluu. Toki tulee itsekin syyllistyttyä liialliseen kuningas alkoholin imemiseen, mutta en silti koe sitä moraaliseksi esteeksi olla kiinnostumatta henkilöistä jotka keikkuu jonkin asteisissa keskushermostoon vaikuttavissa ainesosissa.

Mömmöissä heiluvat ihmiset ei ole aitoja, kännissä heiluvat ihmiset ei ole aitoja. Viinan ja nappien sekamelskassa oleva on kaikkein vähiten aito. Röökiä nykivät ihmiset haisee niin helvetin pahalle, että mieluummin kartan heidän seuraa sillä hetkellä kun ko. ilmanpuhdistuslaitteistoa työllistäviä kaasukääryleitä käytetään.

Dissatkaa jos siltä tuntuu.

[q]mini_mi, 21.5.2009 14:52:

Ja ratkaisuksi ehdotat, että älä jätä, vaikka selkeästi enää ei kiinnostaisikaan? [/q]

Eieiei niin, vaan...

[q]korjaukset pitäisi lähinnä tehdä siihen jättämisprosessiin eli se pitäisi hoitaa empaattisemmin [/q]

...näin.

[q]
Ainakin itse olen sitä mieltä, että toiselle pitäisi sanoa asioista suoraan, jotta toinen voi käsitellä mielessään sen eron. Ja vieläpä hyvissä ajoin ja loukkaamatta, jos vaikka kommunikaatio-ongelmat olisi se perimmäinen syy, miksi tuntuu, ettei homma luista eikä enää kiinnosta.
[/q]

Mä nyt oon niin idealisti ja käytän niin ruusunpunaisia laseja et oon sitä mieltä jos päätös olla kimpassa on yhteinen niin myös päätös erota siitä kimpasta pitäis olla yhteinen - ykspuolisilla sanelupäätöksillä ei paljoo sopua ja rauhaa rakenneta, ja varsinkin erotilanteessa ne on ihan omiaan aiheuttamaan sitä vihaa ja katkeruutta. Harmi kyllä, näin käy aika harvoin, enkä itekkään oo saanu tällasesta luksuksesta liikaa nauttia.

(myönnän myös että tähän sääntöön on poikkeuksia (esim. väkivaltatilanteet, ei kenenkään pitäis joutua sellasia kattelemaan), mut toi olis se mihin olis syytä pyrkiä)

[q]mini_mi, 21.5.2009 15:53:
---
Vai kykenisikö tällaisessa suhteessa toinen olemaan niin epäitsekäs ja ylevä, että jos toinen ei ole suhteessa onnellinen niin myöntyisi kollektiiviseen päätökseen, ettei olla yhdessä enää, vaikka itse olisi onnellinen?
[/q]

No itse asiassa (taaskaan en halua nostaa itseäni tässä kohtaa jalustalle), mun eka eroni (ja jossain määrin tokakin) meni jotakuinkin noin. Mä olisin itse halunnu yrittää jatkaa ja koin että ongelmat joita siinä tilanteessa oli ei olis ollu lainkaan liian isoja ratkaistaviks, mut loppuviimeks näin et mun on pakko antaa periks etten satuttais sitä toista ihmistä sen enempää. Oli helvetin rankkaa, mut en kuollu siihenkään, ja lopputuloksena oli sellainen harvinaisuus kuin että me oltiin eron jälkeen ihan oikeita frendejä vielä pitkään ennenkuin mä sit muutin pois kaupungista ja yhteydenpito jäi vähemmälle. Oon tästä aivan helvetin ylpee ja kiitollinen.

Sen jälkeen tollasta konsensusta onkin saanu ettiä, eikä oo eron jälkeen paljoo kavereinakaan hengailtu (jos on edes nähty). That's slightly more fucked up.

Tuosta jättämisestä sen verran, että sen verran pitäisi olla kanttia ja kiinnostusta toista kohtaan, että sanoisi asian suoraan kasvotusten ja vähän ehkä jopa selittäisi syitä. Suoraan sanoen vituttaa, kun itsekin sai vain lähinnä sellaisen viestin ettei nyt ehdi nähdä, kun on kiireitä ja blaablaa. Kyllähän se jostain kertoo, jos ei pysty sanomaan suoraan edes tekstivietissä (!) ettei kiinnosta enää nähdä. Ei siinä ainakaan toista osapuolta oteta yhtään huomioon. Tehdään se vain siten mikä on itselle helpointa. Huono maku vaan jää tuollaisesta. Ei sen puhumisen pitäisi olla niin hankalaa...

jos rexona pettää

- Takertumattomuus
- Kovuus, empatian puute
- Epärationaalisuus ja rodun arvostaminen yli muiden (ihmiset/valkoiset/whateva)
- Tunteellisuuden puute
- Tunteellisuuden näyttämisen puute, on kiva saada 50 tekstaria päivässä niinku lukioaikoina.
- Ettei osaa avautua asioista
- Pihtaaminen
- Exät, evvk.
- Oma napa
- Se, ettei panosta suhteeseen

Yleensäkin: Se ettei välitä toisista tai anna kuvaa siitä. Koko suhdehan on sillon ihan turha? Liia tunteelline ja takertunu naine ei voi olla.

