Mikä latistaa kiinnostuksesi mieheen / naiseen

Back to häröily O

[q]Ana-5000, 12.12.2006 00:38:
Kyllä sitä voi toista ihmistä rakastaa muutaman kuukaudenkin tuntemisen jälkeen. Jopa muutaman viikonkin. Joskus sitä rakastuu ensimmäisen tunnin aikana jonka toisen vaikutuspiirissä viettää...
[/q]

kyllä. tuommosen ns. ensisilmäyksen kun on kerran kokenut täysillä. niin mielipiteet muuttuu.

[q]pipa, 12.12.2006 00:14:
Samoin jos miehen asunto on mauton tai sitä ei ole sisustettu tai jos miehellä on paska maku vaatteiden suhteen. Ja eräs toinen prinssi sanoi minulle olevansa kasvissyöjä, mun mielestä tosi munatonta. Meni heti maku. En tiedä miks..
[/q]

Nää on jokseenkin huvittavia :)

Miesten (parikymppisten) asumukset ovat tyypillisesti mauttomasti, jos lainkaan, sisustettuja. Syynä on paitsi persaukisuus myös se, että monia miehiä asia ei voisi vähempää kiinostaa.

Kasvissyöntiin on monilla ihan egoistis-pragmaattisia syitä, esimerkiksi mies on voinut havaita sen edistävän vaikkapa joitain hänen harrastuksistaan.

Tämä siis vaan nimimerkillä isällinen ääni takavasemmalta :)

[q]pipa, 12.12.2006 10:02:
Mua ei parikymppiset kiinnostakkaan, puhun n. 3-kymppisistä!!! Ja kannattais miehiä kiinnostaa tällaset asiat.....[/q]

...koska muuten sun kiinnostuksesi latistuu? Onneksi meressä on muitakin kaloja. ^^ (P.S. Oot kans vähän nuori *vink*)

Nimim. Sisustus vielä kesken

Täytyy kyllä kompata sinua sen verran, että vaikka toisen asunto ei nyt ehkä olekaan se, mihin rakastutaan tai toisen vaatekaappi se, jonka kanssa seurustellaan, niin kyllä poikkeavat maut niin kämpän sisustuksessa kuin vaatekaapin sisällössäkin ovat ainakin pieniä turn-offeja. Onhan se ihan yhteisen tulevaisuudenkin kannalta vähän huolestuttavaa, jos itse tykkää sisustaa askeettisesti ripauksella japanilaista flava-flavaa (laus. fleiwa-fleiwaa plus optinaalinen aspiraatio loppuun) ja toinen on itse kitsch-kuningatar ja pastellisävyprinsessa.

Kasvissyönti ei minua haittaa, sillä munattomuus ei ole pelkästään negatiivinen piirre naisessa.

[q]pipa, 12.12.2006 10:26:
Ei vaan aika monien naisten kiinnostus latistuu, oikeesti![/q]

Veikkaisin aika monen naisen näkevän itsensä sinä parisuhteen sisustajana eli miehen huono maku ei sisustuksen suhteen ole niin kriittinen, koska nainenhan tulee sitten viimeistään yhteisessä kämpässä päättämään mitä laitetaan ja minne. Siihen asti voi sitten vältellä miehen asuntoa ja pyytää miehen omille kämpilleen, mikä nyt tietysti on muutenkin naisen kannalta kätevämpää. Toisaalta eivät kaikki naisetkaan osaa sisustaa, vaikka omaisivat suuretkin luulot asian tiimoilta.

Onneksi makuja on monia ja nekin, jotka esim. sinun mielestäsi (tai minun mielestäni) sisustavat mauttomasti, voivat joidenkin naisten (miesten) mielestä olla juuri oikealla polulla. Sama pätee pukeutumiseen. Kannattaa siis pukeutua ja sisustaa juuri siten miltä itsestään tuntuu, eikä miettiä sitä mikä naisten (miesten) mielestä ehkä olisi siistiä.

