Mikä latistaa kiinnostuksesi mieheen / naiseen
[q]Fyraett, 30.10.2006 09:09:
---
hallucinogen, 30.10.2006 08:57:
Riittää kun sanoo kuuntelevansa räbää niin moiset muijat voi heittää roskiin ;)
---
Kyl räbää saa kuunella mut rajansa kaikel, pitää osaa erotella hyvän räbän huonost, 50 cent on nyt täys klubihuora.
[/q]
Jeah, pitää olla niinq skenes! omg 50 cent on niinq niin 2 weeks ago shit beaaaaatch.
[q]Esa, 30.10.2006 02:15:
Eli nää ainakin voi latistaa kiinnostuksen..
Keskusteluyhteys ei toimi.
Kaikenlaisista ajatuksista ja tuntemuksista on ehdottoman kiva jubailla. Mutta jos ajatustenvaihto jää tosi käytännönläheiselle tasolle tyyliin "mitähän tänään syötäisiin", alkaa helposti ahdistaa.
Liika ehdottomuus.
Jos toinen ei ole halua nähdä tai myöntää, että asioilla on yleensä monta eri puolta. Liittyy ehkä tohon käytännönläheisyyteen ja sitten siihen, että on taipumusta nähdä asioita mustavalkoisina.
Dillet jutut.
Esim. rasistiset läpät, kuosi-ihannointi.
Hätäily.
Jos toinen puhuu vakavissaan esim. naimisiin menosta ja lapsien tekemisestä, vaikka ollaan tavattu vasta ihan äskettäin.
Väkivaltaisuus.
Ihan sama, onko se henkistä vai fyysistä. Ei kiitos.
Voimakas itsekritiitti.
Tällaisen kuuntelu toistuvana voi turhauttaa. Kivat ihmiset on kivoja juuri sellaisina kuin ovat.
:D -tajun puute.
Kun ei kaikki lopulta oo niin vakavaa.
Ideaali olis, että toisen seurassa on tosi "tasavertainen" fiilis.
Ei toki tarvitse olla samanlainen kuin toinen, kunhan vaan juttu koetaan molemmin puolin toimivaksi :)
Mut joo.
[/q]
Lisäisin tohon liiallisen huolenpidon joka on suht rasittavaa.
[q]Fyraett, 30.10.2006 08:18:
---
ALIEN, 30.10.2006 08:14:
Sanoo diggaavansa 50-centistä ja et menee tsekkaa sitä ja varsinkin haluaa eksyä jatkobileisiin...
[size=8]Omat ennakkoluulot ovat näitä tytsyi vastaan mut ehkä vaan parempi.. :D[/size]
---
roskiskamaa!
[/q]
[size=8]Mä oon roskiskamaa kans ku oon menos noihin kaikkiin. :D[/size]
[q]Epailija, 30.10.2006 23:58:
nips
[/q]
No mä en pidä yleensäkään räppäämisestä joten lyriikat ei muuta mitään, paitsi voi toki tehdä asiasta vielä paskempaa =D.
Sit jos siihen vielä lisätään blingbling niin saadaan tosi namia <3
[q]emuli, 30.10.2006 11:28:
Heitetääs tähän nyt sit kanssa muutamat turn offit:
- huumorintajun puute
- brassailu
- liika itsevarmuus/epävarmuus
- itsekeskeisyys
- takertuvuus/omistushaluisuus
- huono käytös
- tungettelevuus
- epäaitous
- tyhjäpäisyys
- saamattomuus
- se, että ei omista omia mielipiteitä tai kaikki on ihan sama
- se, että ei tiedä mitä haluaa tai ilmaise sitä
- se, että haluaa kaikkea liian nopeasti
Nämä siis tapauksesta riippuen ja siihen soveltaen, täydellisiähän meistä ei oo kukaan
[/q]
Mä omaan noi kaikki
[q]Elias, 30.10.2006 23:26:
Mä omaan noi kaikki
[/q]
Höpö höpö :P
Onko kellään sattunu sillai et menette tietyn henkilön kanssa ulos, vaikkapa kahville tutustumaan tj.