[q]vns, 21.5.2009 17:05:
Liia tunteelline ja takertunu naine ei voi olla.[/q]
Eikö edes silloin, kun hysteerisen mustasukkaisena tarkistaa kaikki tekstarisi ja sähköpostisi eikä halua olla _hetkeäkään_ irti susta vaan tunkee mukaasi kaikkiin vapaa-ajan juttuihisi ja vaatimalla vaatii jäämään kotiin luoksensa vaikka suunnitelmissasi olisi esim. kahvilatapaaminen vanhan ystäväsi kanssa?

[q]vns, 21.5.2009 17:05:
- Takertumattomuus
- Tunteellisuuden näyttämisen puute, on kiva saada 50 tekstaria päivässä niinku lukioaikoina.

Liia tunteelline ja takertunu naine ei voi olla.
[/q]

Nää on mulle ainakin ihan totaalisia turn-offeja :D Omaa tilaa pitää olla ja aivan vitusti..

jos naisella on huonot hampaat...

liiallinen itsevarmuus joka haisee kilometrien päähän

[q]UnityF, 11.6.2005 02:40:
Se että hän ei arvostais minua sellaisena häröpallona kuin oon vaan koittaisi heti muuttaa mua.[/q]

Se on kyllä raivostuttavaa. Itse tulen suorastaan kiukkuiseksi, jos minua yrittää vielä tuntematon ihminen johdatella johonkin ihan ihme suuntaan ja määräillä. Tarkemmin ajateltuna, se olisi pahin asia mitä toinen voi tehdä tutustuessaan minuun, jos ihminen muuten vaikuttaisikin mukavalta.

Mutta sitten oli kyllä aika jännä huomata, että sellainen turha lässytys ja pehmoilu on vienyt kiinnostuksen hirveän moniin miehiin. Tuntuu, että haluavatkohan hekään nyt oikeasti, että heille hoetaan, kuinka komeita, kuinka ihania ja kuinka höpsöjä mussukoita tms. he ovat. No, kai jotkut siitä sitten pitävät - minä en. Tietty kunnioitusta minäkin kaipaan ja hellyyttä, mutta sitä kunnioitusta olisi mukava saada kuitenkin enemmän jostain muusta ku ulkonäöstä. Niin kunnioitusta, mutta myös kritiikkiä, vapaamuotoista kritiikkiä. Sitä kun on välillä vaikea saada, kun ei ihmiset tunnu oikein kehtaavan sanoa, jos jokin asia onkin vähän vinksallaan, vaikka mulle kyllä pitäisikin sanoa - oli asia mikä vaan.

Olen aika vakavaluonteinen, mutta ei mun kanssa tulis tuttavavälejä enemmälti toimeen jos ois liian tosikko / liian perusjätkä. Siis koska ite oon aika innostunu mietiskelemään asioita ja naureskelemaan ihan tavallisille asioille, myös pieru- pissa ja kakkajutuille, niin ei tulis mitään jos toinen ei yhtään sellasta arkihuumoria ymmärtäis.

Sitten mua myös ärsyttää, jos mua kohdellaan enemmän naisena ku ihmisyksilönä. Tai siis, jotenkin vaikea selittää näin väsyneenä, mutta haluaisin, että olisimme tasa-arvoisia enkä minä yhtään alempana tai ylempänä kuin toinen siksi että olen nainen.

Kauheen pitkä teksti tuli, huhhuh. Ja ymmärtääköhän tätä tekstiä ees kukaan näin kun tätä hyvin hyvin lievässä kännissä ja todella väsyneenä tätä kirjoitan.

Eli mikä vie kiinnostuksesi pois ihmisestä, josta saatoit alunperin ollakin kiinnostunut? Tai millaisella käyttäytymisellä, olemuksella tms. saa sinut karkoitettua aika tehokkaasti jo ennen kuin ehdit edes tutustua ko. ihmisen kanssa mitenkään?

Tulipa tällainen vaan mieleen, ku huomasin tuossa ihan vähän aikaa sitten, mikä on saanut minun kiinnostukseni jotain miestä kohtaan hälvenemään aika usein. Ja se on lässyttäminen, liian pehmeiden puhuminen. En nyt tarkoita sitä, etteikö saisi välillä kehua kauniiksi tai muuten osoittaa arvotustaan - totta kai pitääkin - mutta liika on liikaa ja sössöttämisen saa minun kohdallani kyllä unohtaa.

Sitten toinen asia on, jos heti aletaan lääppimään millään tapaa. Olen aika kosketusarka ihminen, ja minua ärsyttää, jos minulle tuntemattomat ihmiset minuun koskevat ihan muuten vaan. Aika oudolta saattaa kuulostaa jonkun mielestä, mutta niin se on. Silloin on vaikea saada minua kiinnostumaan ihmisestä kovinkaan paljoa.