[q]satumetsä, 12.12.2006 11:28

---

Rakastaa vai rakastua? Varmasti voi rakastua tunnin tuntemisen jälkeen mutta sanotko sä rakastumista rakastamiseksi? Mun mielestä rakkaus tuntuu aika erilaiselta kuin se ensihuuma tunnin tuntemisen jälkeen.
[/q]

Ihmiset on kaikki erilaisia ja varmasti tunteet ja se, miten tuntee on myös erilaista. Itse olen maailmassa kovin pettynyt siihen, että sanoja "minä rakastan sinua" kylvetään ympäriinsä ihan liian heppoisin perustein. Kun nuo sanat on sanottu, niin sen pitäisi tarkoittaa sitä, että sitten on valmis tekemään sen suhteen eteen melkein mitä vaan. Ja ihmiset rakastavat eri tasoilla. Alkurakkaus on varmasti aivan erilaista, kuin se rakkaus mitä koetaan 10 vuoden tai 30 vuoden päästä. Rakastuminen (hullaantuminen, ihastuminen) on ihana asia ja tässä kovin synkässä maailmassa me kaikki tarvitaan niitä positiivisia tunteita. Jotkut jopa niin paljon, että he "huijaavat" itseään kerta toisensa jälkeen ja luulevat olevansa rakastuneita. Sit siinä ehditään pyörittää se 10 miestä vuodessa ja joka kerta petytään. Tai sitten jossain vaiheessa kyllästytään siihen, että kukaan ei nappaa ja keneenkään ei oikeasti hullaannu pidemmän päälle ja sit otetaan joku sopiva vastaantulija ja ollaan sen kanssa, ku se on kätevää.

Oli myös monta mainintaa noista miesten kämppien sisustustyyleistä (tai tyylittömyydestä). Kyllähän sitä pystyy puhumalla selvittämään sen, että eroaako ne sisustamistyylit niin paljon toisistaan, että suhteeseen ei enää kannata panostaa. Tässä kyllä ehkä yksi heppoisimmista eroamissyistä mielestäni. Ja jos se poikamies-opiskelijakämppä on ihan kammottava, niin voihan sitä varovaisesti ehdottaa, että josko vähän siivottais ja muutettas tätä ilmettä. Aivan varmasti mies haluaa naisensa siellä viihtyvän ja on valmis tekemään muutoksia tarvittaessa.

Taidan itsekin joskus yöaikaan kuolata. Onneks mua ei oo dumpattu sen takia tai sit ei oo vaan ollu munaa kertoo sitä oikeaksi syyksi :o)

Miehessä todellinen turn off on se, että vähättelee itseään koko ajan verrattuna muihin. Eli omaa huonon itsetunnon ja luottamuksen. Tästä yleensä seuraa se, että kysellään jokaista tekemistä ja menoa ja ihmistä, jonka on tavannut. Jokaisen pitäisi tietää se, että sellainen ihminen, joka saa sinut tuntemaan itsesi alempiarvoiseksi, on väärä.

Toivottavasti ei menny kauheesti topikin ohitse *blur*

[q]aada, 17.5.2009 10:29:
---
Wolverine, 17.5.2009 08:58:

tää kyl todistaa sen et naiset rakastuu renttuihin, kunhan vetää muijaa turpaan vähän välein eikä osoita koskaan hellyyttä millään tavalla niin naiset on ku sulaa voita sun käsissä.

---

en puhunut mitään turpaan vedosta tms. musta renttu on juurikin sellainen joka kohtelee ihmisiä huonosti. mikään edellä mainittu ei kuitenkaan viittaa siihen. toisin sanoen on mahdollista ettei harrasta yllä lueteltuja asioita ja olla silti rehellinen ja kunnioittava muita ihmisiä kohtaan.
[/q]
Ehkä Wolverine tossa tarkotuksella kärjisti, mutta musta on jännää että jos nainen ei halua miehen käyttäytyvän sellaisella tavalla, jota yleensä pidetään enemmän naiselle tyypillisenä käytöksenä (tulikohan nyt tarpeeksi epäselvästi ilmaistua?), hän on elävä todiste siitä että naiset rakastuvat vain huonoihin miehiin ja haluavat turpaan suhteessa. Se ettei halua jatkuvaa yhdessäoloa ja herkistelyä, on kuitenkin eri asia kuin se ettei halua suhteen toisen osapuolen ollenkaan näyttävän tunteitaan. Ihmisillä on erilainen tarve omaan tilaan ja läheisyyteen, ja jotkut ahdistuvat helposti siitä että että toinen haluaa olla 24/7 yhdessä.

Mä en ikinä olisi miehen kanssa, joka kohtelee mua tai muita ihmisiä huonosti tai epäkunniottavasti, mutta en myöskään suhteessa, jossa ei ole tilaa millekään muulle kuin "meille". Ja mun mielestä tässä ei ole mitään ristiriitaa. Mulla on myös kokemusta miehistä, jotka ovat heti tapaamisen jälkeen tunnustamassa rakkauttaan ja haaveilemassa yhteisestä tulevaisuudesta, mulle se on pelottavaa ja saa aikaan välittömän perääntymisreaktion.