Sitten ku ollaan istuttu pöytään ja edessä on kahvit ja kaikk nii alkaa se juttelu... no, mut huomaatte yhtäkkiä et jaahas meikähä puhuu yksin ja tyttö vaa nyökkäilee ja sano aina vaa " juu, joo ". No sitä sit yrittää ite tehä parhaansa, jutella ja keksiä jotai puhuttavaa (onnistuu about 30- 45 minuuttia) ja loppu aika menee sellaiseks hiljaiseks istumiseks... no joo, sitä ajattelee et menipä suoho koko juttu eikä tyttö oikein syttyny... kunnes, joko saman iltana tai seuraavana päivänä tulee viesti et " Hei, oli tosi mukavaa kahvilla. Mennäänkö uudestaa tässä lähiaikoina? ". Siinä vaiheessa käy vähä nakertaa... Et jaahas, näiköhä sillä oli oikeasti kivaa. Mut vois sitä mennä ku se oli varmaa ujo ensimmäisillä treffeillä... No, sitä taas sit valmistautuu uuteen tapaamiseen ja jälleen kerran sama juttu... Joudun puhumaan itseni kanssa jälleen. Tällä kertaa pidän puhumiseni välillä isompia taukoja kuin viime kerralla että tyttö voi keksiä jotai ja puhua minulle jostai omasta aiheesta eikä vastailla vaan kysymyksiini. Mutta ei, joudun taas puhumaan :( . Ja näin on käynyt 3 kertaa :/ Tiedän että hän on vähän ujompi henkilö mut rajansa on kaikella kyl... En tahtoisi mennä kyl enää kahville hänen kanssaa mutta ei viitsisi kieltäytyäkkää... Onko kellään käyny yhtä hyvä tuuri? :P
Niin no :) Nykyään ollaa kyl iha kaveripohjalla liikenteessä, mut silti ne kahvikeskustelut ei oikei pelaa :DD Ei viittiis kaverille sanoa ei jos vaikka sillä onkii jotai sydämellä tj.
Ja kävelyt tai muut vaihtoehdot tuovat vaan saman tuloksen :/ Ollaan vaa niin eri ihmisiä.
[q]ALIEN, 2.11.2006 10:05:
varsinkin sellainen joka on pienestä asti saanut kaiken itkemällä ja kiukuttelemalla.
Tää on just minä no jaa...Ehkä tässä iässä toi taktiikka ei enään pure enkä sitä pahemmin enää käytäkään mut muistan hyvin...*nauru*
Kiinnostuksen mieheen latistaa liika pinnallisuus ja itsekkyys, Välinpitämättömyys ja just sellanen "aivan sama"-asenne, ylenmääräinen brassailu, pomottelu ja toisen syyttely omista virheistä. Se tietenkin heti jos luulee olevansa maailman napa ja paras koko maailmassa *dissaa*(niitäkin löytyy) ja ns "pelimiehet "
[q]Sssan*, 2.11.2006 10:32:
---
ALIEN, 2.11.2006 10:05:
varsinkin sellainen joka on pienestä asti saanut kaiken itkemällä ja kiukuttelemalla.
Tää on just minä no jaa...Ehkä tässä iässä toi taktiikka ei enään pure enkä sitä pahemmin enää käytäkään mut muistan hyvin...*nauru*
Kiinnostuksen mieheen latistaa liika pinnallisuus ja itsekkyys, Välinpitämättömyys ja just sellanen "aivan sama"-asenne, ylenmääräinen brassailu, pomottelu ja toisen syyttely omista virheistä. Se tietenkin heti jos luulee olevansa maailman napa ja paras koko maailmassa *dissaa*(niitäkin löytyy) ja ns "pelimiehet "
[/q]
Se on aika jännä et tollasia ihmisiä löytyy :( (varsinkii pelimiehet + pelinaiset...(ei oo yhtää kivoja)
Ois iha jännää päässä noitten pään sisälle päiväks et ymmärtäis.