Nämä tulivat ainakin näin ensimmäisenä minulle mieleen.

[q]lillikutti, 13.6.2005 13:26:
mulle on käynyt viime aikoina muutaman kerran niin, että seurusteleva mies on koittanut mua. älkää miehet tehkö tollasta! *dissaa*[/q]

Kuten mulle myös, eikä ihan muutamankaan kerran vaan. Kertoo miehestä jotain, jos pitää yrittää toista, vaikka on tavallaan sitoutunut eri ihmiseen. Todella typerää ja säälittävää sellainen.

[q]ALIEN, 13.6.2005 15:14:
mitäs jos mies elää suhteessa missä molemmat saavat naida myös muiden kanssa? eli nk. vapaamielisessä suhteessa *vink*[/q]

Mutta kun ei ole kyse siitä. Valitettavasti kuulin parissa tapauksessa asiasta vasta jälkikäteen asiasta - toisessa miehen vihaiselta tyttöystävältä, joka sitten kuitenkin ymmärsi minua ja suhtautui varsin hyvin, kun sanoin, etten todellakaan tiennyt, että mies onkin varattu.

[q]Freja, 8.12.2006 14:35:
"Sä oot kaunis"
"Tehdään mitä sä haluat"
"katotaan mitä sä haluat"
"sä oot kaunis"
"mitä tänään tehtäis"
"sul on ihana hymy"
"mun kaveri lähetti terveisiä"
"Sä oot kaunis"
"mä rakastan sua"
"mennään sinne mihin sä haluat"

yök.
Ja si ihmetellään miks toinen ottaa jalat alleen
[/q]

Niinpä. Tuota tarkoitin keskustelun aloittaessa tekemässäni kirjoituksessa. Mun ensirakkauden kaa ollaan vajaa parin kk:n päästä oltu yhdessä, ja ihastuin häneen sillon nimenomaan siks, ettei se ollu niinku useimmat siihen asti tapaamani poikaystäväehdokkaat yms. Pidin siitä, kuinka etäinen ja varovainen tää mun poikaystävä oli mua kohtaan. Enkä edelleenkään JOUDU kuuntelemaan lepertelyä, vaan yleensä pilailua mun kustannuksella siihen asti kunnes mä kyllästyn, ja toisen on puremisen uhalla peruttava sanansa *blush*, ja kummallakin on taas hyvä mieli.

Kyllä me sanotaan kohteliaisuuksiakin toisillemme tottakai mutta ei jatkuvasti eikä turhaan. Eihän me yhdessä oltais ja asuttais, jos ei rakastettais toisiamme.

[q]hallucinogen,
Toi nyt ei joka suhteessa pidä aina paikkaansa, joten ei ne "minä rakastan sinua"-sanat paljoa maksa aina silloin tällöin jos sitä tarkoittaa :).
[/q]

Itse asiassa multa jäi tuossa aiemmassa viestissä mainitsematta, että kyllähän mekin toki toisinaan sanotaan että rakastetaan toisiamme, mutta ei liian usein. Se ei ole mikään hokema meillä, siks jätin sen äsken mainitsemattakin. Olen kyllä samaa mieltä siinä, että JOSKUS PITÄÄKIN sanoa, jos rakastaa toista, mutta ei sitä tarvitse alituiseen hokea silloin, kun yhteiselo toimii ja on riittävästi yhteisymmärrystä.

[q]pyllyjumala, 21.5.2009 22:10:
liiallinen itsevarmuus joka haisee kilometrien päähän
[/q]

KYLLÄ !!!*dissaa* Hyi helevetti!!

Epäilijän ja Anqan listoista allekirjoitan kaikki paitsi kaksi kohtaa vain osittain. Mutta ei niistä sen enempää. Ei sitä tietenkään minkään rastiruutuun-listan kanssa ympäriinsä kulje, mutta ainakin jos tutustumisen alkuvaiheessa noita tulee esiin, niin kyllä pistää miettimään kannattaako tutustumista enää kovastikaan jatkaa.

Ed. tietenkin jos noita tulee muutama esiin suhteen ollessa jo pidemmällä, niin saattavat toki latistaa mielenkiintoa/ ottaa päähän tms, mutta jos suhde on muuten hyvä niin eivät välttämättä venettä kaada.

[q]jnenna, 13.6.2005 19:53:
öljylenkkarit.
[/q]

Millaset on öljylenkkarit?

[q]purrr-, 19.6.2005 20:45:
se että puuttuu väli ennen pilkkua
[/q]

Ehkä se väli kuitenkin mielummin pilkun jälkeen

kaverilla ja seurustelukumppanilla on ainakin mun suhteessa eroa kuin yöllä ja päivällä...*nalle* tai mun tapauksessa...en tiedä miten muilla on

O