Mikä latistaa kiinnostuksesi mieheen / naiseen
Kun ei saa snäkäril maistaa muijan makkara-perunoista Duunikamulla lopahti kiinnostus siihen Tästä on tullu kuittailtuu..
[q]Ana-5000, 4.7.2007 02:50:
No täl hetkellä latistaa ihan vaan vitutus.
[/q]
word.
listaa vois jatkaa, mut jos en kuitenkaan purkais edesmenneen suhteen tuntoja tänne.
[q]Vampyrella, 4.7.2007 01:52
Parisuhteessa tuo kiinnostuksen ylläpitäminen ei aina kuitenkaan ole niin yksiselitteistä ja yksinkertaista, kun toisesta ihmisestä ilmenee väistämättä niitä ei-niin-kivoja puolia. Tuskin mun kumppani hirveesti kokee kiinnostuksen hetkiä sillon, kun meikä saa karmivan siivouspuuskan ja mua ahistaa kaikki leivänmurut väärässä paikassa, tai kun päätän meikata about 3h vaiks ois ihan hyvä jo lähteä, tai kun mökötän ennen kuin päätän puhua asioista. Kyllä, olen joissakin asioissa kypsymätön, ärsyttävä, jopa idiootti. Musta ei kuitenkaan ole kiinnostusta latistavaa, että toisessa ihmisessä on ns. ''puutteita'' tai pikemminkin kehittymisalueita, kunhan ihminen itse on valmis kohtaamaan omat heikkoutensa ja kasvamaan ihmisenä. Kyllä mä olen ihan valmis tarttumaan siihen porakoneeseenkin ja harjoittelemaan sen käyttöä. Pitää olla valmis kehittämään itseään ja myös parisuhdetta eteenpäin, sillä tavalla se kiinnostus voi säilyä pidemmänkin aikaa. Sellanen ihminen, joka pitää itteään täydellisenä eikä hyväksy mitään puutteita toisessa ihmisessä, on ehdoton turn off.
[/q]
Pisti kyl miettimään ja mun mielestä toi on ainakin aikas totta. Aina on varaa kasvaa ihmisenä ja jokaisesta meistä löytyy niitä puutteita ja vikoja, eriasia on miten ne itsekukin kohtaa...
[q]Slind, 3.7.2007 21:24:
Naiseen:
tupakointi
[/q]
Ehdottomasti täysin samaa mieltä.
[q]Sphyxia, 4.7.2007 22:56:
---
Slind, 3.7.2007 21:24:
Naiseen:
tupakointi
---
Ehdottomasti täysin samaa mieltä.
[/q]
Pitäis kompata, mutta itsetuhoinen naismakuni estää tuonkin *eikä*
[q]Saara, 11.6.2005 20:50:
Jos tyyppi on idiootti (olkoon nainen tai mies), ei tee mieli olla edes sellasen kaverikaan.
[/q]
no yleensä! :D
[q]mark hamilton, 1.7.2007 23:04:
---
MesMeRise, 11.6.2007 16:53:
Mammanpojat, jotka ei pärjää omillaan ilma et pitää juosta aina äidin luo
---
Tarkoittaaks toi työttömii? Ei ole helpoo saada työtä ja sit pitäs 380 / kk työkkäreillä maksaa vuokra, ruoka ja muu eläminen. Yleensä ihmiset työllistyy 25-30 veenä kunnolla. Työkkärirahoilla kyllä pärjää jos ei ole vuokraa tai muita kuluja kun ruoka ja muu eläminen. Rahat loppuu äkkiä kun ryyppää.
