Mikä latistaa kiinnostuksesi mieheen / naiseen
-Lapsellisuus
-Halu leikkiä tyhmää vaikka miten paistaisi läpi
kuten rixu sanoi, niin asenne "anteeks et oon olemassa"
-Tyrkyttäytyminen
-Heikko luonne
-asdf lisätään vaiheessa x jotain.
itseään täynnä olevat ihmiset
[q]Ana-5000, 25.12.2006 18:29:
tällä hetkellä listalla ois ehkäpä..
- henkinen tavoittamattomuus
[/q]
Sua vaan syö, että oon niin paljon sua henkisesti edellä, ettet pysty mitenkään kirimään sitä matkaa umpeen.
Itteään täynnä olevat superrrmegalla egolla varustetut miähet on jotain tosi kuvottavaa Se on harmillista miten isolla osalla esim. tosi hyvännäkösistä sporttisista miehistä nousee "pikkasen" pissa päähän siitä omasta ihanuudesta...ja siinä tapauksessa ei kyllä söpö naama ja sikspäkki paljoo pelasta...yyhhyhhh
Toinen ääripää on sit tietty nää "Sori et oon olemassa"-tyypit....siinäkään ei se söpö naama ja sixari paljoo hjelppaa
[q]_RixU_, 2.7.2007 02:16:
Itteään täynnä olevat superrrmegalla egolla varustetut miähet on jotain tosi kuvottavaa Se on harmillista miten isolla osalla esim. tosi hyvännäkösistä sporttisista miehistä nousee "pikkasen" pissa päähän siitä omasta ihanuudesta...
Tuo tietämys/tuntemushan nyt imetään jo Äidin maidosta. Edustamallasi sukupuolella on polvenvaihdosten edetessä esiintynyt edellä mainitsemaasi mitä massiivisimmissa mittakaavoissa.
[q]Samu*, 2.7.2007 18:21:
Kiitti hei illan piristämisestä :(
[/q]
Noo, sori!
Kyl mä tollasiakin tapauksia tiedän oikeesti.
[q]SoundaHolic,
Myös tympeän totaalinen uusavuttomuus valmistaa kotiruokaa jostain tyystiin muusta kuin pohjaan palaneista pakastepizzan paloista pistää pollan päreiksi.
[/q]
Word.
Täällä nyt on tullu kaikki perusjutut kanoista ja sk-idiooteista alkaen, mut vielä yks juttu puuttuu: Semmoset mimmit, joilla on kärjistetysti kaks viikkoo eteenpäin almanakka tupaten täynnä ties mitä kahvittelua, 10 krt viikossa bodypumppia ja ties mitä entisen bestiksen parhaan kaverin näkemistä.
Joo näkemiin..
Liian kallis tuntitaksa, siinäpä se
[q]H3li, 3.7.2007 19:42:
noh. tolkuton inttijuttujen määrä ja runsas pelaaminen mm. koneella ja konsoleilla ja niistä loputon jauhaminen!
[/q]
Eikö naiset haluu just miehen joka kertoo naiselle omasta elämästään eikä vaan murjota hiljaisena?
kitinä ulkonäöstä, etc jos toinen on jo hyväksyny kaiken
noh. tolkuton inttijuttujen määrä ja runsas pelaaminen mm. koneella ja konsoleilla ja niistä loputon jauhaminen!
[q]satumetsä, 3.7.2007 20:49:
pihalla runkkaajat
[/q]
:D
[q]Freja, 3.7.2007 20:33:
---
SoundaHolic, 3.7.2007 20:13:
Sanoo akka joka yhä kasvattaa omiaan ja tuolla olemattomuudella vie vuoren varmasti aikaa.*sars*
Tainnu se J-kuppi kaivautua siihen entteriin, kun tuplana työntelet.*lmao*
Naiseen:
tupakointi
[q]H3li, 3.7.2007 22:50:
mul on yks tämmöi "kaveri", onneks asuu kaukana
[/q]
liipolassa?
-Takakireys!
(Ei kirjaimellisesti)
[q]$, 3.7.2007 23:26:
-Takakireys!
(Ei kirjaimellisesti)
[/q]
tällä hetkellä ihan vaan jo sukupuoli :P
End of communication.*lmao**tirsk*
[q]Vampyrella, 4.7.2007 01:52:
. . . . palapala . . . . Tästä tuli nyt megaromaani, mutta mun teki mieli vähän laajentaa keskustelun sisältöä. Musta on mielenkiintonen ilmiö, miten kiinnostus toista ihmistä kohtaan voi syntyä hyvin pienistä asioista, ja tämän jälkeen se voi joko kadota kokonaan, tai sitten vahvistua tasapainottelun ja asioiden työstämisen tuloksena. . . . . . palapala . . .
[/q]
Tätä ketjua lukiessa tosiaan huomaa sen miten mustavalkoisiin ja pinnallisiin heittoihin päädytään helposti. Toisille koko topic tarkoittaa vain sen sexuaalisen kiinnostuksen lopahtamista, toisille sen suuren rakkauden romahtamista, romantiikan haihtumista. Kaikkihan on kiinni siitä mitä itse toisesta ihmisestä hakee, tai hakenut kun kaikki onkin lopahtanut alkuunsa. Toisaalta on sääli miten vähän vastapuolessa nähdään sitä "ihmistä" jollainen jokainen kuitenkin lopulta on. Oli kaunis tai ruma niin tunteet on silti ja muistot jää jos joku satuttaa. Eli jos oltaisiin rehellisempiä ja hitusen kiltimpiä, niin sen että ei saa kiksejä toisesta ei pitäisi olla mikään iso juttu kummallekaan. Kai jokaiselle löytyy se suht sopiva, mikäli vain itse uskaltaa avautua / unohtaa entiset kolhunsa. Silloin tuskin ihan pienet asiat merkitsee, vaan se kokonaisuus.
Eli hyvä vain että joku jaksaa kirjoitella tänne jotain luettavaa vähän syvällisemmänkin pariutumisen kannalta.
[q]Vampyrella, 2.7.2007 17:28:
---
[. . . . . . . Vähän liian harva muistaa, et munaa / pimppaa saa melkeinpä mistä vaan, rakkautta ei.
[/q]
Jotenkin näin se kai on.
Ja voi vielä lisätä että joskus sitä rakkauttakin on vain vaikeaa ottaa vastaan, saati mitenkään etsiä. Se "turn off" saattaa joskus tulla pelkästään siitäkin että juttu menee liian syvälliseksi liian nopeasti ja laukaisee "pakorefleksin". Vaatii todellista "heittäytymistä" aloittaa suhde vieraan ihmisen kanssa.