Huumeista

Back to päihdekeskustelu O

HUUMEISIIN EI VOI JÄÄDÄ KOUKKUUN

???...jaa.

Ei helvetti..mitäköhän varten ne vierotukset on?
Miksiköhän niitä täriseviä ihmisraunioita näkyy?
Kerroppa lisää kun olet niin niin kaiken nähnyt ja
kokenut.
Mua ihan kiinnostaa.

[muokattu 2.10.2002 21:47]

Cicilia:[q]Olen nähnyt maailmaa ja olen kokenut paljon. Olen ollut paljon erilaisten ihmisten kanssa tekemisissä.Ihmisellä on oltava hyvin voimakas omatahto!ja ihmisten on löydettävä oma itsensä muuten he tulevat kärsimään tässä elämässä ja seuraava elämä alkaa taas alusta. Omien kokemuksieni perusteella voin todistaa sen että HUUMEISIIN EI VOI JÄÄDÄ KOUKKUUN!! !! !!Kaikki on meistä kiinni haluammeko olla riippuvaisia johonkin aineeseen, vai osaammeko olla VAHVEMPI kuin huumeet..ihmisen henkisyys on paljon vahvempi kuin mikään muu tässä maailmassa!! ei saa antaa Huumeille tilaisuutta valloittaa mieltämme, sillä Henkinen Maailma on vahvempi kuin Fyysinen Maailma.
Olen asununut Suomessa jonkin aikaa ja seuraavaksi lähden katsomaan mitä Fenezuellassa ja Intiassa tapahtuu.
Minä sen olen huomannut että Suomalaiset ihmiset ovat hyvin sulkeutuneita ja psyykkisesti todella heikkoja..(huom.suurin osa suoalaisista)esim.Minulla on hyvin suuria ongelmia ja teen niistä todella pienen. Kaveri jolla ei ole rahaa ostaa huumeita rupee sekoamaan ja itkemään...tekee siitä todella suuren ongelman vaikka hän voisi mennä himaan käpertymään rakastettunsa kainaloon ja tekemään jotain muuta kun hänellä ei ole edes tarvetta mihinkään huumeisiin!Tai sitten kaikilla tuntemani Suomalaisilla on tapana vetää kaikista ÖVERIT MikSi???Olemme juhlissa minä ja pari suomalaista frendii, MiNÄ OTAN YHDEN EXTASYN sinä iltana, Suomalainen OTTAA KYMMENEN, MINÄ OTAN PARIT COCA VIIVAT Suomalainen VETÄÄ KOLME GRAMMAA, MiNÄ JUON PARIT DRINKIT ViEREiNEN Suomalainen MAKAA JO TISKIN ALLA....NiiTTEN ON OIKEESTI PAKKO VETÄÄ KAIKISTA YLi! Esim.PARI KERTAA JOTKUT OVAT KOKEILLEET JA HETI SEN JÄLKEEN Ovat JO PAHASSA JAMASSA! ! !MiNÄ OLEN KÄYTTÄNYT MONTA VUOTTA JA KYLLÄ VIELÄKIN TIEDÄN MISSÄ RAJANI MENEE JA ENKÄ IKINÄ OLE MISTÄÄN YLI VETÄNYT!!! !!! !!!Meidän täytyy selvittäää minkä vuoksi elämme ja miksi olemme täällä..vastaus löytyy meissä itsessämme syvässä sisimmästämme!kun olet löytänyt syvän olemuksesi voit elää ikuisesti onnellisena.*sydän**sydän**sydän*[/q]

Valaiseva tarina, mutta olen kyllä sitä mieltä että toisilla on suurempi riski jäädä koukkuun kun toisilla.

Tuk@N:[q]
Mä en oo ainakaan ite törmänny viel bileis keneenkään diileriin/käyttäjään, mut luulis kyl et ne alkaa yleistyy myös täällä tuppukylässä, eli suomessaa.... vaik kuka tämmöseen kylään jaksaa mitään aineita raahata edes.. *ökkö**ökkö*[/q]

Sehän siinä onkin, että parhaat kaveritkin voi vetää jotain, eikä sitä tiedä.

Mullakin on sellasia "kavereita" jotka oon tuntenut yli vuoden ja vasta viimeaikoina oon kuullut niiden vetävän piriä, essoja jne.

pari tiedän tunnen kaveria on jossain laitoksessa laatikossa jumissa aineitten takia. mutta muilla menee suht hyvin.

