Mikä latistaa kiinnostuksesi mieheen / naiseen

Back to häröily O

Keskustelutaidottomuus ja idiotismi.

- liian suuret erot ajatusmaailmassa ja kiinnostuksissa
- epämiellyttävät hiljaisuudet, kyllä tutustumisvaiheessa sitä puhuttavaa pitäisi riittää
- ei voi suoraan sanoa siinä vaiheessa jos ei enää kiinnostakaan, vaan jättää vaan vastaamatta puheluihin tms

-idioottimaisuus-

Boten anna*pökr**poks*

torjunta (tarpeeksi usein toistettuna)

[q]Ober, 29.10.2006 21:59:
Boten anna*pökr**poks*
[/q]

Word! Se o killeri

[q]hallucinogen, 29.10.2006 23:04:
---
ReiNe, 29.10.2006 23:02:
oliks toi todella ainoo pointti minkä löysit?

---

Oli =D Pitäähän sitä nyt johonkin tarttua ja saada riitaa aikaan ;)
[/q]

haha..
kai kuitenkin ymmärsit mitä hain takaa vaikken paremmin sitä pystykkään ilmaisemaan?

Mulla menee jostain syystä mielenkiinto just siinä vaiheessa ku mies alkaa ylistää
Sellanen yli-imelä lässytys tappaa totaalisesti!
Sit sitä vaan miettii et kui helvetissä tosta pääsis mahdollisimman pian eroon..

Paskaksi tän tekee se, että eihän se mies ylistäis ellei tykkäis ni mee nyt siinä sitte dumppaamaan..

Tää taitaa mennä vähän samoihin ton aiemman saalistus jutun kanssa -en tosin kutsuis siksi-,
eli ei tuu mitään jos mies täysin antautuu alkumetreil, tyyliin mitä vaan vuokses..
Täytyy olla Mies!

("mitä vaan vuokses" astuu sit luonnollisesti kuvaan rakkaudessa, kiintymyksessä ja välittämisessä, kun suhde on saatu sille tasolle)

Ahdistavaa, miks näitä aina sattuu just mun kohdalle?
vai enkö mä vaan osaa suhtautua oikein?
miks mä en sit tunne samoin?
*toktok*

[q]ReiNe, 29.10.2006 22:42:
Täytyy olla Mies!
[/q]
Ööö mitä on olla mies? :D "hiljaa huora ja tuo sitä perkeleen kaljaa sieltä! Eikö se saatanan läski perse liiku yhtään nopeammin!" :D

[q]KooKie, 29.10.2006 22:51:
Hallu oot kyllä Miesten Mies. :DDD

[/q]
En oikeastaan kun mä en ymmärrä muutenkaan tuon taivaallista mitä naiset sanoo ja jos kuulen sanat niin en ymmärrä mitä se nainen oikeasti tarkoittaa. Tiiäks? Te kun ette puhu koskaan mitään selväjärkistä kuten tässäkin topicissa on todistettu :D

[q]Ober, 29.10.2006 23:04:
Mitäs "unohdit" makuupussin kotiin.
[/q]

Halusin vaan päästä sun haisevaan syleilyyn

[q]hallucinogen, 29.10.2006 22:45:
---
ReiNe, 29.10.2006 22:42:
Täytyy olla Mies!

---

Ööö mitä on olla mies? :D "hiljaa huora ja tuo sitä perkeleen kaljaa sieltä! Eikö se saatanan läski perse liiku yhtään nopeammin!" :D
[/q]

[q]Zenni, 29.10.2006 22:58:
---
Ober, 29.10.2006 21:59:
Boten anna*pökr**poks*

---

Koko yö kuorsausta korvaan ja aamulla kuolat poskella Gotta love it!
[/q]
Mitäs "unohdit" makuupussin kotiin.

[q]ReiNe, 29.10.2006 23:02:
[/q]
Oli =D Pitäähän sitä nyt johonkin tarttua ja saada riitaa aikaan ;)

[q]ReiNe, 29.10.2006 23:09:
haha..
kai kuitenkin ymmärsit mitä hain takaa vaikken paremmin sitä pystykkään ilmaisemaan?

[/q]
Kenties, meen sulattelemaan asiaa tonne vällyjen väliin :D

[q]ReiNe, 29.10.2006 22:42:
-clip-
[/q]
åsny*hih*

Sanoo diggaavansa 50-centistä ja et menee tsekkaa sitä ja varsinkin haluaa eksyä jatkobileisiin...

[size=8]Omat ennakkoluulot ovat näitä tytsyi vastaan mut ehkä vaan parempi.. :D[/size]

[q]astaroth, 30.10.2006 00:56:
---
Zenni, 30.10.2006 00:53:
Näinpä, ja siks sitä muuttamisen kohdetta aina vaihdetaan ennenku onnistuu :P

---

juu, mäkin heitän mun lottorivin roskiin, kun kaikki on oikein ennen viimeistä numeroa x)
[/q]
:DDD LOL ROFLMAO

[q]ALIEN, 30.10.2006 08:14:
Sanoo diggaavansa 50-centistä ja et menee tsekkaa sitä ja varsinkin haluaa eksyä jatkobileisiin...

[size=8]Omat ennakkoluulot ovat näitä tytsyi vastaan mut ehkä vaan parempi.. :D[/size]
[/q]
Riittää kun sanoo kuuntelevansa räbää niin moiset muijat voi heittää roskiin ;)

[q]Fyraett, 30.10.2006 09:09:
Kyl räbää saa kuunella mut rajansa kaikel, pitää osaa erotella hyvän räbän huonost, 50 cent on nyt täys klubihuora.
[/q]
Sellaista ei ole kuin hyvä räbä, joten erottelu on täysin turhaa ;D

O