Mutta on musta silti kiva tietää, että joku ajattelee mua. :)

Ja silläkin on merkitystä, missä vaiheessa suhde on. Kaikista kivointa siinä että tapaa uuden, kiinnostavan ihmisen, on tutustuminen ja sen mahdollisen suhteen rakentaminen yhdessä. Eikä kaiken tarvitse tapahtua niin kauhean nopeasti. Sitten taas kun takana on enemmän yhteistä elämää (esimerkiksi itellä nyt reilut pari vuotta seurustelua ja puolet siitä yhdessäasumista), on ymmärrettävästi paljon yhteisiä asioita, suunnitelmia ja aikaa yhdessä. Ja se on kivaa. :)

[q]wiwi, 17.5.2009 15:17:
---
aada, 17.5.2009 10:29:
---
Wolverine, 17.5.2009 08:58:

tää kyl todistaa sen et naiset rakastuu renttuihin, kunhan vetää muijaa turpaan vähän välein eikä osoita koskaan hellyyttä millään tavalla niin naiset on ku sulaa voita sun käsissä.

---

en puhunut mitään turpaan vedosta tms. musta renttu on juurikin sellainen joka kohtelee ihmisiä huonosti. mikään edellä mainittu ei kuitenkaan viittaa siihen. toisin sanoen on mahdollista ettei harrasta yllä lueteltuja asioita ja olla silti rehellinen ja kunnioittava muita ihmisiä kohtaan.

---

Ehkä Wolverine tossa tarkotuksella kärjisti, mutta musta on jännää että jos nainen ei halua miehen käyttäytyvän sellaisella tavalla, jota yleensä pidetään enemmän naiselle tyypillisenä käytöksenä (tulikohan nyt tarpeeksi epäselvästi ilmaistua?), hän on elävä todiste siitä että naiset rakastuvat vain huonoihin miehiin ja haluavat turpaan suhteessa. Se ettei halua jatkuvaa yhdessäoloa ja herkistelyä, on kuitenkin eri asia kuin se ettei halua suhteen toisen osapuolen ollenkaan näyttävän tunteitaan. Ihmisillä on erilainen tarve omaan tilaan ja läheisyyteen, ja jotkut ahdistuvat helposti siitä että että toinen haluaa olla 24/7 yhdessä.

Mä en ikinä olisi miehen kanssa, joka kohtelee mua tai muita ihmisiä huonosti tai epäkunniottavasti, mutta en myöskään suhteessa, jossa ei ole tilaa millekään muulle kuin "meille". Ja mun mielestä tässä ei ole mitään ristiriitaa. Mulla on myös kokemusta miehistä, jotka ovat heti tapaamisen jälkeen tunnustamassa rakkauttaan ja haaveilemassa yhteisestä tulevaisuudesta, mulle se on pelottavaa ja saa aikaan välittömän perääntymisreaktion.

Mutta on musta silti kiva tietää, että joku ajattelee mua. :)

Ja silläkin on merkitystä, missä vaiheessa suhde on. Kaikista kivointa siinä että tapaa uuden, kiinnostavan ihmisen, on tutustuminen ja sen mahdollisen suhteen rakentaminen yhdessä. Eikä kaiken tarvitse tapahtua niin kauhean nopeasti. Sitten taas kun takana on enemmän yhteistä elämää (esimerkiksi itellä nyt reilut pari vuotta seurustelua ja puolet siitä yhdessäasumista), on ymmärrettävästi paljon yhteisiä asioita, suunnitelmia ja aikaa yhdessä. Ja se on kivaa. :)
[/q]

bang bang :D

[q]epicuros, 17.5.2009 15:22:

bang bang :D
[/q]
Point missed. Se laulaa liian nopeesti. :(

[q]astaroth, 17.5.2009 16:20:
---
illusia, 17.5.2009 16:13:
:D Naisesta löytyy ainakin asennetta!

---

mä vetäisin akkaa poijuun, jos tollasta tekis :D

vakavissaan loppuis kyllä se homma siihen paikkaan. toisen tavaroita ei stalkata ja varsinkaan tuhota luvatta - varsinkaan fäppikansiota!
[/q]

Eikö tässä nyt puhuttu kotikoneesta? Meidän taloudessa ainakin kotikoneet on yhteisiä tavaroita...Mutta joka tapauksessa, olen kyllä samaa mieltä, että toisen tavaroihin ei kajota ja kaikilla pitää myös suhteessa olla oikeus omaan yksityisyyteen ja omiin juttuihin. Muutenkin kannatan rakentavampaa toimintaa, kuten esim. keskustelua asiasta.