[/q]
Ei tarkoita työttömiä.
huonous
Täs on jotain miesten (ulkoisia) ominaisuuksia jotka ei vaan nappaa
- jos on hevari/punkkari tms. liian "äijä"
- myöskin liian hippi (rastat ei käy, eikä hamppuvaatteet jne hösvötykset)
- kalju
- liian korkea/matala ääni
- itseäni lyhyempi/samanpituinen (pitää olla ainakin n. 10 cm pidempi)
- epävarma tyyli -> voi tarkoittaa ns. hyvinkin pukeutunutta, mutta joka ei kanna vaatteitaan hyvin
- ei osaa tanssia (siis aivan kauhea turn-off! *nauru*)
Myös luonteenpiirteistä ehdottomat nou-nout:
- itsekkyys
- saituus (aivan mahdottoman raivostuttavaa)
- välinpitämättömyys (ks. edellinen)
- tyhmyys (=ignorance, siis ei pysty keskustelemaan mistään ajankohtaisesta, politiikasta, olennaisista maailmassa tapahtuvista asioista eikä ole niistä mitään omia mielipiteitä)
- huono huumorintaju
Hih hei toivottavasti kukaan ei tunnista itsestään kaikkia noita...
Voisin myöskin lisätä että naisten käytöksessä ärsyttää kaakattava ääni, itsensä paljastelu humalassa, tanssiminen pienissä tiiviissä ryhmissä (kun eivät uskalla tanssia yksin) ja saman sukupuolen pussailu/hiplailu humalassa pelkästään miesten huomion herättämiseksi.
[q]kokosbollar, 12.7.2007 15:01:
Täs on jotain miesten (ulkoisia) ominaisuuksia jotka ei vaan nappaa
- saituus (aivan mahdottoman raivostuttavaa)
[/q]
eioo helppoo olla nainen jos ei ees timanttei saa, perkele!
-M
Tässä oma panokseni aiheeseen:
-liika pinnallisuus
-liiallinen itserakkaus
-epäaitous/esittäminen
-epärehellisyys
Tulipahan tänään todettua yksi ulkonäöllinen seikka, joka latistaa kiinnostuksen.
Näin ihan muksan oloisen kundin tänään Helsingin rautatieasemalla. Sillä oli ihan normi jotku housut ja huppari eli ei siinä mitään. Kasvot oli sellaiset kiltit, mutta ilmeikkäät. Se käveli mun ohi ja sillä olikin piilokalju. YÖÖÖÖKKKK!!!!! Vieläpä siis ponnarilla siellä takana. Ei vaan pysty kykeneen.
[q]Remotion, 21.3.2006 13:20:
Eipä tee mieli muistella ;)
[/q]
Aha. ;) Hitto, kun itse ei ole vielä tähän mennesssä törmännyt kuin muutamaan vähän psykoottiseen sosiopaattiin, noi skitsofreenikot jääny kartottamatta.
"Olen vaikeasti tavoitelva jätkä", just joo
Tukahduttajat on aika turn off ..
Nämä nyt ainakin:
- väkivaltaiset elkeet
- hunsvottimaisuus
- pummailu/lokkeilu
- sovinismi
Mutta, ei tämä nyt oikeastaan ole mikään kovin olennainen kysymys mulle.
Pikemminkin voisin ehkä pohtia, että mikä saa mut kiinnostumaan jostakusta (jos mikään)?
[q]Nauskiss, 22.9.2007 23:13:
....
Mutta, ei tämä nyt oikeastaan ole mikään kovin olennainen kysymys mulle.
Pikemminkin voisin ehkä pohtia, että mikä saa mut kiinnostumaan jostakusta (jos mikään)?
[/q]
Mä huomasin jälleen kerran saman asian, nyt viihteellä ollessa se korostui taas entisestään. Voin helposti keksiä miljoona syytä tyypistä riippuen, miksi ei, mutta harvassa on ne kerrat kun huomaan että mahdollisesti joo. Ja silloinkaan en tiedä yleensä miksi. Jotain yhteistä "joo -kategorian" tyypeissä on kyllä, mutten ole vielä saanut määriteltyä sanallisesti että mitä.
pippeli
[q]Skenemursu, 21.2.2009 02:58:
Ja oletteko kundit huomanneet että vaikka meidän mielipidettä kysytään ei sillä kuitenkaan ole mitään merkitystä?[/q]
Tätä saa kokee vähän turhankin usein