Mikä latistaa kiinnostuksesi mieheen / naiseen

Back to häröily O

Mulla se on yks-selitteisesti whinettäminen. En kestä kenenkään whinetystä asioista millei oo paskaankaan merkitystä.

Esim. yks päivä olin ruokalan jonossa pihalla venaamassa et pääsis safkaa ja joku akka tilitti siinä kavereilleen kuin on törkeetä polttaa muitten läheisyydessä kun menee vaikka mitä tukkoon. Kattelin siinä ja jossain 10 metrin päässä oli siellä raikkaassa ulkoilmassa joku joka veti röökiä. Ne oikein vilkuili sinnepäin ja huuteli sillein vaihtelevan äänekkäästi et se jamppa ois tajunnu lopettaa.

sit kuuntelin lisää niitten juttuja ja baariin oltiin kyl menossa ja aloin miettii siinä, et jos baarin savut ei häiritte niin mitäs ne sit whinettää siitä et joku pitkän matkan päässä polttelee röökiä.

Tietty aina on se pään tilavuus 5 litraa ja silti sinne mahtuu 25 litraa kusta meininki. Eli hiukan liian iso itsetunto kun on eka siideri avattu.

Crediitit tippuu mun silmissä aivan uskomattomasti ihan sama onko kuka tahansa kyseessä, jos selvinpäin omistetaan fiiatin tuulilasi ja muutaman jälkeen puolet espoosta.

[q]^Hagi^, 2.11.2006 18:08:
---
Sssan*, 2.11.2006 10:32:
---
ALIEN, 2.11.2006 10:05:
varsinkin sellainen joka on pienestä asti saanut kaiken itkemällä ja kiukuttelemalla.

Tää on just minä no jaa...Ehkä tässä iässä toi taktiikka ei enään pure enkä sitä pahemmin enää käytäkään mut muistan hyvin...*nauru*

Kiinnostuksen mieheen latistaa liika pinnallisuus ja itsekkyys, Välinpitämättömyys ja just sellanen "aivan sama"-asenne, ylenmääräinen brassailu, pomottelu ja toisen syyttely omista virheistä. Se tietenkin heti jos luulee olevansa maailman napa ja paras koko maailmassa *dissaa*(niitäkin löytyy) ja ns "pelimiehet "

---

Se on aika jännä et tollasia ihmisiä löytyy :( (varsinkii pelimiehet + pelinaiset...(ei oo yhtää kivoja)
Ois iha jännää päässä noitten pään sisälle päiväks et ymmärtäis.
[/q]

Totta!Ja nää pelaajat tuskin antaa itselleen koskaan mahdollisuutta aitoon ja oikeaan rakkauteen..sääli sinänsä vaikka toisaalta jotkut sitä ei teoillaan ehkä ansaitsiskaan...*hmph*
Ja pakko kans mainita kun hississä äsken törmäsin pariskuntaan jossa nainen puhui hennolla ja pyytelevällä äänellä, mies tiuski, paiskoi ovet ja katsoi muakin kuin halpaa makkaraa kun vaan hymyilin tukka pörrössä
Tollanen `alistus-juttu` on kans niiin syvältä ite en katselis hetkeekään..

[q]Zenni, 2.11.2006 21:02:
On muute kysymys johon mäki kaipaisin vastausta, kukaan ei oo koskaan pystyny määrittelemään sitä mulle tyydyttävästi.
[/q]

toivottavasti löydät vastauksen jonkun kivan tosimiehen muodossa :)

kysymys: montako tosinaista tarvitaan vaihtamaan hehkulamppu?
vastaus: ei yhtään, tosinaisella on tosimies joka vaihtaa sen.
kysymys: montako tosimiestä tarvitaan vaihtamaan hehkulamppu?
vastaus: ei yhtään, tosimies ei pelkää pimeää.

(tosta on se karumpikin versio mut jätetää se pois)

[q]ALIEN, 2.11.2006 22:18:
---
remotion, 2.11.2006 21:59:
...ja taas tippu loputkin pisteet sopivien vastakappaleiden silmissä...

---

Oikeat vastakappaleet osaavat nauraa myös tolle joten älä pelkää ;)

edit: jatkuvaa typo-helvettiä :D
[/q]

tuo on kyllä totta! been there done that.

