Mikä latistaa kiinnostuksesi mieheen / naiseen
[q]hallucinogen, 27.7.2006 10:44:
---
lunake, 27.7.2006 10:42:
Mistäs oot noin varma?
---
Olisi oikeasti jopa pelottavaa tavata nainen joka olisi samalla aaltopituudella kuin minä, hui kamala sentään mikä rölli se olisi :D
[/q]
[q]Enkeli, 27.7.2006 09:56:
---
Jusna666, 4.4.2006 16:23:
-Kumisaappaat
-Hallitsematon syöminen
-Kysely mm. "onko mun perse sun mielestä kasvanu/levinny"
-Vegetarismi
---
No mitä noissa nyt on niin ihmeellistä??
[/q]
No varsin tavallisia/normaaleja juttujahan noi onkin *nauru*, mut mä oon kato tarkka
[q]kosmo, 27.7.2006 11:02:
Mikään ei latista yhtä tehokkaasti kuin se jos nainen on helppo ts. varmanakki.
[/q]
Ihan sama pätee miehiin.. Helpot tapaukset ei kiinnosta, pitää olla jotain mitä "saalistaa" Epävarmuus pitää kiinnostuksen yllä.
[q]Fyraett, 30.10.2006 09:40:
---
ezzy, 30.10.2006 09:13:
Jeah, pitää olla niinq skenes! omg 50 cent on niinq niin 2 weeks ago shit beaaaaatch.
---
missä skenes?
meni vähän ohi sun viestin tarkotus
[/q]
Viittasin tohon hyvän ja huonon räbän erittelemiseen ja "klubihuora"-statuksen huuteluun :D Mitä helvettiä sekin tarkoittaa...
Tupakan kiskominen laskee viisaria aika kivasti
[q]Johnny Bash, 28.6.2009 12:36:
Tupakan kiskominen laskee viisaria aika kivasti
[/q]
totta.
Ylimielisyys, ärsyttävä puheääni, huonot tavat, huonot hampaat, räkänen tukka, räkänen olemus ylipäätään, nörtti nauru (en osaa selittää, mut tuo kuvaa hyvin), välinpitämättömyys jne... lista voisi jatkua mutta jäädään tähän*hih*
Päättämättömyys
[q]Freja, 6.11.2008 16:14:
---
twistedsushi, 6.11.2008 16:09:
---
Syce, 6.11.2008 11:18:
Laiskuus, oma-alotteisuus,epävarmuus... näistä lähetään
---
Ööö, mä luen tän varmaan nyt aika väärin, mut oon aina kuvitellu et oma-alotteisuus liittyis edes jonkin asteiseen itsevarmuuteen.. mut sit kumminkin samalla sua latistaa epävarmuus eli ei saa olla itsevarma mut ei saa olla epävarmakaan.. saa vain vähän niinku "polkea tyhjäkäynnillä"..?
---
Sycehän korjas tän jo aikasemmin, et sen puute
[/q]
Aa no hyvä, sit tää pilkun viilaaminen olikin pelkkää tyhjänpäivästä huvittelua
[q]ALIEN, 30.10.2006 18:04:
Asiaa
[/q]
Allekirjoitan sun viestin täysin =)
Sen verta hyvän ja huonon räpin vertailemisesta, että se on vähän sama kun jakais paskaa kahteen eri kasaan. Sit alkaa miettii, että mikä tosta toisesta kasasta tekee parempaa kuin toisesta. "okei toi on vähän kovempaa kun toinen mut tos on hyvä rakeisuus ja tuoksukin tuo mieleen suvi yön kello neljä bertan grillillä..." Niin hyvää se räppi vaan on imo :D
[q]
Kyllä cityjuntitkin tuunaavat autojaan.
Ei vaan: Toinen tuunaa autoaan, toinen huoneensa akustiikkaa ja kolmas rakentaa pyöränsä itse. Eivät harrastukset ketään juntiksi vielä tee (ellei sitten satu pelaamaan lätkää tai fudista).
[/q]
mä kyllä kehtaan väittää, että ne autot on kuitenkin se suurin munanjatke ja siksi luotaantyöntävää. kuka nyt ron jeremyä haluaisi :D
[q]dawn, 27.7.2006 17:02:
No ehkä saalistaa on väärä ilmaisu^^ mut ehkä joku tajus pointin, mitä en osannut oikein muotoilla
[/q]
Tai ehkä se pointti vain on typerä.
[q]sMilE, 29.10.2006 18:55:
Ylimielisyys, ärsyttävä puheääni, huonot tavat, huonot hampaat, räkänen tukka, räkänen olemus ylipäätään, nörtti nauru (en osaa selittää, mut tuo kuvaa hyvin), välinpitämättömyys jne... lista voisi jatkua mutta jäädään tähän*hih*
[/q]
Ah juuri näin, toi puheääni on todellakin yks tärkeimmistä tekijöistä Sit jos on jotenki rumat kädet (kovat, karheat, känsäiset jne.) ni mun kiinnostus loppuu siihen.
[q]kottarainen, 29.10.2006 19:13:
Autoja tuunaavat maalaisjuntit
[/q]
Kyllä cityjuntitkin tuunaavat autojaan.
Ei vaan: Toinen tuunaa autoaan, toinen huoneensa akustiikkaa ja kolmas rakentaa pyöränsä itse. Eivät harrastukset ketään juntiksi vielä tee (ellei sitten satu pelaamaan lätkää tai fudista).
[q]kottarainen, 29.10.2006 19:28:
Hyvä Epäilijä, en dissannut tuossa kenenkään harrastuksia sinänsä vaan "kokonaisuutta" ja mielikuvaa mikä mulle siitä syntyy. Oon ollu mm. autoliikkeessä duunissa ja siellä ollut enemmänkin tekemisissä tällaisten henkilöiden kanssa, joiden kanssa en vaan usko et tulisin intiimämmässä mielessä toimeen. En haluaisi jäädä kakkoseksi Corollalle*nauru*
[/q]
...mutta Dostojevksi ei kirpaisisi niin paljon?
[q]ella_, 29.10.2006 19:23:
mä kyllä kehtaan väittää, että ne autot on kuitenkin se suurin munanjatke ja siksi luotaantyöntävää. kuka nyt ron jeremyä haluaisi :D
[/q]
No jos noin olisi, niin eikös Ron Jeremyä karttavien nimenomaan kannattaisi katsella tuunaajien suuntaan?
Et se ei ookaan Se.
[q]kottarainen, 29.10.2006 19:33:
tiedä häntä
[/q]
Noh, oli harrastus mikä tahansa, niin kukapa haluaisi olla prioriteettilistalla kärkisijojen ulkopuolella. "Sydän paikallaan" on varsin hyvä kriteeri, kunhan sillä tarkoitetaan muutakin kuin "vähän keskilinjasta vasemmalle siinä rintalastan korkeudella, about". ^^
Mun kiinnostuksen latistaa se, että sen päälle rymäytetään miljoona kiloa paskaa.
Kanamaisuus,
hienostelu,
5sekunnin välein peiliinvilkuilu "onks tukka hyvin" (tosin menee tohon kanamaisuuden alle),
Vaikee selittää, mutta semmonen, että luokittelee ihmisen, hänen sosiaalisen statuksen perusteella.. Eli esim. "On se ihan mukava mut en mä voi olla sen kanssa ku se on vaan roskakuski" (tosin tääki menee kanamaisuuteen)..
Onhan noita..