[q] Mä en oo ainakaan ite törmänny viel bileis keneenkään diileriin/käyttäjään, mut luulis kyl et ne alkaa yleistyy myös täällä tuppukylässä, eli suomessaa.... vaik kuka tämmöseen kylään jaksaa mitään aineita raahata edes.. [/q]

No tuota, aika harvassa on ne karkelot, joissa ei peilit ja pankkikortit olisi ainakin vessassa kovassa käytössä... Vai käynkö minä vain hyvin erikoisissa pileissä? *täh*
Minua se ei toisaalta kyllä yhtään häiritse, niin kauan kuin jokainen piripolkkaaja ei niitä tule tyrkyttämään...
( Juujuu, kyllä minä saattaisin kieltäytyäkkin... )

Minä olen sitä mieltä, että ne leveästi hymyilevät kiiltävät muusaajat nupeissa ja toisiaan halaamassa sopivat paljon paremmin polkkakarkeloihin kuin ne jotka 20 ölpän jälkeen kohtaavat koko mielialojen kirjon ja itsetuntonsa voimissa päättävät alkaa muistelemaan vuosia sitten jättänyttä tyttöystävää ja syyttämään erosta lähintä saman sukupuolen edustajaa ja järjestysmiehellä on taas hommia.
Harvemmin on nuppipitoisissa pileissä mitään järjestyshäiriöitä ja yleensä siellä välttyy myös tasapainohäiriöisiltä, jotka pöytiä ohittaessaan tuntuvat aina kallistavan pöytää juuri sen tuopin kaatumiseen tarvittavin voimin.

Mutta että jokainen tyylillään, kunhan ei tyyliään kaikille tuputa

tuntuu turhalta lähtee spekuloimaan omia sanomisia kun täältä aina löytyy joku joka tarttuu joka ainoaan pilkkuun...no mutta väännetäänpä rautalangasta.
en tarkottanut diilereillä setiä jotka tarjoaa HUUmeita ja nallekarkkia, vaan ainakin pikkupaikkakkunnilla on tääläinen iölmiö, eli tietty hämäräporukka joka notkuu koulun/kioskin/nuokkarin liepeillä, houkuttelee varsinkin ya ikäsiä poikia joukkoonsa, osa mun luokkakavereista ketä tunsi kaikki paikalliset spurgut on näiden kontaktien ansiosta ottanut tuntumaa HUUmeisiin ja on ny NARkkareita ja KOUkussa... ja mä en nyt yleistä niin pahasti kun miltä saattaa kuulostaa aluksi...älkää lukeko vaan tekstiä vaan koittakaa nähdä myös merkitys.kiitos.
mutta tääkin on cia:n juoni ja taivaalla lentää ufo.saatana.

ja tossa viidentoista kieppeillä hitto nykyään varmaan kymmenen vanhat kakarat kun ottaa eka kännejä ja elämä tuntuu paskalta ja on kapinaa ja on kaikkee...ne on otollisinta kohderyhmää pikkudiilereille, ne on uutta asiakaskuntaa= rahaa.

2000:[q] Minä olen sitä mieltä, että ne leveästi hymyilevät kiiltävät muusaajat nupeissa ja toisiaan halaamassa sopivat paljon paremmin polkkakarkeloihin kuin ne jotka 20 ölpän jälkeen kohtaavat koko mielialojen kirjon ja itsetuntonsa voimissa päättävät alkaa muistelemaan vuosia sitten jättänyttä tyttöystävää ja syyttämään erosta lähintä saman sukupuolen edustajaa ja järjestysmiehellä on taas hommia.[/q]

Näin mäkin olisin ajatukseni ilmaissut, jos olisin osannut.

ei se mua häiritse jos joku tykkää pari nappii pupeltaa bileis*ding*,
sitäpaitsi nameja popsivat bilettäjät eivät ole vaaraksi muille
toisin ku karate-kaljaa nauttineet karpaasit joista on kokemusta tapahtumasta jos toiseta*eiei*

Kuhan eivät pilaa kenenkään sellaisen bailaajan iltaa joka ei itse käytä. Jokaisen on oma ruumis ja elämä, käyttää miten tykkää.

huh-huh:[q]Överit on aina parempi kuin vajarit

niinno, jos kovilla övereit vetää nii henki lähtee mut eipä oo mun murhe

Angeli:[q]Nico:*ökkö*

Tunnin tamppaus tuottaa kyllä yleensä tulosta ja aito hyvä fiilis tulee musan mukana. Tämän voin kertoa ainetta kokeneena. Pöhnätön on parempi!