[q]remotion, 2.11.2006 21:59:
kysymys: montako tosinaista tarvitaan vaihtamaan hehkulamppu?
vastaus: ei yhtään, tosinaisella on tosimies joka vaihtaa sen.
kysymys: montako tosimiestä tarvitaan vaihtamaan hehkulamppu?
vastaus: ei yhtään, itkekööt huora pimeessä!*uros**pahis*
[/q]

Lisää korkean luokan huumoria:

Kysymys: Mistä tosimies tietää milloin nainen saa orgasmin?
Vastaus: Tosimies ei välitä.

P.S. MINÄ EN OLE TOSIMIES!1

Noo jos omat mielipiteeni laittaisin..kröhm

Sellaset naiset ei oikein innosta, jotka kattoo miehessä vain sitä ulkonäköä, kokoa..ym, sit on yli meikatut naiset "yäk" ja yli treenatut huh..

Pitää olla sisäinen kauneus, nähä muutakin kuin se tumma, pitkä ja komea mies, eikä saa olla mikään niuhottaja, että vaaditaan koko ajan kaikkee, tai mikään ei riitä.

Suurella sydämellä ja avoimella mielellä eteenpäin *hihu**piis*

[q]Sssan*, 2.11.2006 21:12

Totta!Ja nää pelaajat tuskin antaa itselleen koskaan mahdollisuutta aitoon ja oikeaan rakkauteen..sääli sinänsä vaikka toisaalta jotkut sitä ei teoillaan ehkä ansaitsiskaan...*hmph*
[/q]

en ymmärtäny oikei tota sori

[q]Fyraett, 3.11.2006 08:53:
---
Sssan*, 2.11.2006 21:12
Totta!Ja nää pelaajat tuskin antaa itselleen koskaan mahdollisuutta aitoon ja oikeaan rakkauteen..

---

Eiks ne niin kutsutut pelaajat seukkaa just nii kauan ku sitä rakkauden hormoonia riittää kropas ( 2 viikkoo - 2kk), sitku se tunne loppuu nii siirrytään seuraavaan eli uuteen serotoiinin laukasijaan..

Edit. lisäystä
[/q]

Näinpä..itse törmännyt tapauksiin jossa ollaan jonku kanssa "mukarakastuneina" ja vaihdetaan heti uuteen kun joku paremman näkönen tms. ilmaantuu tielle..Tai sit pyöritellään monta "kumppania" samaan aikaan ja leikki loppuu siihen et joku niistä viimeinkin tajuaa sen kuvion!
säälittävää mutta totta.*igor* ei tällasta käyttäytymistä ihan helpolla pysty ymmärtämään....

Ehkä se aiemmin puhuttu valittaminen joka asiasta, mutta silleen pitää ymmärtää vaikka tuota tupakka juttua, ainakin omalta kohdaltani ajattelen asian niin että kun meen bilettää silloin asennoidun että siellä on tupakansavua, mutta jossain koulun ruokalassa omassa autossa tai kotona en voi sietää tippaakaan tupakan savua koska en ole ite siihen syyllinen missä olen, mutta jos baarien savu häirittee pitää jättää menemättä.

Hyvä esimerkki oli keskiviikkona kun olin Mikkelin Kharmassa istumassa iltaa, kun siellä alakerrassa soitetaan rentoa konemusiikkia. No siihen tuli kaksi vaaleaa noin mun ikäistä naista. Ne istu mun viereen sohvalle, en sillee kiinnittäny mitään huomiota, kattelin kun DJ soitteli ja näppäili mikseriä. No sitten joku koputtaa olkapäähän ja käännyn niin eka lause oli suunnilleen tämä. "Hei, tää musa on ihan kauheeta, voit sä sanoo tolle DJ:lle et lopettaa soittamisen" Siis mulle tuli heti tunne etten haluais koskaan tuntea noita kahta naista, koska tunsin että he ovat baarin tärkeimmät ihmiset. Ensivaikutelma oli niin kamala ettei sitä voi kuvailla. Musta ihmisten pitää ottaa huomioon toisia ja ajatella muidenkin tunteita. Baarissa on kaksi kerrosta, menee sinne ylös jos ei kestä olla alakerrassa, ei sen takia ettei yritä edes tutustua (tässä tapauksessa musiikkiin) tai anna tilaisuutta oppia tykkäämään muustakin musiikista kuin omasta suosikista, voi olla kertomatta omia mielipiteitään muille ja pilaamatta toisten iltaa.