[q]Minnie10, 14.12.2006 14:16:
Ihmiset on kaikki erilaisia ja varmasti tunteet ja se, miten tuntee on myös erilaista. Itse olen maailmassa kovin pettynyt siihen, että sanoja "minä rakastan sinua" kylvetään ympäriinsä ihan liian heppoisin perustein. Kun nuo sanat on sanottu, niin sen pitäisi tarkoittaa sitä, että sitten on valmis tekemään sen suhteen eteen melkein mitä vaan. Ja ihmiset rakastavat eri tasoilla. Alkurakkaus on varmasti aivan erilaista, kuin se rakkaus mitä koetaan 10 vuoden tai 30 vuoden päästä.[/q]

Pitää IMHO kyllä paikkaansa.

Epävarmuus... ja samantien muuten! Jos se paistaa läpi ja kunnolla niin se ei kyl toimi yhtään

Ainainen negistely.
Pitäis osata irroittautua maailmasta hetkeks leijumaan.
(ja kuuntelemaan sadetta)

-ikuinen romantikko-

*sydän*

Kierrän yleensä kaukaa tyypit joilla ei ole omia mielipiteitä*joo*
Ylenpalttinen sikailu on myös turnoff*sars*

epärehellisyys on kaikkein ärsyttävintä. ei pelkästään esitettyihin kysymyksiin valehtelu, vaan myös sellainen, että jättää sellaisia asioita kertomatta, mitkä tietää kiinnostavan toista osapuolta. lisäksi on vähän turhan rajua, jos on shortsit puettu housujen päälle.

Yimielinen ja rehvasteleva asenne ja esitetään niin coolia vaikka todellisuudessa ollaan täyden kympin luusereita...

[q]cjet, 12.1.2007 09:46:
---
Anny, 12.1.2007 09:04:
Yimielinen ja rehvasteleva asenne ja esitetään niin coolia vaikka todellisuudessa ollaan täyden kympin luusereita...

---

Ja naisissa ylimielinen ja pöyhkeä asenne ja ollaan niin nokkapystyssä vaikka todellisuudessa ollaan ihan hirveitä lehmiä jotka ei ikinä selviä maailmasta jos kynsi katkee.
[/q]

Toi on niin hyvin sanottu tiivistettynä että*nauru*
Vastaan tullut liikaakin näitä omasta mielestään vähän liiankin
"täydellisiä" kenellekkään tapauksia*joo* Jos on itse lähes täydellinen
(siihen asti tietysti kun kynsi katkeaa ja elämä romahtaa) on vaikea luultavasti
löytää miestäkin kun se "ostoslista" on mahdoton käytännössä toteuttaa*nauru*

Tupakki

Itkeminen asioista (esim tupakan polton lopettaminen / liikakilot jossain kohtaa) mutta jättää kuitenkin tekemättä asian eteen mitään. Siis What The Fuck? Tommonen mua ottaa pannuun kyllä eniten.

[q]cjet, 12.1.2007 09:46:
---
Anny, 12.1.2007 09:04:

---

Ja naisissa ylimielinen ja pöyhkeä asenne ja ollaan niin nokkapystyssä vaikka todellisuudessa ollaan ihan hirveitä lehmiä jotka ei ikinä selviä maailmasta jos kynsi katkee.
[/q]

Olen tossakin 100 % samaa mieltä. Yleisesti ylimielisyys ja tärkeilevä asenne niin miehissä kuin naisissaakin saa mut oksentamaan . Miksi ihmiset ei voi vain olla omia ittejään, vai onko tommonen piirre pysyvä luonteenpiirre mikä sitten on sitä ihmistä itseään...?

[q]

Sikoja säkeissä. Parempi kiertää kaukaa tai hyödyntää heitä vain siihen yhteen tarpeelliseen asiaan eli runkkaamiseen naisella (tai ihan miten vain toisinpäin mikä käy naisille). Omaa kokemattomuuttansa/sinisilmäisyyttänsä jos katsoo läpi sormien ylimielisiä emakoita, jotka sisimmältänsä ovat kaikkea muuta kuin itsevarmoja ja ryhtyy johonkin suurempaan.
[/q]

Tohon kyllä täytyy todeta, että itse en ainakaan hirveästi arvosta/kunnioita miehiä joilla ei ole sen vertaa omantunnonarvoa että käyttävät näitä pöyhkeileviä naisia runkkaamiseen... Itse en henk.kohtaisesti ainakaan haluaisi seurustella miehen kanssa, joka on käynyt tyydyttämässä tarpeensa jokaisella valotolpalla.

O