[q]Fyraett, 2.11.2006 18:34:
ota väliaikanen poikaystävä tai tyttöystävä.
[/q]
In Finland we have this thing called "reilu meininki". :D
KooKie, mul sama meno :( iha perseestä vaa tollanen... nimittäi aina löytyy joku piirre ja sit homma ei taas pelaa :/
[q]KooKie, 2.11.2006 18:46:
---
Musta se on todella surullista, ettei ihminen "pärjää" "yksin".
[/q]
At last, joku jolla on sama periaate ja on vieläpä ylpeä siitä!
:)
Tossa ku luettelette noita miinuksia nii.... tupakka ja valehtelut ei oo yhtää kivoja :D yks asia mitä oottaisin ihmisiltä on että katotaan silmiin ku puhutaan. monella tuo piirre niinsanotusti kusee ja pahasti.
[q]remotion, 2.11.2006 21:42:
(tosta on se karumpikin versio mut jätetää se pois)
[/q]
pistä pls privana edes?
[q]KooKie, 2.11.2006 19:02:
Mutta miksi ilman seurustelukumppania olisi muka yksin? Kyllä mulla on elämässäni kavereita ja perhe, joiden vuoksi mä en koe olevani ikinä yksinäinen.
[/q]
No ei sitä välttämättä yksinäinen ole, mutta kyllä sen seurustelukumppanin (ainakin toivottavasti) päästää lähemmäksi kuin kaverit. Sinkkuillessa on siis tietyn rajan sisäpuolella yksin, mutta toisaalta tuleehan sitä seurustellessakin oltua - raja vain on vähän lähempänä. Eli joo, olet oikeassa. x)
Mä olen aina halveksunut ihmisiä, jotka on yhdessä pelkästä yhdessäolemisen "ilosta", ei niinkään sen juuri näiden kahden henkilön välisen kemian takia. Musta se on todella surullista, ettei ihminen "pärjää" "yksin".
[/q]
ei se ole etteikö pärjäisi yksin. jotkut vaan eivät halua olla yksin/kaipaavat vierelleen jonkun. en kyl itsekkää ymmärrä miksi olisi yhdessä jos ei näkisi samaa suhdetta vielä 20v päästä
Nii... kannattaa valita se mikä on itselle parasta. silloin sitä on onnellinen ynm. ite en edes osaa sano et haluaisinko seurustelu kumppanin vai en, se aina riippuu niin päivästä. mut eiköhä sit aikanaan tapahu jotai jännää :)
Heh! Hauska lukea näitä.
Takaisin aiheeseen:
Ensimmäinen asia mikä alkaa etomaan suunnattomasti miehessä on jatkuva peilin edessä laittautuminen. (Tämä on sallittua vain naisille ja homoille )
-Itseriittoisuus.
-Hienohelmaisuus.
-Tyhjänpäiväinen small talk. *super**igor*
-Pelimiehet. "Sori mä oon niin kiireinen, tosi vaikea löytää kalenterista aikaa sulle, kun mulla on just nyt niin paljon kaikkea. Ei se susta johdu, mutta katotaan vaikka joskus!"
Miehessä kiinnostaa:
-Vanhanajan herrasmies. Kohteliaisuus, 100% rehellisyys.
-Älykkyys.
-Laaja-alainen huumorintaju. Ei säikähdä friikeimmistäkään letkautuksista.
-Tosimiehuus.
-Sopiva karskius.
-Silmälasit.
-Leukaparta.
[q]Mervi, 2.11.2006 20:36:
Heh! Hauska lukea näitä.
-Pelimiehet. "Sori mä oon niin kiireinen, tosi vaikea löytää kalenterista aikaa sulle, kun mulla on just nyt niin paljon kaikkea. Ei se susta johdu, mutta katotaan vaikka joskus!"
[/q]
mitenkään arvostelematta, mietin vain mutta entäs jos sillä oikeasti on kiire?