[q]Cassu, 3.11.2006 13:36:
"Hei, tää musa on ihan kauheeta, voit sä sanoo tolle DJ:lle et lopettaa soittamisen"
[/q]

Offtopic: Kauan sitten tuli oltuu kaverin kanssa viettämäs iltaa vakimestassa, jossa tavallisimmin tuli letkeetä house-kamaa. Notkuttiin dj kopin nurkilla kunnes dj:n kanssa tuli juttelemaan kaveri joka sanoi:"hei, voisit sä soittaa jotain hyvää musaa?" Kaverin ja dj:n kanssa revettiin ihan täysin ja kaveri nolona lähti pois :D

[q]Epailija, 2.11.2006 22:47:

Lisää korkean luokan huumoria:

Kysymys: Mistä tosimies tietää milloin nainen saa orgasmin?
Vastaus: Tosimies ei välitä.

P.S. MINÄ EN OLE TOSIMIES!1
[/q]

diivailu.

c'mon,kaikki olemme samalla viivalla.

Jos mies on naisellinen ja ei osaa sanoa omia mielipiteitä.

[q]sifia, 3.11.2006 23:12:
Jos mies on naisellinen ja ei osaa sanoa omia mielipiteitä.
[/q]
Naisessa ärsyttää sama homma, eli ei oo mielipiteitä vaan vastaukset on "ihan sama" -tyyliä.

[q]Fuzzy, 3.11.2006 14:29:

No hyvänä kakkosena tulee pitkälettiset kundit.. ei kiitti...*eiei*
[/q]

Mullapa ei ookaan..kiäh*lmao*

En pahemmin näihin foorumeihin kirjoittele, mutta tähän on pakko sanoa painava sanansa.. Jos mies tai nainen nöyristelee ja mielistelee niin argh!!! Jos hakuaisin koiran niinvarmaan hankkisin sellaisen kennelstä! Vähän persoonaa ja haastetta!

Väkivaltainen käytös ja satuttaminen henkisesti ja fyysisesti

[q]Alice R., 4.11.2006 04:57:
Jos hakuaisin koiran niinvarmaan hankkisin sellaisen kennelstä! Vähän persoonaa ja haastetta!
[/q]
ot:

kennel = koiratarha, jossa harjoitetaan koiran kasvatusta/jalostusta. suurin osa koirista haetaan siis kenneleistä. tarkoitit siis varmaankin jotain löytöeläinkotia/"rankkuria".

ja kyllä sitä persoonaa löytyy ihan normikoirista, ei siihen mitään traumaa taakse tartte :)

[q]blastic, 6.11.2006 22:26:

Pitää olla tällaiset juomat tarjolla niin ei pääse viinanhimo kasvamaan liikaa

Jaa no mutta ei noi kyllä ole soveliaita pulloja. Ajaa pian kauniimman sukupuolen alkoholismin partaalle...
[/q]

repesin :DDD

Tässä on erittäin hyvä lista:

[q]mirde, 5.11.2006 23:05:

- Huono itsetunto / itseluottamus, ja jolla elämäkin on vähän hakusessa.
- Liika itsekeskeisyys. Haluaa paljon muilta mutta ei ole valmis antamaan mitään.
- Brassailu ja lipevä flirttailu / imartelu, yök!
- Tiukkapipo tosikot. Huumorintajunpuute on vakava ongelma :D
- Aggressiivinen luonne.
- Jästipäät jotka ei anna periksi periaatteistaan, vaikka niissä ei olis mitään järkeä.
- Yksinkertaisuus ja yleissivistyksen puute.
- Epärehellisyys
- Roolin vetäminen, epäaitous.
- Vastuuntunnottomuus
- Patalaiskuus
- Päihderiippuvuus
- Negatiivisuus ja liika kriittisyys. Valittaa aina kun mahdollista.
- Ei osaa pyytää anteeksi. Eli ei halua myöntää tehneensä väärin.
- Ei ole itsekritiikkiä.
- Ahneus ja kateellisuus, josta seura katkeruutta. Hyi!
- Ei huolehdi itsestään; kroppa, pukeutuminen ja hygienia retuperällä. [/q]

O