Ja toisaalla olit niin kuoseis ettet päässy portaita alas

[muokattu 9.8.2002 10:46][/q]

Se on vastaa viiden tunnin jalkeen *ökkö*

Ai niin, suomessa syödään keskimäärin
50 - 60 kiloa jalostettua sokeria ja muita
makeutusaineita per henkilö per vuosi.

Terveellinen maksimimäärä olisi korkeintaan
15 kiloa esim. hitaasti liukenevina hedelmäsokereina,
ja esim. vielä 1880-luvulla suomessa kulutus
oli n. 3,5 kiloa per henkilö per vuosi, joka
sekin on jo riittävä määrä.

Jenkeissä tilastollinen keskimääräiskulutus per
henkilö on jo yli sata kiloa per henkilö per vuosi.

Edit. lukuja tarkistettu eri lähteistä.

[muokattu 10.9.2003 14:18]

[muokattu 10.9.2003 14:59]

Unity(f):[q]ilman huumeita on nykyään bileissä ihan mukava olla, nyt vasta huomaan kuinka musiikki uppoo muhun ilman aineitakin..Elämä on parasta huumetta...*ökkö**ökkö**ökkö**ökkö*[/q]

Tosi kuin vesi.

Marski:[q]megaman:Marski:E-man:Mihin niitä nipsuja tarvii ku riittää hyvä musa*ökkö*

tähän voisi sanoo vaan että jokainen on erilainen!

..niin, eli kaikille ei taida pelkkä hyvä musa riittää.

oletpas fiksu poika!! ei taida ei...
oliko toi nyt mielestäsi fiksukin oivallus?
kaikille ei taida pelkkä salaattikaan päivälliseksi kelvata?

[/q]

mitä vitun väliä sillä on et onko se fiksukin oivallus??!?!?! Kunhan vaan heitin! Ei tartte kaikkea ottaa niin henkilökohtaisesti! En mä ketään sormella osoitellut... tyttö!!

no hitto pistin ton väärin ;) eheh.

Taitaa olla yleistä haukkua kaikkia huumeita, vaikka ei tiedä mitä ne todellisuudessa tekee. Olen kuullut väitteitä siitä, että esim. hasis tekee väkivaltaiseksi... Joku taas keksiny... Ihmetyttää miksi väittää jotakin, jos ei ole varmaa tietoa. Itse en ole koskaan törmännyt esimerkkinä käytettyyn hasiksenkäyttäjään, joka olisi väkivaltainen.
Tuskinpa kukaan käyttää sellaista ainetta, joka tuo paskan olon. Mene ja tiedä...???

Roger Roger:[q]Olen kuullut väitteitä siitä, että esim. hasis tekee väkivaltaiseksi... Joku taas keksiny... [/q]

Kukakohan tollasenkin on keksinyt... Mut toisaalta onhan se niinkin, että aineitten vaikutus on niin erilainen eri ihmisiin.

Muutama varoittava esimerkkikin kyllä löytyy, luonnollisesti.
Joillekkin eivät vain päihteet kertakaikkiaan sovi.

Ethän vaan tarkoita mua? Prkl!!! Mulla pysyy kaikki rajoissa, melkein... No ei, viinahan ei ainakaan sopinut mulle (tajuan sen, mutta mutta). Ne muut, en tiedä... En ainakaan ole yhtä IDIOOTTI, kuin kännissä

Mun käsityksen mukaan suurin osa (lähinnä oman tuttavapiirini kokemuksen mukaan) bilenipsuilijoista on erittäin tietoisia ottamistaan riskeistä = aineet tiedetään haitallisiksi, mutta haitta-hyötysuhde koetaan kallistuvan ottamisen puolelle. Sen sijaan taas monet jotka vetää ne jokaviikonloppuiset persekännit eivät tunnu tiedostavan että aivosoluja tuhoaa sekin aktiviteetti. Hmm, mitä siis yritin sanoa on että riskeistä huolimatta joskus tekee asioita, joista ehkä sitten kärsii myöhemmin, mutta niin kauan kun aiheuttaa haittaa vain itselleen se pitäisi olla jokaisen oma asia. Jos oma toiminta vahingoittaa muita suoraan tai välillisesti juttu ei olekaan enää niin yksinkertainen. Äh senat sakasin.

O